31 Ekim 2015 Cumartesi

Hidden singer «IU≫

Kore fanlığımın ilk yıllarında -dream high'ın favorim olduğu dönemlerde- Biricik Pil Suk'un (IU) şarkılarını derinlemesine araştırıyordum.

Sonradan en sevdiğim şarkılarından biri olacak olan You and I şarkısıyla karşılaştım. Oldukça güzel bir şarkıdır Tavsiye ederim!

IU - You & I

Size bilerek live versyonunu açtım böylelikle hem IU'nun sesinin her yerde güzel olduğunu hem de aradan kendi sevdiğiniz ünlülerin bile ne kadar sevdiğini seçebilin diye :)

Not: IU, sesinin yanında görünüşünün de çok güzel olduğunu düşündüğüm nadir korelilerdendir.

Şimdi,  asıl konumuz burdan sonra şekilleniyor.

Bir gün bu şarkıyı ararken Hidden Singer adındaki bir yarışmayla karşılaştım. O zaman önce yarışmamızı tanıtalım:
Hidden Singer ( Korece: 히든 싱어) jTBC kanalında yayımlanan Tv eğlence programıdır. Program her dört turda ünlü şarkıcılar ve onların sesini taklit eden kişilerin, seyircilerin içlerini göremediği bir kabinde söyledikleri şarkıların 100 seyirci tarafından oylanması sonucunda gerçek şarkıcının tahmin edilmeye çalışılmasına dayanmaktadır.
Şimdi daha yeni IU'yu tanımış birinden tutun müziklerini dinleyen birinin bile % 90 ihtimalle IU'yu bulamayacağı bir video izleteceğim size! Bu sırada tahmin yapmayı da unutmayıın!




6 yorum:

  1. Aa Abnormal Summit sunucusu mu o? Son videoda sevdiğim sunucu adamı görünce ben (♡ε♡) Çok hoşuma gitti bu program, ama ne yazık ki bir an önce ders çalışmaya başlamam lazım. Bir de o kadar plan falan yaptım, hiçbirini uygulamadım. Bir de buna başlarsam TEOG'a şarkı söyleyerek girerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mii! Aynı tepkileri zamanındda ben de vermiştim :D

      Hahahahahahahahjsdhfjnffjmvf Ders önemlidir...

      Kendine hedef koy sonucunda izle yani hedef ödül mantığı. Ben genelde öyle yapıyorum. Tavsiye ederim ;)

      Sil
    2. Ders calıs teogdan sonra bol bol izlersin ahahahahahaha

      Sil
  2. &
    Bu postu atlamışım:( (yorum yazmamışım).
    Veee ilk düşüncem: kız güzel! Çok güzel! Sesi de çok hoş^•^ Acaba şuan birisinin onun hakkında güzel şeyler dediğini bilse napar?:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol her saniye kendisinin ovuldugunu bilebilecek kadar ünlü :DDDDDDD Hatta biliyo musun arastirmalarima gore her 10 instagram karakalem(kore cizimleri yapan) çizerinden 8'i en az bir defa IU portresi cizmis 3ü ise su an cizmekte oluyo ajjdhdbfbf kiz o kadar ünlü. ..
      Bize de maşallah demek duser...

      Sil
    2. Maşallah o.O

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...