1 Temmuz 2015 Çarşamba

Dikkat dikkat kore mutfağı bölümü açıyorum!

Dün youtube'da gezerken maangchi adında koreli bir ahjummanın kore yemek videolarına rastladım.Vee kendime en güzelinden ayrıca en zahmetlisinden bir yemek seçtim. Adı nikuman! belki duymamışsınzıdır ama eminim daha önceden gördünüz.Bakınız:

Sonracığıma bugün alışverişe gittim ve gerekli olan her şeyi aldım!(susam yağı hariç)
Daha demin de ikizimle şu ahjumma başka neler yapmış diye diğer videolara bakarken kimchiye rastladım ve tamamen karar verdim!

KORE MUTFAĞI BÖLÜMÜ AÇIYORUM!!!


Ayrıca neden bu uygulama benim gibi yeni tatlar tatmayı seven bloggerlar arasında yarışma ya da benzeri bir şey olmasın ki dedim.

Ve şimdi yapmak isteyen ya da üşenmeyen mi desem Bloggerları eş zamanlı yemek yapma uygulamasına davet ediyorum.

Yemek: Nikuman
Yer: Eviniz
Zaman: Perşembe iftarında yenmek üzere istenilen her zaman ya da direk istediğiniz her zaman.
kural 1: Bitince herkes kendi bloguna deneyimlerini anlatacak.
kural 2 Eğelenmek zorunludur
Kural 3: vi yakmak yasaktır, olması ihtimalinde sorumluluk almıyorum :P.
Sanırım tek katılımcı ben olacağım. Ama yılmak yok yola devam! 

Buradan bana ve diğer pek çok kişiye yaptığı onigirilerle yemek yapma şevkini açan amigrumi cennetine teşekkürlerimi gönderiyorum ve özel olarak davet ediyorum. Katılım zorunlu değil
Not: Onigiriyi yaptım ama foto çekmeyi unuttum affedin.
Son olarak yapılacak yemeğin videosu:


ÖNEMLİ NOT: DOMUZ ETİ YERİNE KIYMA KULLANACAĞIM!


Ayrıca içindekiler bölümünün türkçesini isteyenlere mesaj atabilirim!

Şu an kendimi Jang geum gibi hissediyorumm!

8 yorum:

  1. Yaa Jang geum bizim söyleyişimizle "cangema" nasıl güzel yemek yapardı ama , ne olduğunu dahi bilmediğimiz halde bizimde canımız çekerdi ben sebzeleri onun gibi doğramaya çalışır onun gibi nazikçe yerleştirirdim tencereye. Mutfak sahnelerini gözümü kırpmadan izlerdim. Bu arada kolay gelsin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah hala jang geum'u nasıl cangemaya dönüştürüyorlar bilmeden yoluma devam ediyorum. inşallah yemek yaparken evi felan patlatmam :) yorumun için sağoll ^^

      Sil
  2. Ahhh estagfurullah caninimi cektirdim onigiri ile :) lezettliydi ama... Bak ben bunu gormedim ama japonlarin gyoza denilen yemegini denemek istiyorum.. Yapmak isterdim seninle ama suan ki durumum hic musait degil denemeni merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil bu sefer de ben senin arkandan yamak olarak asya yemeği yapıp göler önüne sericem inşallah :)

      Sil
  3. &
    Ben bu konuda çok beceriksizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az sonra yayınlayacağım postta benim ne kadar beceriksiz olduğumu anlayacaksın :P bi hevesle başlamıştım da pek iyi gitmedi.

      Sil
  4. Ahahaha tebrik ederim chingum 😄 tadına baktığımdan söylüyorum eline sağlık çok güzel olmuştu 👏😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol^^ yalniz buraya degil gercek yemegi anlattigim yere yazsaydin tam manasiyla neler hissettigimi okurdun (hüsran )
      Yine de cooook tesekkurler~~~
      Gercekten begenmis olmana cok mutluyum^'^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...