23 Ekim 2015 Cuma

Jang Ye Won / Fenomen Muhabir

Selam! Nabersiniz??
(made by my family ;)

Bugün ilginç bir olayla geldim hem de bayaa ilginç.

Yaklaşık 3-4 ay önce görsellerde gezinirken tam olarak şöyle bir gif görmüştüm:


Bayanın ne kadar güzel olduğunu düşünüp kim olduğunu veya neden böyle bir gif olduğunu sorgulamamıştım.

Kim bilebilirdi ki bu ani gülümsemesi ile bu kadar ünlü olduğunu!

Bugün eniden denk gelince hemen kısa bir araştırma yaptım:
"Güney Koreli sempatik muhabir Jang Ye Won, tribünde maç izlediği sırada kendisini çeken kamerayı farkedip tebessüm etmesiyle dünyada tanınan bir isim haline geldi. Dünya Kupası'nın en çok konuşulan görüntülerinden biri haline gelen kısa video aslında basit bir şaşkınlık anı ve tebessümden ibaret. Ancak internetin belli bir matematiğe dayanmayan dünyası bu kısa videoyu ve videonun kahramanı olan Koreli muhabiri hızla bir fenomen haline getirdi. Sosyal medyada Jang Ye Won adına fan sayfaları oluşturulurken, güzel muhabirin bir hafta içinde binlerce evlenme teklifi aldığı iddia edildi."
(Alıntı: izlesen.com)  

Vay be! Hayatta neler olacağını kestiremiyorsun. 

Bu seferki ciddi manada talih kuşu.

Size de hayırlı talih kuşları!!

Hoşça kalıın!

7 yorum:

  1. Şu an o talih kuşuna ihtiyacı olan biri olarak söylüyorum ki galiba gülmek şart (O.o)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar :)
    Cidden yazıyı okumadan gifi görünce ben bile ne güzel gülen bir kadıın dedim, hakkı var ünlenmekte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo hilal hanım :) Bugun herkese bi seyler olmus da uzun zamandan sonra ilk defa ziyaretime gelmisler. Hipitezime gore her seyin sorumlusu okul :D

      Kadinda pek cok estetikli insana oranla cok daha dogal bir gulus varr ♡ imrendim ;)

      Sil
  3. &
    Böyle doğal gülüşlere bayılıyorum! Estetik var mı yok mu anlamadım ama olsa ne fark eder ki?:) kuz güzelse güzeldir:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...