12 Temmuz 2015 Pazar

84 yılın gizemi [kadir gecesi]

Blogumda hiç manevi bir paylaşım yapmamamın üzüntüsünü yaşarken Kadir gecesi ne güne duruyor dedim ve buradayım!

Kadir gecesine kalan son günlerdeyiz yada o gündeyiz!

Çünkü rivayet olunduğuna göre kadir gecesini son 10 günün tek gecelerinde aramalıymışız sadece 27.günde değil.

Ama büyük ihtimalle 27.günde diyor alimler.

 Ee ramazan nasıl geçiyor?

Maşallah benim bu Ramazanım bol tefsirli ve güzel oldu. Nice hayırlı Ramazanlara!

Bu arada ben size başlıktaki gizemi anlatayım.

Doğruyu söylemek gerekirse hiçbir zaman insanların;

"Kadir gecesinde yapılan amellerin 84 yıl o ameli yapmışçasına daha değerlidir"

sözündeki 84'ün anlamını merak etmedim.

Fakat geçen gün ablam buradaki 84'ün Kadr suresindeki 3. Ayet:

"Kadir gecesi bin aydan daha hayırlıdır." sözündeki 1000 ay'ın aslında 84 yıl gibi zamana tekabül olduğunu öğrendim.

Şaşırdım ve Sizinle paylaşmak istedim.

Ve şimdi ise bu paylaşımı yapmanın zevkini yaşıyorum.

Bol dua'lı bir kadir gecesi geçirmeniz dileğiyle!

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...