18 Temmuz 2015 Cumartesi

《 Eski Köye Yeni Adet 》 : ←← Ingilizceye Geçis →→

Merhaba blogumuzun kawaii ziyaretçisi. 



( if you are a non-Turkish reading person please skip until you see some english words ^^ )

How are you ? ( Nasilsin ? ) 

Bu aralar Rana da ben de dil konusunda degisimler yasiyoruz. 


Biliyor musunuz mu bilmem ama ben yakin zamanda Amerikaya gidiyorum ~
Ve dogal olarak orda Ingilizce konusmak zorundayim. 

Çok endiselenmeme gerek yok. Daha once de Amerikada yasadigim için Ingilizcemde pek sorun yok. (Burda hava atmiom. Valla.)

Aammmmaaaaa Ingilzce yazma yetenegimi gelistirmem lazim. Turkiyede kaldigim zamanlar içerisinde Ingilizce özet tarzi seyler yazmis olsam da daha fazlasini yapabilcegimi dusunuyorum ~ 

VEEEE bu nedenle bloga bir ENGLISH CORNER açiyoruum. Bunun blogumuzun globallesmesi adina iyi bir rol oynayacagini da dusunuyorum ^V^ //


Umarim bu degisimi begenirsiniz. Merak etmeyiiin ~ Türkçe postlarima devam edicem ♡ 

Ingilizce postlarim da güncel konularla ilgili olacak ( anime-manga-kore ). 

Bana destek olursaniz çok seviniriim. Gomawoo ♡ 
Uzgunum... bu gifi çok seviyorum ; 3;

→hadi biraz da ingilzce yazalim←

Hello , kawaii reader of our blog. 


How are you ? Are you feeling frustrated because you can't understand the posts ? 

Well if I were you, I would. You migh have bumped into our blog while seraching for images or smth and you might not really have interest in what written in our blog. 

BUT. DONT GO. PLZ. I bet you would like the posts here if you understood them. 

So I'm writing this post to say that you won't have to close the window because you don't understand anything. 

From now on, I will also be posting things in English for our English readers. Also it will help me improve my English. ( lol I used so many Englishs there ... ) 

Well I hope you will be stayed tune to our posts ~ Don't worry, you won't be disappointed.  

[ P.S. : If you are a friend of mine and I promoted our blog , and you are here because of that , THANK YOU. Lets talk about the blog at lunch break ~ ]

→→→ 

Umarim bu kararim konusunda bana destek olursunuz ~ 

Eger bu karardan hoslanmadiysaniz LUTFEN AMA LUTFEN yorumlarda soyliyin. Bu benim için çok önemli. Sonuçta blogun okurlari sizlersiniz~ Ben kagida da yazarim, sorun yok ;D 

Yorumlarinizi bekliyoruum ♡ 

Iyi tatilllleeer ~~~~~ 

- Makoto Senpai 

[ Ayni gifleri kullanip durdugum için miahne ... swaarrry... ]

11 yorum:

  1. Bence yaz, güzel olur. İngilizce'm gerçekten kötü ama dediğin gibi İngilizce kullanman bloğunuza biraz daha fazla izleyici kazandırabilir hem de sen dilini geliştirmiş olursun. Peki İngilizce postlar yazarsan (tabii ki anlayabilirsem) altına İngilizce mi yorum yazmalıyım yoksa Türkçe mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destegin için çok tesekkur ederim ^V^

      Yorumlari istedigin gibi yazabilirsin, ingilizce daha iyi olur ama bence ~ Hem gelistirmis olursun :D

      Sil
  2. Şimdii,ben bu yaşıma kadar her ne kadar nefret etsemde kendimi İngiliz olarak biliyordum,karışıktı bizde olaylar biraz.Aile büyükleri,Amerika ve İngiltere'ye yayılmış durumda olduğu için sık sık yurtdışına çıkıyorduk.Ailedeki herkesde İngilizce biliyordu ama ben zerre kadar bilmiyordum.Hal böyle olunca hem bir yandan kendimi üzüyordum hemde biraz dışlanıyordum.Sonradan Makedon olduğumuz ortaya çıktı bu durumda İngilizce öğrenmeme falanda gerek kalmadı.Aynı zamanda İngilizlerden olmamanın verdiği mutlulukla İngilizce'yi kınamaya başladım :D Bu yüzdende pek destekleyebileceğimi sanmıyorum,üzgünüm :D Ama Amerika'da yaşayacaksan İngilizce şart,bunu sende biliyorsun zaten :D Ama Amerikalıların kendine özel bir İngilizceleride var.Günlük konuşmaları anlayabiliyorum ama bazen Amerikanlar o kadar hızlı konuşuyorlarki sen en sonunda Amin diyorsun.İngiltere İngilizcesinden çok farklı Amerikan İngilizcesi.O yüzden sana kolay gelsin,inş anlayamayacağın durumlara girmezsin :D Bu arada sormak istediğim bir şey var.Hangi eyalete gidiyorsun?Merak ettimde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo :D Büyük bir aile agaci ~

      Ben de ilk gittigim zaman oyleydim, çok bunaltiya girmistim anlamiyorum diye :( Sonralari alistim.

      Basit bir Ingilizce kullanicam, don't worry ;D

      Washington eyaletine gidiyorum ^^

      Yorumun için tesekkurler :D

      Sil
  3. Bence iyi ingilizcem gelişiyor

    YanıtlaSil
  4. &
    I promise you-I'll always here:)) Thank you. I can't go to the England now. It is verrrrry big problem for me. I don't wanna stay here. I thinked today we will be on London. But it was wrong feels:( Beacuse of my dad's works ı will be live many times here:(
    And... Why are you going to the U.S?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aww thank you ^^

      I hope you can go to England soon;) Where are you now ?

      I'm going there for educational purposes ^^

      Sil
    2. I wrote it yesterday to ranao:) I am in Azerbaijan now:( (ı miss my homeeee)

      Sil
    3. And good luck:) Everything will be OK^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...