27 Temmuz 2015 Pazartesi

Tatile çıkıyorum! {Haplarımla birlikte}

Çook uzun zamandır planladığımız tatil sonunda gerçekleşecek! (İnşallah)
Geçen hafta bir gün eniştemin hastalanması, bir gün anneannemin evinin yanması sonucu gidemediğimiz tatile anca şimdi toparlanıp gideceğiz yani okuyucularım Sayanora~

Deermişim! Hepsi doğru olsa da Sayanora kısmı yalan çünkü emin olabilirsiniz ki saatbaşı (yani tahminimce) blogta olacağım, beni özleyemeyeceksiniz muhahaha!

Peki ne hazırlık yaptım? Yani yanıma hangi haplarımı aldım?

Dozlar: 7 güne yayılmış bir şekilde alınması gerekiyor. Başarabilir miyim emin değilim.


1-) 2 tane okuma kitabı hem de ikisi de klasik! Bunlar hep babam ve ablamın baskıları sonucu oluyor. . .
Fakat klasik okumayı sevmediğimi söyleyemem çünkü gerçekten birçoğunu zevkle okuyorum. Monte kristo kontu, Jane Eyre ve Uğultulu tepeler beni en çok etkileyen klasikler. Hepsini öneririm fakat uğultulu tepelere dikkat edin psikopatların arasında delirebilirsiniz.

Güncelleme: Kitap bir günde bitti ve gerçekten çok güzeldi. Jane austen yine gözemlerini kalemiyle konuşturmuş. Kitabın adı: İKNA

2-)Heart to heart dizisinden 4 bölümcük! Aslında tatil 7 gün sürecek ve yaptığım sözleşmeye göre 6 dizi hakkım olacak fakat 6 bölüm indirmeye zamanım olur mu hiç bilmiyorum bu nedenle elimdekilerle yetineceğim.
Güncelleme: Bu bana ders olsun, beğenmezsem diye başka dizileri de indiriyim yoksa şu anki duruma düşerim. Diziyi her ne kadar başta masum görüp sevsem de şu an 5'te bıraktım. Kimseye tavsiye etmem. Artık yeni dizi için yenilenecek internet paketime beklıyorum. . .
3-) Animasyon izlemenin yaşı mı olurmuş! Yolculukta film hiç fena olmaz diye film indirme sitesine girdik ve sevimli canavarlar üniversitede filmini izleyip çıktık yani sonuç olarak sanırım çılgın hırsızın devamı Minyonlar ya da dün izlediğimiz filmin ilk filmi Sevimli canavarlar 1 filmini indirmeliyim. Açıkçası ikisini de merak ediyorum. Yardım edin hangisi daha güzel??(ki büyük ihtimalle daha minyonları izlemediniz çünkü vizyona girmedi fakat garip bir şekilde adamlar iki ay öncesinden altyazıyı hazırlayıp önünüze koymuş. . .)
Bugün izlediğim monster university filminden bir kare. Çok tatlılaaar!
4-)Müziklerim her daim yanımda oldukları için onları almam gerekmedi bu nedenle saymayacaktım ama sayıyorum çünkü Yolculukta müzik harika oluyor. Hele kulaklığı takıp son seste sonuna kadar açılmış camdan dışarı bakarak!

Sanırım bu kadar hazırlık yeterli olmuştur. Yani umarım. . . Peki siz neler götürürdünüz? Unuttuğum bir şey var mı? Lütfen hatırlatın!

8 yorum:

  1. Minyonlar bence daha güzel olur^^ Ben indirme programı kullanıyorum - ismi Free Video. Çok seviyorum o programı. Sadece programın içinden internette video açıyorum ve bunu indirmesi için tuşuna basıyorum. Sonuç mükemmel^^ Ama telefon uygulaması. Ve de bence gayet hazırsın^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun sanırım ben de onu kullanıyorum :D am adının AVD free olması gerek. O di mi?
      Minyonların videosu indirilmiyordu -ben de anlamadım neden- bu yuzden diğerini indirdim ama tavsiye için sağol^^

      Sil
    2. Yok o program değil:) ama ne fark eder ki?:))

      Sil
    3. Aa degilse daha cok sevindim onu da indiriyim o zaman. Sağol! ^^

      Sil
  2. Ozletmiyceksen sorun yok ,bu arada açtım bloğu :)

    YanıtlaSil
  3. Seni ozliycez yinede iyi tatiller kendine iyi bak 😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigim gibi saat başı burda olucam o yüzden özleyeceğinizi sanmiyorum ama yine de Teşekkürler:D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...