8 Temmuz 2015 Çarşamba

《 Soru-Cevap 》: Odamdan Çıkmalı mıyım ?

Merhaba blogumuzun güzel ziyaretçisi. 



Yaz tatilin nasil geçiyor? Ne yapacagini bilmedigin, disaridaki sicak havanin seni daha çok odanda kalmaya ittigi o guzel mi guzel zamanlar geldiii çattii ~ 

Peki sen tatilide ne yapiyorsun ? 

Yapacak bir seyin yoksa, bir seyler izlemeye ne dersin ? 

----


《 Soru : 》 Odamdan çikmali miyim ? 

《 Cevap : 》 (Kisa cevap) Hayur çocuk. Oldugun yerde kal. 

(Tabiki de arada sirada ailen yasiyo mu diye kontrol et de ...)



Sana bir kaç önerim vaaaar. 

Yazin ne izleyeceginizi bilmeyip bos bos tavana baktiginiz o zamanlari yok etmek için asagidaki listeyi inceleyiniz. ( 1628382 kelimelik bir özet çikariniz. ) MUAHAHAHAHAHHAHA. 

----
Anime ; 

1》 Chihayafuru : 

→ Biraz eski ama yine de popüler bir animedir. 

→ Konusu Japonlarin oynadigi "Karuta" adli bir kart oyunu üzerine.  

→ Yazin izleyecek EGLENCELI ve TATLI bir spor animesi istiyorsaniz, buyrunuz. ( içinde shoujoluk da var, merak etmeyin *winkwink*) 

2》Free! : 

→ Yakin zamnda ikinci sezonu tamamlanmis, BIR SURU TATLU SWIMMING BISHIES le dolu bir animedir. 

( 'Makoto' senpai burdan geliyor *winkwink* ) 

→ Konusu yüzme sporu üzerinedir. (Shoujolugu bulursunuz artik ... *winkwink*)

→ Yazin havuza veya denize giremediyseniz ONLAR SIZIN IÇIN GIREEER. Ferahlatici etkisi olan bir spor animesi istiyorsaniz buyrunuz. 

3》Oremonogatari! :

Iliski durumum : 

→ Yeni çikmis olan tam yazlik bir shoujo animesidir. 

→ Konusu hayatinda hiç kanojosu olamayacak profilde bir liselinin hayatinin askini bulmasidir. (ÇOOOK SEKERLEEER.)

→ Yazin içinizin doki doki olmasini ve bir gün kendinizin de gerçek askinizi bulmaya inanmayi istiyorsaniz buyrunuz. (O cümleyi kurmam 5 dakikami aldi...) 


4》Katekyo Hitman Reborn! : 


→ Biteli uzun bir zaman geçmis, yaklasik 200-300 bölümden olusan uzun bir shonen anime serisidir. 

(Bu öneri uzun seriler sevenlere~)

→ Kendimin de daha yarisinda oldugu bu animenin konusu bir cocugun hiç beklemedigi bir zamanda mafya bossu oldugunun ortaya çikmasiyla ilgilidir. 
Bu havali hali bu arada... Seriye baslayinca anlarsiniz. 
→ Yazin aksiyon ve heycan dolu, tatli bir shonen anime isterseniz buyrunuz. ~ 

5》Zankyou No Terror : 




→ Kendimin en son izledigi, yakin zamanda bitmis, 11 bölümlük bir trajedi animesidir. 

→ Konusu anlatilamayacak kadar hüzünlü ve yikici. Genel olarak 2 terrorist ve bir kizin hayatinin bulusmasiyla ilgilidir. 

→ Yazin aglamakli ve düsündürücü bir anime istiyorsaniz, buyrunuz. 

---

Drama / K-pop / KBS ; 

1》 Cunning Single Lady : 

→ Rana'nin buyuk israrlari üzerine izledigim çok tatli bir kore dramasi. 

Dramanin özeti :

→ Konusu kocasindan bosandiktan sonra kocasinin zengin oldugunu ögrenen bir kadinla ilgili. 

→ Yazin anime yerine drama tercih ediyorsaniz, gülmek, aglamak ve eglenmek istiyorsaniz, buyrunuz. 

2》 Orange Marmalade : 

→ Ne kadar çok esinlenildigi webtoondan sapmis olsa da kendi içinde eglenceli, yeni çikmis bir kore dramasi. 

→ Konusu genel olarak vampirler ve insanlarin bir arada yasamasi üzerine kuruludur. Drama hem modern hem de eski zamanda da gecmektedir.
CNBLUE HAYRANLARI BURAYAA ~~

→ Yazin eglenip , genç bir drama istiyorsaniz, buyrunuz. 

