29 Temmuz 2015 Çarşamba

Aile dizileri #1 {Klişe taht kavgaları, zengin-fakir}

Büyük ihtimalle daha önce siz de hiç aile dizisi izlemediniz.
Ya bölümlerin fazlalığından korktunuz,
ya da izleme fırsatıyla hiç karşılaşmadınız.
O zaman size anlatacağım bu dizilere dikkatli bakın!
Çünkü bu diziler ile kore dizilerine olan bakış açınızı  değiştirecek,
artık modern ya da okul dizi sizi kesmemeye başlayacak.

Evet doğru! Bugünkü başlığımız pek çok kore fanının fazla bölüm olmasından dolayı izlemeye yanaşmadığı fakat ne cevherler barındıran aile dizileri!

Türklerde Kore'de hep gençlik dizileri ünlendiğini sanan bir kesim var ki ben de bir zamanlar böle sanıyordum. Amma velakin böyle değil. Kore'nin bütün reyting rekorlarını kıran diziler aile dizileri oluyor, Türkiye'nin tam aksine.

Bunun nedenini ise tamamen kore'nin Ahjumma'larına bağlıyorum. Olaylara gerçekçi yaklaşan bu ahjummalar entrika'dan zevk alıyor olacak ki bu aile dizileri içerisinde her türlü gizemi barındırıyor.

O zaman hafiften dizi tanıtımlarına başlayalım.



I summon you gold

Konusu:
Haraboci'nin üç tane oğlu vardır, hepsinin annesi farklıdır *-* Varisin kim olacağı, yolunda gitmeyen evlilikler, kavga eden anneler sorunu sonucu aile fertlerinin hayatta kalmak ve kazanmak için yaptıkları hileler anlatılmaktadır. Yüksek sınıfın yanında orta sınıftan insanların da hırsları araya girince her şey birbirine girer.  Ayrıca oğlanlar babalarının gözüne girmek için her şeyi yaparlar, Mesela kaçan karısının yerine ona benzeyen birini yerine geçirmek gibi.

Dizinin konusu gizlenilen sırlar ve klasik bir taht kavgasıyla sizi kendine bağlıyor ve bir nefeste izliyorsunuz.


Özellikle Hyuntae & Monghyun çiftinden söz etmek istiyorum.
Hyuntae hayatı takmayan, istediği gibi gezip yaşayan klasik bir kore zengin erkeğidir Fakat aynı zamanda ilerleyen bölümlerde kendi karısına aşık olabilecek kadar saf ve yaptığı günahlardan tövbe edebilecek kadar iyi kalplidir. Sırf bu çift için bile izlenir bu diz bana güvenin ve kesinlikle izleyin!

O zaman taht kavgalarına devam ediyim.

Bluebird's house

Güncel olarak izlemeye başladığım fakat bir süre sonra çoğu aile dramam gibi yavaşça bırakmak zorunda olduğum dizi. Yine de şunu söylemeliyim ki eğer bir kore ahjumması olsaydım haftada 2 saatimi bu diziye ayırırdım ki onlar da öyle yapıyor olacak ki listelerde hep 1. Amma velakin ben bir ahjumma değilim.

Bu dizide de fakir kız zengin çocuk aşkı olarak yan karakterlerimiz var. Hatta kayınvalide aynı kayınvalide!
Fakat sizi temin ederim ki bu sefer bir komikleşmiş bir komikleşmiş anlatamam. Hatta gidin 21.bölümü izleyin gülmekten fenalık geçirirsiniz!

Dizinin özel tanıtımı için, TIK TIK


Şimdi başka bir zengin çocuk fakir kıza gelelim.
Bunlar biraz daha yaşlı olsalar da diziye gerçeklik katıyorlar.

My daughter Seo Young


Aslında bu diziden toplasan 5 bölüm anca izlemişimdir fakat ablam her hafta o kadar çok anlatmıştı ki her şeyi biliyorum. Ayrıca kesinlikle bildiim bir şey daha var ki aile dizilerinin ilk 10 bölümünü izlemeden bırakmayın en az 10 bölümünü izleyip sıkılırsanız bırakın yoksa gerçek cevheri asla bulamıyorsunuz. Biz bunu pek çok kore dizisinde tecrübe ettik. Bunda da öyle oldu.

