14 Kasım 2015 Cumartesi

Psikopat...Hayır hayır biraz kötü.

Selam! Bugün yeni yaşadığım bir olayı sizlere anlatacağım. Baya saçma bir olay. Anahtar kelimeleriyse; Kötülük, sinir bozucu, erkek kore dizi izleyicisi?! ve biraz kötü. O zaman anlatmaya başlayayım.


Sabah, -bir nevi felsefe dersi olan- bilgi kuramı dersinde 1957 yapım filmin sonunu izleyeceğimiz için mutluydum. Dersten hemen önce kantinden aldığım çikolatalı poğaça ve Capri sun'ımı içiyordum.

This is capri sun.
 Sonra yanıma dün arkadaşımı teselli amaçlı girdiği bir odada dedikodusu yapılan, hakkında herkesin sevmediği, gelen geçene küfreden veya zarar vermeye çalışan çocuk olarak bilinen okulun sondan 3.sü çocuk hızlı hareketlerle capri sun'ıma dokundu ve geri çekildi.


Neler olduğunu anlamaya çalışırken çocuğa amacın ne bakışları attım ve capri sun'ı elime alarak içmeye başladım.

Bu da delik...
 İçmez olaymışım. Ben sıktıkça delinen capri sun masaya dökülmeye başladı. Koşarak çöpün yanına gittim. Olayı anlayan yunoka ve teselli etmeye gittiğim arkadaş kahkahalara boğuldular. Gerizekalı bense hala capri sun'ın nasıl bu zamana kadar dökülmediğini de şimdi döküldüğünü çözmeye çalışıyordum.

Sonra yanımdan o çocuk geçti. Gülüyor ve bir eliyle elindeki raptiyeyi gösteriyordu. O anda jeton düştü ve ben refleksen çocuğun ayağına tekme atmaya çalıştım olmayınca da son çare,

"Sen böyle devam et! Arkandan neler neler konuşuluyor haberin yok. Emin ol ki hiçbiri iyi şeyler değil." dedim.

Arkasına baktı ve sınıfına girdi.


O günün bir özelliği de ilk yardım eğitimimin son gün olmasıydı. Yani ilk dersin ardından 10.sınıflardan seçilmiş 15 kişi(en azından öyle sanıyordum) olarak Bahçelievler'in itfaiye kampüsündeki eğitim merkezine ders görmeye gidecektik.

5. defa serviste yer seçimi yapacaktım yani artık tecrübelenmiştim. Geçen servis oturma düzeninde yakın arkadaşım 1'li koltuklara oturarak rahatça yolculuk etmişti. Fakat benim arka dötlü koltukta pek rahat olduğum söylenemezdi.

Ben de bu seferkinde rahatça yol almaya kararlıydım ve ani bir kararla birli koltukların en önüne oturmaya karar verdim. Çünkü böylelikle önümde hiçbir engel olmadan ferah ferah yolculuk yapabilecektim. Fakat her şey istediğim gibi gitmedi...

Dönemimizin okul başkan adayı dün gelmemiş olmasına rağmen bugün derslerden kaytarma amacıyla gelmeye karar vermişti. Bu da demekti ki 15 kişilik olan serviste taburelerde yolcu gidecek ve benim ferah önümü yarı yarıya kaplayacaktı. Oldukça rahatsız edici...

Daha rahatsız edici olansa geç kalan hocamızın yanında sürpriz bir kişi daha getirmesi! O çocuk-capri sun'ımı delen mahlukat!!!

Maalesef ki oturacak yeri olmayan psikopat çaprazıma bir tabure daha koyarak ferah yerimi daracık bir yer haline getirmişti. Neyse ki başta beni fark etmedi. Fakat sonra yola çıktık...

Matematik yazılısına kalan son günlerde okula gidemeyip derslerden geri kaldığım için yanımda bir matematik kaynağı getirmiştim. Hemen çıkardım ve yapamadıklarımdan birkaç tanesini yeniden denedim.

Ve psikopat çocuk beni fark etti.

"Aa sen o dedikoducu kızsın." dedi ve böylelikle konuşmamız başladı. Genellikle ben laf atıyor o ise benimle dalga geçiyordu. Yanımızdaki başkan adayı çocuk da konuşmalara seyirciydi(bu sırada başkan adayına yapamadığım soruları bile çözdürdüm yani o derece uzun bir konuşma oldu.)

Her konuşmamın sonunda hafif yüksek seste bir psikolog havasında "Neden deldin yani neden? Valla çok merak ediyorum. Neden bir insan kötülük yapmayı sever ki?!" sorularımla devam etti. Cevabı "Ne biliyim artık refleks olmuş" cevabıyla devam etti. Ve sonra:

"Tamam sen benim hakkımda kötü şeyler duymuş olabilirsin ama ben de senin hakkında bir şeyler biliyorum." dedi.


Şaşırdım çünkü genelde beni tanımayan yani benim tanımadığım insanlar benim hakkımda pek bi şey bilmezler. ve devam etti:

"İkizin var. Adı yunoka(gerçek ismini söyledi de burası blog yazamam) ayrıca koreyi seviyorsun" dedi.

