13 Ekim 2015 Salı

Mim #18: Zorlu olan... a bi de unutulmuş...

Mimi unutmuşum gitmiş! Hatta bi ara mimin adını hatırlayamadım, 50 saat hangi mim olduğu yazan, kimin mimlediğini belirten yorumu aradım ve da da da dannn!!! Bulamadım demek ki bunca saat kendi kendimi mimlemişim gfjhjl :D Amaan sonuçta o kadar yaptım yayınlayıveriyim :)


Hem misaki, miki, kinu moka ve Rin'in cevaplarını da merak ediyorum :)

1-) Bu gece öleceğini bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylemiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?

Bu soruyu okuduğumda aklıma ilk gelen isim anneannemdi, çünkü yakın zamanında kavga etmiştik. Tabii ki ergenliğim sağ olsun ileri gitmiştim. Eğer ki o zaman ölseydim özür dilemediğim ve helallik istemediğime pişman olurdum.
Fakat şu an küs değiliz :)
Siz siz olun yakınlarınızı kırmayın....



2-)Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla büyüttüğünüz çocuğu değiştirir miydiniz?
Bu sorular neden bu kadar UZUN!
Şimdi,
Şuan izlediğim my daughter gum sa wol dizisi dahil pek çok dizide karşımıza gelen bu durum için her zaman aynı şekilde düşünüyorum:

"Büyüttüğüm kızım da gerçeği de benim kızımdır. Elimde olabilirse ikisini de yanıma alırım fakat eğer ki gerçek annesi benim gibi büyüttüğü kızından kopamazsa ikimizin de iki kızı olmuş olur :) "
Bu teoride.
Fakat pratikte nasıl davranacağımı ancak böyle bir durumla karşılaştığımda -ki Allah korusun- anlayabiliriz.


3-)Hayallerinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mısınız?

Arkadaş, sorulara cevap vermek yerine yorumlasak daha çok şey çıkar bu mimden, gerçekten! Bi kere soru iyi başlamıştı, tatil matil, nerden geldik kelebek katliamına!
Neyse mim bu, cevap vermek gerek.

Yapmam daha doğrusu yapamam. Yani yanlışlıkla ezmezsem öyle bir şey yapma ihtimalim olmayacağını düşünüyorum.

4-)Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek koyuluyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mıydınız?

Büyük konuşmayayım ama ASLA! Bi kere domuz eti gibi bir faktör bu kadar yaygınken içeriğini bilmeden bir yemek yemem pek de akıl karı olmaz.

5-) Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıdınız?

Yalancı şahitlik dinimizde 7 büyük günahtan biri. Ayrıca bir insan yalancı şahitlik yaparsa ömrü boyunca bi daha asla şahitliği kabul olmaz. Buradan da cevabımı anlarsınız herhalde.

6-)Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsaydı ne değiştirirdiniz?

Sanırım daha özgüvenli olmak isterdim.

7-) Yarın sabah başka biri olarak uyanma olanağınız olsa bunu değerlendirir miydiniz? Ve yerine geçmek için kimi seçerdiniz?

Tabii ki bu şansı kullanırdım fakat bi sorum var. Temelli mi geçicem yoksa tek kullanım mı? Veyahut part time gibi dönüşümlü mü?

Eğer ki dönüşümlü veya tek seferlikse Yoona'nın yerine geçmek isteyebilirdim.

Eğer ki tamamense redderdim. Elhamdülillah ki şu anki halimden gayet memnunum :)

Bi dakikaa! Sanırım misakinin gizemli hayatını yaşamak isterdim! EVET cevabım Misaki !!!

Tabii böyle bir durum gerçekleşemeyeceğinden tek diyebileceğim, İNŞALLAH Cennette görüşürüz!

Hoşçakalıın!

18 yorum:

  1. Ya normalde ben karamsar olurum amam bu sefer Misaki ve sen karamsarsınız. Bu dünyada niye görüşemiyosunuz ki? Yani tamam, cennette de görüşün İnşallah ama bu dünyada da görüşürsünüz dert etmeyin. Sırrı unutmayın lütfen! ::DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de karamsar değilimdir ama ne biliyim...

