21 Ekim 2015 Çarşamba

Rekor güncel dizilerim #1

Evet bugün itibari ile en güzel ve en fazla güncel dizi rekorumu kırdım!

Genelde 2 yada 3 güncel dizi izleyen ben, şu anda 5'i geçtim ve hala sırada bekleyen güncel dizilerim var. Ayrıca hepsi birbirinden güzel!!!

Fakat anlatma sıramı en sevdiğim diziden sona doğru yapacağım.

1-) Twenty again

(Yazım zamanı 17.10.2015)
Dizimizin 14.bölümüne gelmiş bulunmaktayız ve ben hala sıkılmadım. Bu Healer'da bile azıcık sıkılma belirtisi göstermiş olan benim için neredeyse bir ilk! Sanırım bu dizi favorilerim arasına girmeyi başaracak :D
Ve tabii ki Ha woo jin süper!
(Alıntıdır)
Dizinin ful tanıtımı için dizinin isminın yazılı olduğu yere tıklayınız.

2-)Six flying dragons



Yeni yazdığım yazımda da belirttiğim gibi tek kelime ile müthiş ve oldukça bilgilendirici bir dizi!


3-)She was Pretty
Açıkçası bu dizide de kmhm sendromunu yaşadım ve 6.bölüme kadar dudak büzerek izledim. Peki neden??

Sanırım her şey Hwang Jung Eum'da bitiyor. Ben bu kadının dizilerini hiçbir zaman tam olarak izleyemiyorum. kanıtımsa kill me heal me ve secret love dizileri...

Neyse sonuç olarak beğendim mi? Beğendim! Özellikle de Siwon'u!


Fakat şunu da fark etttim ki Hyuntae'ye(gerçek ismi park seo joon ama ben böyle hitab ediyorum) gülmek yakışıyor somurtmak değil -.-


Konusu: Kim Hye Jin zengin bir ailenin güzel bir kızıyken şirketlerinin iflası sonucu bir çok zorlukla karşılaşır. Bu sırada babasından geçen bir cilt hastalığı ile bütün güzelliği kaybılur. Ji sung ise küçükken şişman ve yakışıklı olmamasından dolayı dışlanırken hye jin tarafından kollanır ve hye jin'e aşık olur.
Bu ikili Ji sung'ın yurtdışına gitmesi ile ilişkilerini koparmak zorunda kalırlar. Fakat bir gün Ji sung he jin'e buluşmak için mail gönderir. Hye Jin kabul eder. Fakat bir sorun vardır. Ji sung zayıf yakışıklı bir erkeğe dönüşmüştür kendisiyse çirkin ördeğe. Hye Jin napacaktır? Eski dostuyla hatta ilk aşkıyla bu halde görüşecek midir yoksa müthiş güzellikteki en yakın dostunu kendisi diye yutturacak mıdır? Lütfeen tabii ki ikinci seçenek bu bir Kore dizisi!!


Demin ana karakterin müthiş güzellikteki dostunu araştırırken manyak bir bilgi öğrendim hala şoktayım...
  • Go Joon Hee as hae ri  denen kadın aslında can you hera my heart'ta hwang jang eum'la birlikte oynamış hem de yine 2. karakter rolünde! Hiç fark etmemiştim şok oldum. Hiç bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Saç çok şey demekmiş. . . 

Bu da benden size bir gereksiz bilgi, yeay!

4-) Achiara's secret

(Yazım tarihi 17.10.1015 saat 5 suları :)
Kendisi 1 saat önce başlamış olduğum bir dizidir ve ablam yüzünden 2.3. bölümlerini çok merak ediyorum(kendisi benden önce izlemiş de...)

Dizinin konusu:

Hayatının 23 yılını Kanada'da geçirdikten sonra Achiara köyü adresli bir mektup alarak Kore'ye geri dönen Achiara'nın yeni ingilizce hocası So yeon, gelişinin ilk günlerin kaldığı odanın eski kiracısının cesedini bulur. So yoon ve Polis memuru Woo jae (biricik Sungjaemiz) ile birlikte gerçeğin peşine düşerler.

Cesedin bulunuşu, ardındaki pek çok gizemi gün yüzüne çıkararak bol gerilimli ve de bol entrikalı bir dizi sunar.
Bölümler ilerledikçe sıradan görünen achiara köyünün aslında hiç de göründüğü gibi olmadığını ortaya çıkarır...

Gerilim dizilerini siz de benim gibi seviyorsanız sizi şuraya alalım.


Beni hayattan soğutan dizi...

Aile dizileri her zaman güzel olmadığını bana kanıtlayan senarist...

Çocukların içine şeytan kaçabilme ihtimalini beynime sokan bir hye sang karakteri...

Daha devam etmeli miyim?

Dizi tanıtımı için ismin yazılı olduğu yere tıklayınız.

İşte bu kadaar! Hoşça kalıın!