Garipçe güldüm. ve  devam etti. (aslında biraz da şaşırdım nerden duymuş ki?!)

"Yalnız koreli kızlar da çok güzel. Adı neydi o kızın park hye shin?? Yok yok park shi han. O da değildi. Hani şu you are beautifulda oynayan kız var ya o işte bay güzel kız. dedi ve BEN WEFAD.



NASIL YA!??  Bu psikopat kore dizisi mi izliyordu?!

Biraz yoklamak amacıyla "Nasıl ya şimdi sen kore dizisi mi izledin? Başka ne izledin? Bof? heirs? Hiç ablan ya da kız kardeşin var mı?" diyerek bir sürü soru sıraladım.

Tek tek cevap verdi: "Eveet yazın hep onları izledim. Kalan kısımda da LoL oynadım. Hatta en son syu.. syunk.. ? scandalı izledim. Yoo erkek kardeşim var bir sadece." dedi.

"Eee o zaman nasıl oluyor da kore dizileriyle tanıştın?" dedim.

Animelerden sonra koreyi tanımış. Ve yazın sonlarına doğru bırakmış. Birkaç animeden ve birkaç tane diziden daha bahsettik.

Böylelikle ilk defa bir erkekle kore dizisi konuşması yaparak hayatımda bir ilke imza attım.

Ayrıca ailecek genel yanlış düşüncemiz olan "Erkekler kore dizisi izlemez ki" kanısı artık yalanlanmıştı. Çünkü tam olarak o sırada yanımdaki insan bir kore dizisi izler erkekti.

Ve bu oldukça ilginçti...

Kore konuşmamızın ardından oda arkadaşımla eski  konuya geri dönerek bu çocuğun gerizekalı mı yoksa kötü biri mi olduğuna karar vermeye çalıştık. En sonunda cevabı bulamayıp kendisine sorunca:

"Bana gerizekalı diyen kişi kendisi gerizekalıdır zaten ben bana söylenenleri takmıyorum. Ama belki biraz kötü biri olabilirim." dedi. ve olaya nokta koydu. Artık kendisi "biraz kötü insan".

Not: Çocukla bir sonraki karşılaşmamda görmezden gelmeyi planlıyorum. hiç uğraşamam.



Hepinize iyi haftasonlarıı! Bu saçma anımı sonuna kadar okuyabildiğiniz için tebrikler! Sağlıcakla kalın ve psikopatlara ay pardon "biraz kötülere" bulaşmayın ahdghadb.

18 yorum:

  1. Wouw erkek ve Kore dizisi cmdjdjsjj

    YanıtlaSil
  2. Bu olay resmen bir Kore dizisi ve siz başrollerisiniz. Ay çok heyecanlı. Tam da dizilerdeki gibi.Ay ben bile çok heyecanlandım. Ayyy bir taşla iki kuş. Hem bir fanboy buldun hem de tam dizilerden çıkma bir şekilde. Resmen shipper gibi hissediyorum. Ay çok güzel. Bu arada yani özel değilse acaba Ankara da mı oturuyorsun, Bahçelievler demişsin de. Ben Ankara da oturuyorum da o yüzden merak ettim. Ay heyecandan yazamıyorum. Ya çok güzel :DDDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shiple(n)meyi sevmem bu nedenle tek yorumum asfgjsdhbfkdbv.

      Yok bu Bahçelievler istanbuldaki.

      Açıkçası çok da güzel bir anı değildi. Bir ara gerçekten eski kötü anılarımı tekrardan yaşatacak bir belalı tip edindiğimi düşündüm (7 ve 8'de nefret ettiğim biri vardı da.)

      Tek güzel yanı baya ilginç bir olay olması. Genelde hayatım bu kadar aksiyon dolu değil :DDD

      Sil
  3. Kore dizisi izlediğin için seni yakın bulmuş zağar, buda bu arkadaşın kendini tanıtma biçimi olsa gerek, yalnız pek bi ilkokul çocuklarına has bi yöntem kendini geliştirmeli bence (^_^) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok çocuksu. Ve bu davranışı herkese yapıyor yani daha önce yakın arkadaşlarıma çelme takmışlığı vardır (iki taraf da birbirini tanımazken) Allah ıslah etsin ne diyim.

      Sil
  4. &
    Ahhahha:D:D Olaya bak be! Bizim okuldakiler anca gelip "şu kelimenin anlamı ne o.O? Yardım etsene yazılım var o.O." derler:/ Ben de kore seven bir arkadaş istiyorumm! Ama bir keresinde bir çoçuk geldi ve dedi:"Kore'yi seviyor musun?" - mutlulukla "elbetttee!"-"aaa ben nefret ederimmmm"-pis pis bakan gözler-"senin de zevklerin baya acayip be! Her türlü gariplikler benim karşıma çıkıyor!" dedi ve gitti..Ne yani .ben garip miyim ki?!?!?!? Garip sensin bi kere!!! Bir de üniforma giymemişti! Ama senin hikayendeki psikopat iyi bi psikopat sanki:) Tek sevmediğim yani kore dizisine özenmiş olması-sanki biraz içinfde çiçek besleyen badboy gibi takılıyor. Bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHDJSHBFVHGB bu aynı Makoto'nun galatasaray üniformalı çocuğa sen türk müsün diyip ben de fenerbahçeliyim demesi gibi :DD
      Niye garip olasın yaw :)
      Yok ya gerçekte çok iyi biri olduğunu sanmıyorum. Yukardaki yorumumda da dediğim gibi Allah ıslah etsin.