      Sil
    2. Sırrı hatırlatman güzel Tae:) Ama bu konuda Ranaonun karamsar olduğunu düşünmüyorum:) tüm sorun bende. Yine diyorum, hiç bir şey sebepsiz değildir:) ama eğer karşıma çıkarsa, kesinlikle Misaki olduğumu söylerim:) ama karşıma çıkmasını ister miyimm, bilmiyorum. Ama yine de Ranaoyu seviyorum:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi takip etmememin bir nedeni var isterseniz hangoutstan açıklıyım ^^ Fakat kısaca bazı fotoğraflarınız prensiplerime aykırı görüntüler içeriyor bu nedenle o tarz blogları takip etmiyorum :) Umarım anlayışla karşılarsınız.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Yetiştiriliş itibari ile söylemenin bile doğru gelmediğini düşündüğüm resimlerdir. İngilizcede kiss scene olarak adlandırılıyor.

      Pek çok insana göre bu sahneler artık normal gelse de ben rahatsız oluyorum. Bu nedenle bu resimleri fazlaca paylaşan blogları takip etmiyorum. Kişisel tercihim bu yönde. İyi günler.

      Sil
  3. Oo mimlenmişim!Teşekkürler Ranao-chan^^ Allah kısmet ederse bu haftasonu gelip yapacağım dfghjk Bu arada bu mimi hazırlayan arkadaş mimi nasıl bir psikolojiyle hazırlamış çok merak ediyorum sdfghj Abi sorular çok tuhaf dfghjk Ama güzel,eğlenceli bir mim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman cevaplarını bekliyoruuum! :D
      (SORULAR CİDDEN Bİ ACAYİP)

      Sil
    2. Mimi yapmayı unuttum ya sorry...Neyse şimdi yapıyorum fghjkl
      1-) Bu gece öleceğini bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylemiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?
      Ben soruyu anlamadım.Söylemiş olmanın pişmanlığını yaşarmısınız diyor,sonrada niye söylemediniz diyor.E söylemişim işte.Neyse anladığımı yapayım.Yaptığım veya söylediğim hiçbirşeyden bugüne kadar pişmanlık duymadım.İnsan 7'sinde neyse 70'indede odur.Yani ilerdede pişman olacağımı sanmıyorum.Eğer söylemediğin bir şey diyorsan,emin ol söylemişimdir.Sözcüklerin içimde kalmasından nefret ederim çünkü.Patavatsızlıkta olsa söylerim.
      2-Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla büyüttüğünüz çocuğu değiştirir miydiniz?
      Ben böyle bir dizi vardı diye hatırlıyorum sdfghj Ruh halime bağlı sdfghjk Yani o an ne düşünüyorsam onu yaparım,yaşamadan birşey diyemeyeceğim.
      3-)Hayallerinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mısınız?
      Kelebek yakaladıkta psikopatlığı kaldı.:D dfghjkl Ya bir kelebeği yakalayamayacağım için zaten bu soruya cevap vermek anlamsız.Eğer yakalayabilseydimde zaten 1 günlük ömrü var diye yapabilirdim,ama Allah korkum var ya.Yapmazdım,günah,oda can yazık yani.Çalış para kazan öyle git tatile.
      5-) Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıdınız?
      Fazlasıyla dürüst bir insan olduğum için yapmazdım.Büyük konuşmamak gerek elbette ama yinede yapmazdım,Allah var yukarıda.*Şu son 2 sorudur çok pis imana geldim.*
      6-)Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsaydı ne değiştirirdiniz?
      Başlı başına hayatımı değiştirmek isterdim aslında.Çünkü "B**tan hayat"terimi benim hayatım için bulunmuş sanki.
      7-) Yarın sabah başka biri olarak uyanma olanağınız olsa bunu değerlendirir miydiniz? Ve yerine geçmek için kimi seçerdiniz?
      Ben kendim mutluyum ya.Nolursa olsun ben gene kendim olmak isterdim.Anime izleyen,melankolik ruh hallerindeki,özgüvensizlikten kırılan insan olmak isterdim.
      Oo mim bitmiş,çok çabuk geçti ya :D Soruları yazan arkadaşada burdan s.a dfghjk Beni hayattan soğuttu.Kelebeğin suçu ne?dfghjklş

      Sil
    3. Ah o kelebek ah... Hayatına kötü diyip yine de hayatını yaşamak istemen çok ironik. İnsanın kendisiyle barışık olması ne güzel :)
      Bu arada fghjk'yi baya kinumsadım(benimsedim kullanmam yanlış olacağından kinumsadım dedim )
      şu okul kafa da bırakmıyor anlamışsındır umarım.

