7 Temmuz 2015 Salı

The time we were not in love

Yeni dizime merhaba!

Konusu: 

Oh ha na 34 yaşına kadar kimseyle evlenememiş bir evde kalmıştır. Son sevgilisi de onu terkedince choi won yani liseden beri en yakın arkadaşı olan kapı komşusu ile iddiaya girerler. Kim ilk evlenirse diğeri ona 5000 dolar verecektir. Bu sırada birbirlerini sevdiklerini-ya da sadece ha na sevdiğini çünkü won biraz her şeyin farkında :P- anlamalarını konu edinen bir modern ahjumma dizisidir.

Peki bu dizide kimler oynuyor genel bi' tanıyalım.

Başrol Ha ji won! şakşakşakşak kadın geldi 36'sına hala normal dizilerde oynuyordu şimdi de modern ahjumma dizisine kapak atmış rahatladım valla. Fakat bu liseli rolü yaptığı gerçeğini değiştirmiyor! 

Ha ji won'u en değerli dizisi Secret Garden'dan ve Empress ki den tanıyorum.Aaa bi de kings 2 heart vardı. Empress ki'de daha yaşlı gibiydi ama şimdi biraz daha fondoten ve kendine uyan sitilde bir şaç sitili bulmuş. Sonunda!
Ayrıca hep erkeksi roller yapan ha ji won bu sefer de fazla kızsı olmuş gerçekten bi süre alışamadım. Yine de benden geçer oy aldı.

Başrol erkeği maalesef ki ilk defa tanıdım. Sevdim. Rolüne uymuş.


 Konuk oyuncudan ve birkaç gereksiz ya da sevimli oyunculardan da bahsedip tanışma faslını bitireyim.

Konuk oyuncumuz geliyooooor geldi Mungsoo nam-ı diğer L. Anime L değil kpop yada infinite L.

Cunning single lady'den sonra yeniden bir şirket çalışan, 34 yaşındaki kadınları heyecanlandıran genç yakışıklı rolüne bürünmüş. Yakışmış fakat sonlara doğru biraz sinir bozucu olmaya başladı. Bana 3 bölüm yetti bir soraki dizisinde baş rol olması dileğiyle...
İkinci kadına ne demeli! Bana göre hem iyi rol yapıyor he de itici. çünkü itici rol yapyor fakat zaten yapması gerek. Ama şu 3 bölümdür ne kadar gıcık oldum bilemezsiniz. Ayrıca dizideki karakterlerden bazılarının hostes olmaları bana 3-4 yıl önceki Goo hye sun'un take care of us captain dizisinde gibi hissettirdi.

Ayrıca fark ettiniz mi bilmiyorum fakat Pinocchio'daki full ekip toplanıp gelmişler, çok güldüm. iyi de olmuş severim kendilerini. Yine de pinocchio'daki cadı annenin burada eğelenceli bir karakteri canlandırıyor olması biraz ağır geldi. 
Resimdeki 4 pinocchio oyuncusunu bulunuz. Biraz zor bi test oldu :)
Son olarak 2. başrol erkek continued...

Konusunu eleştirmem gerekirse, Bana çok fazla answer to 1997'yi hatırlattı. Sadece buradakiler onlardan daha körler. 1997 de en azından 20 yaşlarında birbirlerine kavuştular peki bunlar. Yaş olmuş 34 hala o onu sevmiş bu bunu! Kızıyorum ama :P

Ayrıca başrol erkeğin liseden itibaren düzenli olarak en saöma yerlerde" Dünyada kadın kalmasa yine de senle evlenmem" repliklerine çok gülüyorum. Diziye esrarengiz bir hava katıyor. Tıpkı tek gözlü balığın aşk hikayesi kitabı gibi!

Şimdilik yorumlarım bu kadar. dizi bitiminde daha fazla eleştireceğimden emin olabilirsiniz. Çenem durmuyo da biraz...

9 yorum:

  1. Keşke 5000 dolar değil de, 10000, 50000 falan deselermiş çünkü 5000 dolar için kimse evlenmez. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. &
      Bahisi kız 5000 e kadar kaldırdı. İlk teklif 500 dü:D (hem zaten bu gidişle para kendilerine kalacak:D)

      Sil
    2. Aynen aynen ama zaten maksat iddiaya girmek

      Sil
  2. &
    Izliyorum bunu zaten:) çok güzel

    YanıtlaSil
  3. &
    Ve de cadı annenin kim olduğunu çıkaramadım dizi boyunca:D sağol be

    YanıtlaSil
  4. Sayəndə bu dramaya başlayacam. Çox maraqlı yazmısan Rana ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...