2 Ekim 2015 Cuma

Sukul layf -Esprisi bile sinir bozucu olan-

Bugün cuma. Aynı chatte de belirttiğim gibi, BİLGİSAYARIMA KAVUŞTUM.
Ayrıca internetime de ❤︎ (yurttan döndüm)
Dedim bir de ben nefretimi kusayım.

Biliyorsunuzdur, okul kurallarına gereksiz birkaç kural eklenmiş.
Okulda telefon kullanamamaktan tutun tek izin günümüzü çarşamba gününü 5'e çekmeye* kadar-.-


*Yurtta her gun saat 3'ten 5'e kadar iznimiz varken özel çarşı günü olarak adlandırdığımız çarşamba günleri 3-7'ye kadar iznimiz var. Bu süre zarfında istediğimiz gibi gezebiliyoruz. Kısacası, kadıköy taksim, beyoğlu'YDU, Artık değil! Tek özgür günümüz de elimizden alınıp izin 7'den 5'e çekilmiş, çok atarlıyım V-V

Yeni bir kural daha çıkmış, herhangi bir hocaya ya da öğrenciye hakaret edememe kuralı. Aslında  bu kural oldukça mantıklı. Fakat bugünkü yazımdaki duygularıma zincir vurup tepkilerimi azaltmama neden olacak. Yani anlayacağınız az sonra yazacağım yazıdaki duygularımın 5 katı kadar üzgünüm ya da mutluyum. 

Ve emin olun gerçek hayatta Kyoko'nun auraları kadar atarlıyım...


Peki neden?

Biyoloji hocamız ilk günün ilk biyo dersinde bir adet hiç yapılmamış biyoloji kaynak bitirme ödevi verdi, yalnızca 14 günümüz var. Sivilcelerimin artmış olmasını bu duruma bağlayabilirim.


Yeni gelen dil ve anlatımcı eskisinden de enteresan çıktı, bütün ilginç hocalar bize mi denk geliyor?Sanırım dil ve anlatımı asla sevemeyeceğim.

Tarihçimiz hala gözleri kapalı ders anlatıyor fakat bu duruma alıştık. Alışamadığımız tek nokta adamı geçen yılın sonlarına doğru neşeli bir tipe dönüştürmüşken şimdi neden tekrardan eskiye döndü de somurtuyor??? Acaba yaz tatilinin bitişiyle depresyona mı girdi!??

Geçen sene ingilizce derslerimiz boş geçerdi. Makoto resim çizer, yunoka telefonuyla cocoppasını** oynar, bense vakit geçirmek için mat testi çözerdim(biliyorum fazla ineğim ama zaman geçmiyor gerçektenn!). Bu sene ise ilk defa işlenen bir derse girdim. işlenmeyeni kadar sıkıcıydı. Sanırım ingilizceden çekeceğim var.
Makoto, Yunoka ve benim dersteki durumlarımız :)
**Bir Telefon uygulaması daha sonra detaylıca anlatacağım. Adı Cocoppa Play.

Efsane perihan h. gitti. Eksikliği çokça hissediliyor. Mesela artık koridordan geçerken selam vermekte zorlandığım birazcık kısa boylu, zayıf ve gıpgri saçları ile kendine güveni sonsuz olan bir hocamız yok. Dolayısıya matematik dersimize bir efsane yerine AC giriyor.(İsim kısaltmasıdır)Bu da oldukça üzücü bir olay.

Peki hiç mi iyi bir olay olmadı?

(Temsili)
Yeni gelen fizikçimiz sanırım bu sene başımıza gelen en iyi şeylerden biri. Adam 32 dişiyle sırıtıp güne "Günaydın tipsizler" denerek başlamamamızı sağlıyor. Oldukça eğlenceli. Maşallah nazar değmesin.

Sınıflar karıştı ve ilginç bir şekilde en iyi sınıfa düştüm. Neye göre iyi diye sorarsanız: İnsanları sorun edilecek kadar sinir bozucu değil, öğretmenleri pek çok sınıfa oranla daha iyi kısacası ortalamanın üstünde bir sınıfız. Tek eksiğimiz MAKOTO.