      Mimi beni kırmayıp yaptığın için çok sağoll!

      Sil
  4. Beni başkası mimlemisti ama kim mimledi hatırlamıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sorun değil bulurum mimini ^^

      Sil
  5. 1-) Bu gece öleceğini bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylemiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?

    Bence yanlış bir şey yapmadım ve yaptıklarımın da sebepi vardı. Bu yüzden pişmanlık duymam her halde...


    2-)Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla büyüttüğünüz çocuğu değiştirir miydiniz?
    Kendisi ısrarla gitmek istemezse asla! Hem de asla!

    3-)Hayallerinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mısınız?


    Insanlık dışı... Saçımızın tanesini bile çekersek acıtır... Hem ben söz verdim, kötülüklerden yüzük durucam ki cennete gide bileyim:) hem de en iyi dostuma:)

    4-)Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek koyuluyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mıydınız?

    Senin yazdıklarını okuyunca aklıma geldi. Helalse, davet edenden nefret etsem bile hepsini yerim ki kötü olmasın ve ya sevinmesin;)

    5-) Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıdınız?

    Tek kelime: hayır!

    6-)Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsaydı ne değiştirirdiniz?

    Aptal olmak isterdim ben.


    7-) Yarın sabah başka biri olarak uyanma olanağınız olsa bunu değerlendirir miydiniz? Ve yerine geçmek için kimi seçerdiniz?

    4 yaşında, kanser hastası bir çoçuk olmak isterdim sanırım:) sadece böyle bir insanın hayatını güzelleştire bilirim:)



    Veeee ÇOOOK KMAWOO RANAOOO!!! Mimleri seviyorum^•^ Seni ve arkadaşlarımı, yine de seni çok seviyorum^•^ Müthişsiniz!:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa misakiiii asıl sen mütişsin! soruları bile yazmışsın çok zor olmuştur-ki bana öyle olmuştu. . .
      Cevapların çok güzel ve anlamlı
      bazılarında vay be dedim!

      Asıl ben teşekkür ederim!!!!!!!!!!!!!!! Ne saranghanın saram çinguya!

      Bu arada sana bi şey danışıcam.

      Şimdi ben şu son iki haftadır 3 tane yazı anca yazabildim ya, öyle yapmayıp çok uğraşmadan haftada 2 yazı felan mı yazsam? yani mesela bi şarkı klibi koyup şarkıyı yorumlayıp kısa yazılar mı yazsam?

      Çünkü böyle olunca blogu çok boşlamış gibi hissediyorum
      Ama suç bende de değil. N'apmalıyımm??

      Sil
    2. Hahahaha:D Soruları copy-paste yaptımmmmm:D:D:D

      Ve zaten biz senin yapamadığın için, zamanın olmadığı için giremediğini biliyoruz:) Kendini zorlama zaten:) derslerin çoook daha önemli:) Ama eğer sen kendin rahatsız oluyorsan, mantıklı bir fikir bence. Hem de gayet mantıklı! Ama derslerini etkilemeyeceğinden emin olmalısın:) Sonra mazallah matematik dersinde "2 yorum + 7 yorum - 4 cevap = 5 blog" yazarsın:D:D Ve fikrimi sorman beni çok duygulandırdııı:')

      Sil
    3. HAHAHHAHAHJDNCFVK (Hunharca güldü)
      Gidip mat kağıdımın bir köşesine misakiden 2 yorum+ çok sevgili okuyucularımdan 200 görüntülenme = %1000 love blog yazıcam böylece matematik daha bi kıyak olcak (bloga ve misaki gibi bir arkadaşa sahip olmanın yararları vol 1) :D

      Sana göre sorun yoksa bana göre de yok. Tavsiyen için çok sağoollll *kalp gönderen emoji*(bu da benim ürünüm yeay!)

      Sil
    4. Woooww "kalp gönderen emoji" + " duckface emoji" hahahahaha! Benim ürün saçma oldu:D:D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...