3》Gag Concert : 

→ YouTube da KBS denilen kore kanalinin yayinladigi, bir tv showudur. 

→ Çok Güzel Hareketler Bunlaaar (zibalabadapdapbaaal) nin kore versyonudur. Yani komik minik sahnelerden olusmus bir showdur. 





Baya gulmustum burfa xD


→ Yazin karniniz agriyincaya kadar gülmek ve dramadan farkli bir seyler istiyorsaniz, buyrunuz. 

4》Hello Counselor : 

→ Yine KBS kanalina bagli, koreli vatandaslarin sorunlarini çözmeyle alakali bir tv showudur. 
Adamin sorunu pizza, tavuk ve sosis yiyememek...


→ Sevilen koreli ünlülerin her hafta konuk oldugu, korelilerin çooooook degisik sorunlarini 
('Yeni karim 7 aydir eve gelmiyor' , 'ikizimle 12 yildir konusmuyoruz' , '38 yasindaki kizim rapçi olmaya çalisiyor' vb. )
çözmeye çalisir, en sonunda en sorunsu sorunu oylarlar ve kazanan para alir. 
Yuz ifadeleri。゚( ゚^∀^゚)゚。 ( CnBlue konukken )

Infinte konukken yilan getirmislerdi ...

→ Yazin koreliler ve gündelik yasamlari hakkinda degisik seyler ogrenmek isterseniz, buyrunuz. 

5》 Seventeen :

→ Yeni çikis yapmis, fanlarinin 3 yildir beklemekte oldugu 13 kisilik , her bir üyesi birbirinden tatli bir K-pop grubudur. 

→ Albumleri '17 Carat' ve çikis sarkilari 'Adore U(악긴다)' dir. (Yeni favorim, Koredeki tanidigimizdan siparis ettim.)

→ Yazin kendinize tutulacak yeni bir K-pop grubu ariyorsanizzz , buyrunuzz. 

----

Saat 12 gibi yazmaya basladim ve simdi saat 01:25 (sabahin körü). Daha demin babam horlamaya basladi... 

Babam (temsili)

Evet. Umarim önerilerim ilginizi çekmistir. Baya düsündüm ~ Izledikleriniz varsa, görüsleriniz yorumlarda anlatiin ~ 

Cevabinizi umarim almissinizdir. O ODADAN ÇIQILMAYACAK. Q'yla. 

Okudugunuz için çooook tesekkurler. Nazik yorunlariniz için de çoooooook tesekkurler. 




*Senpai has noticed you.* 

Çok izleyip gözünüzü bozmayin haaa. Benim gözler 6 numara ... Valla ...

Iyi yaz tatillerrrrii dilerrrimm. 

- Makoto Senpai

16 yorum:

  1. &
    Bozuk gözler bozulmaz ki:D Benimkiler de bozuk:D
    Tavsiyelerin için çoooooooook sağol^^
    Zaten artık odadan dışarı çıkmak benim için yurtdışı kıvamında bir şey oldu:)) "Hadi bir Afrika'ya gideyim" deyip balkona çıkmaktan korkuyorum bir müddet sonra:D
    Izlemek için bir hayli şey buldum:) Çook teşekkürler bir daha.
    not: alakasız yere yorum bıraka bilirim zaman-zaman. Hazır ol buna^^

    YanıtlaSil
  2. Önemli degiill ^V^

    Hahahhaha :D benim balkonuma örümcekler yuva kurdu (balkonum mu vardi yaa ...)

    Umarim izlerken beni hatirlarsin *winkwink*

    Not: istedigin zaman yorum birak, mutlu oluyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demedi deme. Tek gerçek hobim var:yorumlamak.

      Sil
  3. Kore dizisi önerim: Falling For Innocence. Bayaa güzel bir yapım.
    Bu arada "O odadan çıqılmayacak" lafını sevdim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik beles wifim olunca ne izleyecegimi biliyorum ^^ Önerin icin sagool ~

      Begendigine sevindim, simdi dusundum de biraz zorlamak gibi olmus xD

      Sil
  4. http://natsukiningunlugu.blogspot.com.tr/?m=0 Senpai bloguma bakar misin ?