Gerçekten yatmadan önce odaca makotoyu anıp özlemimizi belirtiyoruz. Ardından da yunoka makotoyu arayıp -görüntülü- özlem gidermeye çalışıyor fakat 3 boyutlu ve 2 boyutlu arasındaki farkı siz de benim kadar iyi biliyorsunuz. OLMUYOR ARKADAŞ!

Bir iyi olay da artık okulun en küçükleri değiliz. 
Biz 9'ların üst dönemi 10.sınıf bir 33.dönemiz. 
Dolayısıya artık bizim de geleneğe ayak uydurup bir L1 almamız gerek.**

** İAFL'de yeni gelen L1(lise 1)'lere ablalık abilik etmesi için üst dönemler (genellikle L3'ler -bazen L2'ler) 
Kendilerine kurbanlık koyun gibi L1 seçerler. Ya da "seni seçtim pikaçu" gibi mi desem ??

Geçen sene bir L2'm vardı fakat bu sene her göz göze geldiğimizde yüzünü buruşturup kafasını çeviriyor. Bir ara bu sorunu çözmeliyim. Ben ne yapmış olabilirim ki?? (Gerçi hiçbir zaman sağlıklı bir ilişkimiz olmadı-.-)

Bu sene daha L1 almadım, ALAMADIM! Bütün L1 'ler kapış kapış gidiyor. Artık ben de son kalanları alırım ya da almam. Hayırlısı. . . 

Sizde de böyle bir uygulama var mı?

Havaların ani dönüşü sonucu bağışıklık sistemine sahip olmayan benim hastalık dönemim başladı.

Size şöyle anlatayım, bir hastalığı olurum aynı hastalığı 2 hafta sonra tekrar olurum bu iki hastalık arası başka bir hastalık daha geçiririm o derece. MEVSİMSEL HASTAYIM YANİ. . . 


Sonuç olarak okulun ilk haftası hasta dolaştım-.- İlk haftanın acemiliği ile yeteri ilaç da getirmemiştim kısacası bütün hafta SÜRÜNDÜM.


Siz siz olun kendinize iyi bakın!!

19 yorum:

  1. Öğrencilik zor iş.Gerçi bende de hala devam ediyor o durum.Allah kolaylık versin bize..
    Birde şu aralara koyduğun giflere bayılıyorum yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİİN!
      Teşekkür ederiiim^^ Google gif konusunda bir hazine O.o

      Sil
  2. Bi dakka bi dakka!! L1 ne! L2 ne? Onu geçtim İAFL nee? Kapış kapış giden ne? o.O
    Yurtda kalma deneyimine benzer bir şey yaşamıştım ama ... hayır yurtta kalma değildi o arkadaşta kalmaydı:/ kıskandımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay iyi ki hatırlattın bu kısaltmaları söylemeye o kadar alışmışım ki insanlara direk söylüyorum ama siz nerden bileceksiniz ki. Bu durum tamamen benim aptallığım sorry.
      Şimdi L1, okulumuza yeni gelen 9.sınıf(Lise1) çömezler oluyor. L2 Lise 2 yani 10.sınıf, L3 Lise3 , L4 de Lise 4. Yani biz kısaca böyle hitabediyoruz.
      İAFL okulumuzun isminin kısaltılışı. Yalnızca etikete yazdığım için(öyle hatırlıyorum yoksa yazıya da mı yazmışımO.o) Çok dikkat çekeceğini düşünmüyordum. Okulun tam ismi: İstanbul Atatürk Fen lisesi.
      Kapış kapış giden Tabii ki Lise 1ler. Dedim ya üst dönemler kendilerine lise 1 seçiyorlar diye AAHAHAHHAHAAHHA.