Konusu:
Seo young annesinin ölümünün ardından babasının sorumsuz davranışlarından bıkar ve bir daha dönmemek üzere evi terk eder. Artık bir babası yoktur. Bu sırada birbirlerine aşık olan anakarakter ikili evlenirler.(çocuk zengin kız fakir) Fakat seo young babasının yaşadığını gizler ve öldüğünü söyler. Bu sırada katıldığı aile ve bağlantılı bir ailenin daha yani 3 ailenin içindeki aşkları, nefreti ve  hırsın getirdiği bencilliği anlatmaktadır.

Dizideki oyuncular:

  • God's gift ve daha pek çok dizisinden hayranı olduğum Lee bo young 
  • Cnblue'dan Jungshin
  • Man from the stars'ta tam olarak ünlenip Doctor stranger'da ikinci karakter olan Park hae jin 
  • Liar game'in kore versyonundaki Akiyama'yı oynayan adam da ana karakter. Yani anlayacağınız bütün ekip toplanmış ve reytingi garantilemiş!
Bu dizide de çok tatlı çiftler vardır sonuna kadar izleyip eğlenin! Kolay gelsin!
Karşılıksız aşkın karşılıklı aşka dönüşümünün en gerçekçi hali.
Playfull kiss dizisi kadar uçuk değil de tatlı bir aşk bunlarınkisi *kalp*

Bir de taht kavgalarından sıkılanlar için de 2 adet harika dizim var. Ama onları bir sonraki yazımda anlatacağım. O yazım daha eğlenceli çünkü iki tane eğlenceli aile dizisi anlatıyorum! Takipte kalıın!

16 yorum:

  1. Çok seviyorum aile dizileri :D what happens dan beri de izlemedim şunlardan birine başlayayım en iyisi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hilal çok uzun zamandır senden bi haber alamıyordum özlettin kendini :)
      What happens to my family bu seneki reyting rekoru kıran dizi olsa da bağlanamadım o yüzden izleme işini şimdilik ileri bir tarihe attım yani atmıştım ama yakında bi bakarım heralde. Sen beğendin mi?

      Sil
    2. Arada özletmek lazım ama dimi :D
      Ben çok sevmiştim what happens ı ya bir şans daha ver :D ne kadar izlemiştin? Ben o kadar ailenin içinden biri olmuştum ki babaya olan şeye bir kaç aklıma gelip üzüldüm (spo vermemek için uğraşmalar :D)
      Yazını okuduktan sonra i summon you golda başladım 10. Bölümdeyim :D çok özlemişim böyle aileleri :D

      Sil
    3. Aslında en fazla 2 bölüm izlemiştim ve kendi dediğim şeye uymadığımı fark ettim. Dizinin güzelliğini anlayabilmem için en az 10 bölüm izlemeliyim o zaman senin tavsiyenle tatilden gelince ilk iş başlayacağım sağolll!
      Ooo jet hızındasın maşallah :D ben güncel izlediğim için çok yeni bölüm acısı çekmiştim hele de sonlara doğru! :)

      Sil
    4. Tamam inşallah beğenirsin :D
      Sorma baya coştum aralıksız damardan dizi alıyorım :D
      Ay çok kötü olmuştur uzun bir de, ben uzun dizileri güncel izlememeye dikkat ediyorum :D

      Sil
    5. Ben de bundan 2 yıl önce tam bu sıralar keşfetmiştim ve aynı senin gibiydim. Haklısın uzunlara dikkat etmeliyim :D

      Sil
    6. Ben başladığımdan beri böyleyim :D nasıl bir boşluksa :D

      Sil
    7. Bu arada bu hyun tae ne zaman akıllanacak?! :(((((

      Sil
    8. Daha dur bismillah o öyle bir akıllanıcak ki ağzın açık izliyceksin :D hele de karısına aşık olunca ok yaydan çıkacak!
      Hyuntae candır! Monghyun'u da çok severim de bu kadar acıklı olup ağlamasa daha iyi olurdu. Yine de bu çiftin yeri benim için ayrıdır.

      Sil
    9. Tamam da ne zaman :D kız eridi bitti üzüntüden garibim :((

      Sil
    10. Hiç hatırlamıyorum ama yakında düzelir merak etme :P

      Sil
  2. yoksa ben hiç aile dizisi izlememiş miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gençlik hep modern nereye kadar bi de bunları tat derim :) sonra ahjummalar darılır :D

      Sil
  3. &
    Ben de izlicemmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru yoldasın, afferimm :D ama eğlencelilerini daha çok seviyorum o yüzden bir sonraki yazımdan da seçip izleyebilirsin.

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...