10 yorum:

  1. Kafan karışmıyor mu ya ? 😓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıda karışmıyor :) yalnızca beklemek ömrümden ömür götürüyor O ayrıntıya takılmazsak hafta sonu yaşam sevinçlerim bu 5 dizi :)

      Sil
  2. Bende öyle yaa kaç dizi oldu bilmem, I have a lover, Rosy Lovers, Twenty Again, Last, Glamorous Temptation hatta bir de Because its the first time vardı :) psikopata bağladım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ow bendensin ;)
      Fakat yazdıklarınla fark etttim ki güncel çok fazla dizi varmış :O
      Neyse ne kadar çok dizi o kadar mutluluk ! ^^

      Sil
  3. Evet, evet. Six flying kesinlikle mükemmel. Çevirisinde varım diye söylemiyorum olmasam da kesinlikle izleyecektim güncel olarak. Her bölüm ayrı bir heyecan. Kim favorim olsun hala karar veremedim :) İyi seyirler dilerim sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whooooooo! süper havalıı!! Koreantürk ekibinden misin= Bir de bi şey sorucam acaba son bölümler hangi gün yüklenir? çok merak ediyorum ama içim bu kadar güzel diziyi ing izlemeye el vermiyo... tek çare sizi beklemek :)

      Benim favorim belli toptan bütün kadro. Sevmediğim tek karakter bile yok kalp kalp kalp

      Sana da iyi seyirlerr!

      Sil
    2. Hayır, yeppudaa ekibindenim. Dizi pazartesi salı günleri çıkıyor. Haftasonuna kadar biz de bölümleri çevirmeye çalışıyoruz. Tarihi bir dizi olduğu için daha güzel bir çeviri vermeye çalışıyoruz diğer iki ortağımla. Onlar benden daha kademli. Anlayacağın ben de kendimi bu diziyle geliştiriyorum :) Başka çevirdiğim çok dizi var, eminim aralarından birini görmüş ya da izlemişsindir :) 11 bu gece yüklenir ama 12 bende ve henüz bitmedi ne yazık ki :( Bu gece bende çevirimi bitiririm umarım. İyi seyirler dilerim :)

      Sil
    3. Ooo yeppudaa <3 Evet dizi haftanın ilk günleri çıkmasına rağmen birçok diziden daha geç çevriliyor. Yine de çevriliyor ^^ bu yüzden mutluyum. Artık bı-ugün en azından 1 bölüm izleyip haftanın yorgunluğunu atıcam. Ön haber için çooook sağolll!

      Kolay gelsiin!

      Sil
  4. blogunu yeni keşfettim o yüzden bu kadar eski postlara indim stalker lık yapıyorum ^^ six flying dragon konusunda çok tereddütteyim bitirdiysen ki bitirmişsindir sanırım fikirlerini duymayı çok isterim.
    işim açıkçası sanırım dizi zevklerimiz oook farklı, healrs'da sıkılmak? o da ne? kmhm ve secret love izleyememek??? efendiim anlayamadım??? hahaha o yüzden çok daha ilgimi çekti bu kadar farklı bir bakış açısını takip etmek ^^ yazılarını çok büyük zevkle okudum. 180 derece farklı bir bakış açısını sen de merak ediyorsan benim yazdıklarıma bir göz at derim^^

    six flying dragons fikrini bekliyoruum... =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk olarak: Müthiş bir diziiiii!!! Bayılarak izliyoruz. Em sevdigim tarihi dizi olmaya güçlü bir aday! Bi kere kadro da harika! Jung ok jungin kralindan tut city hunterin basbakanina kadar! :D yalnız daha yalnızca20 bölümü cikti ve her hafta birduru takipcisi ile zevkle ve heyecanla altyazi belkiyoum cunku olaylar cok entrikali ve askli ♡
      Aslinda heirsi bitirdigimde begenmistim ama izlerken sikildigimi imkar edememistim. Ardindan zaman gecti ve pek cok bloggerin heirs hakkindaki yıkici elestirilerini okudum ve sonuc :)
      Kmhm konusunda, gercekten sevdigim ve herkese onerdigim bir dizidir ama ilk bolumlerinde sikilip biraktigimi inkar edemem. Sonraki bolumlerde gonlumu fethetti. Neden sevmedigimse, ilk bolumdeki amerika sacmaligi.(cok hatirlamiyorum sadece biraz sacma oldugunu hatirliyorum aksi bir sey soylersen fikrimi savunamam cunku olayi tam hatirlamiyorum ^^)
      Fakat secret lovei savunamam. O nasil dram bir diziydi ya! Hic begenmedim. Saf mutsuzluktan olusuyordu resmen. Tek sevdigim yeri kadinin "yeter artik ölmemi istiyorsan ölürüm" diyip arabalarin onune atlamasi ve adamin da o sirada kadina asik oldugunu anlamasi.
      Öyle iste^^ ben de farkli gorusleri severim ama bana cok farkliyiz gibi gelmedi biraz daha okumali tanimaliyiz birbirimizi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...