      Yurdu mu KISKANDIN??? Bence kıskanma... Bir sürü iyi yanları olsa da yurdumuz dökülüyor ve bir süre sonra insan ilişkileri çok korkunç bir seviyeye gelebiliyor yani anlayacağın tehlikeli bir yer :D

      Eee misaki senin okul nasıl gidiyor?? Azeri bir okulda hangi derslerin, ne tür insanların olduğunu bilmek isterim^^

      Sil
    2. Haa çok teşekkürler bilgi için! İlginçmişş o.O
      Azeri okulda ilk olarak iki bölüm var: kendileri "russkiy sektor [sektır]" ve "az sektor" diyorlar. Bir bölüm rusça, diğer bölüm azerice ders veriyor. Öğrendiğimde deabak olmuştum. Yani iyi ki rusça öğrenmişim. Okulda her dilde konuşan var sanki. Koridora çıktığında birisi gelip rusça bir şeyler sorup gidiyor, diğeri ingilizce konuşuyor bana rahat olsun diye:) Ve en iyisi Türkçe şakalar pek yaygın:D Şabanı çok seviyorlar. Bizim yaşlarımızdakiler Türk şarkılarına nefret ediyor desem yeridir. Ama 20-25 yaşlı kısım baya dinliyor. 20-25 yaşlı kısmı da "praktikant" adlandırdıkları üniversite öğrencilerinden biliyorum. Öğretmenlik okuyanlar sömestirin belirli bir döneminde sınıflara geliyorlar. Daha sonra öğretmen rehberliği altında ders te veriyorlar. Öğretmenlerin 90% ı kadın. Erkek öğretmenler de ya kel ya bıyıklı:-D:D:D Kore hakkında konuşunca şunu söylüyorlar "made in China!" :D Bir de buraya bir kaç yıl önceye kadar çok fazla Çinli sokak satıcıları gelmiş. Hepsi sadece "2 manat" kelimesini öğrenmiş. Yani "nerelisin?" desen bile cevap "2 manat". :D Bunu duyduğumda çok gülmüştüm ve vüqar adında biri (ben söylediğimde vüügaaa oluyor) miden göründü ağzını kapa demişti ve buna daha da fazla gülmüştüm:D:D Nasıl ki Türkiye'de her çekik Japon, burda da her çekik "kitay". Kitay rusça Çin/Çinli demek:)) Ve her kes fazla komik:) Geçen bir kız evinde sütlü çay yapıp bana getirmişti:D Neyse fazla konuştum:D

      Sil
    3. WHooo çok ilgiinç. Bizde sadece türkçe konuşulur çok şaşırdım. Bi de bizde de ilk akla gelinen çekik çinli. Sonra japon geliyor :)
      Sen şimdi Rusça kısımda mı eğitim görüyorsun?
      Ay anıların çok eğlencelii! Böyle olaylar oldukça hep yaz! Demin babama okuyorum gül gül öldük :D

      Bir de makoto yazsın okul anılarını güle güle ölürsün :D onunkiler efsane !

      Sil
    4. Neeee? Tüm hayatım yalanmışşşş! Ben beden Japon biliyorum peki?:(( Çok salağımmmm! Pff.
      Ve hayır azerice kısımda okuyorum^•^ Bir kaç rus tanıdığım olmuştu zamanında ce kendileriyle pek anlaşamamıştım:/ Riske aramazdım okul hayatımı:D Bu kadar hoşuna gideceğini sanmamıştım anılarımın:)) Benim bir de Türkiye hakkında sorular sorduğumda aldığım cevaplar var:D:D Gülmekten karnım ağrımıştı:D:D:D Makoto da mutlaka anlatsın anılarını:) Beklicem! Ve merak ettim baban hangi kısma güldü ki?:D:D:D Babanı "süper baba" ilan ediyorum!

      PS: geç yanıt için mianheeee. internet iznim hemen hemen hiç yok:(

      Sil
    5. Asıl çok zeki ve kültürüsun deme öyle kendimi kötü hissadiyorum :D

      O zaman ben Makotonun bir anisini anlatiim.