      Sil
    2. İşte! Sorun bizde değil onlarda! O değilde çoçuk beni her gördüğün tam olarak "I HATE TO THE KOREAAAAAA!"diyor... Bir de bunu söylerken korkutuyor ya! Gizlice gelip bağırıyor!!! Anlamıyorum Kore'yi sevdiğimi nerden bulmuşsa? Ama olsun... I HATE TO THE ISMINI BİLMEDİĞİM ADAM

      Sil
  5. Gulmekten oldum okurken yaa :D yalnız o cocuk gercekten gerizekalı -tabikiyineben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo-holl- tugba kim oldugunu anladin mıı!??

      Sen biliyo muydun 8de felan da izler miydi kore dizisi?

      Lutfen tugba gerizekali degil biraz kötü ajdhhdjfnfnf

      Sil
  6. Yanlıs anlamısım xD peki biraz kotu olsun :D kore dizisi izledigini bilmiyodum ve izlicegini de dusunmexdim acıkcası ama cocuk koreli gibi goxleri falan cekik ya :)))) yalnıx cocuk benden fazla kore dizisi izlemis *gormedindiyenmaymun* -tugbaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi seni gecmis :D cik cik tugba, sen bu cocuga yenilecek insan miydin bence onu kore dizikerinde degecmek adina 5-10 dizi daha izle de kendini garantiye al :D

      Sil
  7. Yaxılılsr bitsin de gods gift i bitiriim daha bitmedi o cok heycanlı bi dixiydi :D daha da ixlerim ins -tgb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugba sen oldugunu bilmesem seni azeri sanicam. Z harfin mi basmiyo da x yaziyosun shbdhrjfb

      Izle izle hatta snaptan soyledigin kadariyla birkac bolum izlemissin yeniden baslayinca alisabildin mi?

      Sil
    2. İlk 10 dakikayı izledim dedim ki ben buralaeı izlemistim meger 8.bolumu izlemisim ama yine de ixledim yine bu arada ben z ye basarken x e gidiyo parmagım a ve s de de olıyo bazen mesela u ve ı da da okdu simdi de k ve l de oldu cunku klavyem kucuk ama buyugunu kullanamıyom -tugba

      Sil
  8. Açıkçası salak ya da kötü olduğunu düşünmüyorum anlattığın kadarıyla sadece ilgi çekmek amacıyla yapıyor .
    Bizim sınıftada gizemli bir görümüne sahip bir çocuk var , onunda kötü çocuk görünümü var ve 8 kere disipline gitmiş biri . Hayla okuldan okuldan atılmadığını söylüyor...
    Bunun nedeni hep düsüyordum neden böyle diye sonra asıl sebebini öğrendim ve onun hakkında düşündüklerim için kendimden nefret ettim .
    Nasıl olurda böyle şeyler düşünmüşüm .
    Bundan 4 yıl önce trafik kazası geçirmis ve annesini kaybetmiş .Yüzünde ve kolunda izler kalmış o zamandan kalmış .
    Ve bir kaç tane başımıza bir şeyler gelince ...
    Eve gelip kendime kızdım ve ağladım.
    ( Ailesiyle ilgili bir şey söylemiştim bilmeyerekten .)
    Bu çocuğunda bir sorunu var ancak sen bilmiyorsun. Davranışlarının sebebi olmalı öyle davrandığına bakma.
    Ben gizemli cocuğa karsı bakış acim değişti aksine sınıfın en olgunun ve ayaklarının üzerinde bu yaşta durmayı başarmış biriydi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat çekmeye çalıştığı çok bariz. Fakat dediğin gibi belki de ailevi sorunları vardır. Konuşmamızın bir kısmında annem çok garip tarzı bi şey demişti ben de baban nasıl biri dedim o daha garip dedi. Fakat ben eminim ki anne babası çok iyi insanlardır çünkü arkadaşımın tanıdığı. Ben de ona biraz onlara benzesen keşke demiştim. Artık bilemiycem nasıl bir durumda olduğunu.

      Fakat arkadaşınla ilgili durum kötüymüş senin adına üzüldüm. Yine de senin suçun olduğunu çok düşünmüyorum. Hatta dün bu durumla ilgili bölüm izledim. ( Reply 1988- 8.bölüm :) izlemen önerilir. Gerçekten çok gerçekçi ve duygulu bir dizi.

      Ne olursa olsun insanları yargılamamalıyız sen de haklısın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...