    YanıtlaSil
  5. &
    Bir şey sorcam: hiç bloğun reklamını yapıyor musunuz? Ben buranın daha tanınır olmasını istiyorum. Çok salak-salak bloglar en iyi tanınan bloglar nedense. Kendileriyle aynı fikirde olmadığın zaman yorumun yayınlanmıyor bile. Bir az tolerans gerekiyor. Bu yüzden de buranın tanınmasını istiyorum. Cevaplayacağınız için çok teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan soyliyim , bazen yazdigimiz postlarin görülme sayisi az olunca üzülüyorum. Diger bloglari bilmem ama rana ve ben gercketen de resim ve konu bulmak için çok ugrasiyoruz ve bir postu yazmak günler albiliyor. Gönül ister daha fazla kisi görsün. Kisisel olarak benim Türk kitleye reklam yapabilecegim cok yolum yok. Sadece instagramda linkim var. Rananin arkadas cevresi daha genis, o reklam yapiyor biraz ama insanlar biz anlattiktan sonra azcik bakip geciyor bazen, bu da bizi biraz isteksizlestirse de yazmaya devam ediyoruz.

      Yorumalr hakkinda pek bir sey diyemiyecegim. Ben baska bloglara çok bakamiyorum , unutuyorum xD ama kisisel olarak benim yazdigim bir posta yorum gelince çooook mutlu oluyorum, ' aaa yazmimi okumuslar' diyorum. Uygunsuz (kufur vb) seyler icermedikce hemen yayinliyor ve yanit yazmaya calisiyorum.

      Ilgin icin cok tesekkurler. Goruyorum rananin ve benim postlarima hep yorum yapiyorsun. Bu da bizim icin cok degerli^^

      Reklam isini ne yapariz bilemiyorum ... artik daha fazla blog gezip onlarala etkilesime girersek belki onlar da bakmak ister ~ ^^

      Istedigin zaman yorum yap bu arada, cevabim eksik olmaz ^ V ^

      Sil
    2. Destan yazmisim omaygad ...

      Sil
    3. &
      Ben de uzun cevapları görünce çooook mutlu oluyorum^^ Ayrıca gerçek anlamda kendimden bir şeyler bula bildiğim tek blog hatta site burası:)
      Soruyu sormamın başka maksatı var aslında^^ Bir çok blog geziyorum gün boyunca ve de itiraz etmezseniz, sizin için sorun olmazsa, bloglarda yorum olarak burayı tanıtmak isterdim... Düşünsenize, kim en fazla 2 gün içinde bölüm yayımlayan, birden fazla yazarı olan, yazdığı konularla belirli kavramları tam olarak ele alan bloğu bulup ta bıraka bilir ki? Fazlaca Asya sever var. Benim de Türk kitleye erişimim çok değil malesef ama elimden geleni de yapmak isterim blog tanıtımında (tabi izin verirseniz).

      minnak bir not: buraya yorum yazmak beni mutlu ediyor^^

      Sil
    4. Yorumlarınızı -daha doğrusu konuşmalarınızı yeni gördüm. Makotonun destansı yorumu beni benden aldı :D Reklam konusuna gelirsek, sadece sevdiğim bloglara konu ile ilgili yorum yaparak-linksiz- bizim blogumuzu bulmalarını sağlıyorum bunun dışında bir şey yapmıyorum. bazen reklam gibi link paylaşımları görüyorum ama bence çok da doğru bir şey değil. Blog sahipleri genellikle bu tarz durumlardan hoşlanmıyor. Fakat eğer "şu şu isimli blogda da sizinki gibi bi şey vardi" tarzı linksiz yorumlar yaparsan sorun olmaz.
      Bütün uğraşların için çok sağolll!
      En sevdiğimiz takipçimiz &
      :D

      Sil
    5. Bu arada Adsız & Seninle özelden de konuşmak isterim böyle konusabilecegimiz herhangi bir hesabın var mı? Yorumlarla biraz zor oluyo

      Sil
    6. &
      Daha önce de dediğim gibi hiç bir sosyal şeyde hesabım yok en sevdiğim bloğun sahibi^^ (en sevdiğim blogger derdim ama Mokoto da var:) )
      Bence de daha doğrusu senin dediğin gibi link vermemek. Ama bu şekilde nasıl yapacağımı bilmedim açıkçası. Dediğin yol gerçekten mantıklıymış haa:))) İşe hemen koyuluyorum:D
      Cevap için çoook teşekkürler. Mokotoya da cevap (bana hiç uzun gelmeyen ve zevkle okuduğum) için teşekkürlerimi ilet bir zahmet:D


      Hakkımda küçük bilgi:İsmim Misaki Mei^^

      Sil
    7. Aynen^^(zaten pek anime izlemedim:D)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...