      Makoto amerikadaki okuluna alışma dönemlerinde bir hocanın bi çocuğa Ege diye dedlendigini duymus(bilirsin Ege Türk ismidir)
      Makoto da şaşırmış fakat emin olamamis. Ertesi gün çocuk okula galatasaray(Türkiye nin en ünlü futbol takimlarindan biri) forması ile gelmiş makoto da artik emin olmuş ve cocugun yanina gidip,
      -Are you turkish? Demiş
      Cocuk da ingilizce evet dedikten somra makoto "Peki" demis. Sonra makoto konusacak konu bulamamamis ve
      -Ben de Fenerbahçeliyim, demiş(fenerbahçe galatasarayin en büyük düşmanı)
      Çocuk da cok ciddi bir şekilde
      -o zaman gözüme görünme demiş :,)))))))))))

      Makotonun yerinde olsam cok sinir olurdum

      Bu olay yaklasik 1 ay önce gercekleamis. makoto da bize birkac hafta once soyledi. Biz de gelen gecen butun tanidiklara gülerek anlatiyoruz :D

      Ben de baayyyaaaa bi gec yanit verdim cok ozur dilerim :(

      Bu arada babam moden göründü ağzını kapaya felan cok güldü :)

      Sil
    6. Iyyyyy sinir oldum çoçuğa! Makotomuzdan ne istemişşşş?:( Kötü!
      Makotonun başına gelenin benzeri bir hayal kırıklığı benim de başıma geldi:( Kızlarla sohbet muhabbet ediyorduk ve birden bir kız gördüm koridorda. Kız bir arkadaşıma o kadar benziyordu ki! Kızın önüne gittim ve "wooowww! You are english! Are you studying here? You are don't have a uniform! I am so happy! Why are you here? I am english too!" falan diye saçmalamıştım ve tüm bunları söylerken iki elimle kızın omuzlarını tutmuştum! O kadar mutlu olmuştum ki! Peki ya kız kimdi? OKULDAKI RUS BEDEN EĞITIMI HOCASI!!!!! Eee tabi bir de gördüm müdürün yanındayım. Neyse ki derdimi anlata bildim:) yoksa zor olurdu:/ makotonu da anlıyorum:(

      Sil
    7. Ay gercekten cok kotu olmussss

      Ben de geçen gün benzeri bir olay yaşadım. yurtta gizli bi oda buldum ama ışığı yanıyor du sonra arkadasimla iceri girdigimizdemasada oturmuş ders çalışan bi kiz gördük yeni yurt hocası sanıp pardon hocam dedim. Fakat aslinda kız üst dönemim yani lise 3müş baya kızdı :D
      Şu pot kırmaktan(söylenmemesi gereken bir seyi söyleyerek hata yapmak sonucunda rezil olmak) nefret ediyorum. Hatta bi ara bütün Rüyalarımda pot kırarak uyanirdim

      Sil
    8. Ahhahha:D:D Pot kırmak + rüya = iyi olmayan şey:) Olsun! Hayatın aksiyonu bunlar! (teselliyi seviyorum:D)

      Sil
  3. :) Olayı bir de öğrenci gözünden görmek böyle oluyor demek. Bana duyduğumda tüm kurallar süper ve mantıklı gelmişti özellikle telefon :D 3 Yıllık öğretmenim sanırım senin sevmediğin dersten hem de :D Bana da Kore'yi seven bir öğrenci denk gelmedi malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin öğrenciniz olmak istiyorumm :) Emin olun dil ve anlatımı sevmeme nedenim derslerin anlatılmaması ve yazılı sorularında bile iki öğretmenin birbirine düşüp bi sınıfa yüksek diğer sınıfa düşük not verilmesi.

      Telefon konusunda yeni çıkarılan kural gayet mantıklı. bu kural olmadan önce de bizim okulda kural bu şekildeydi. Fakat müdür yardımcımız meb bu kuralı çıkarında bir ileri seviyeye getirerek girişte kapayıp çıkışta açma kuralı getirdi. Benim atarım ona :) Yoksa derste kullanılması bence de yalnış.

      Sil
  4. Yeni kurallar eğitimcileri çok sevindirdi, özellikle telefon olayı, babam idareci ilk ondan duymuştum hadi yaaa vaaaaaaaaaaay demiştim. Öğrencilik zor kim ne derse desin, kolay gelsin, yazıyı okurken enerjim düştü sen yaşamışsın :(

    YanıtlaSil
  5. Ay bizde bu durumlardayiz ama orta okulda TT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta okulum oldukca normaldi lisede ise gercek hayatla tanıştım :D

      Sil
  6. Perihan hocayı ozlediiiim -tugba

    YanıtlaSil
  7. Makoto yu da ozlediiiiiiiim (pınar dimi makoto) -tugba

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...