23 Temmuz 2015 Perşembe

Korelilerin İngilizceyle imtihanı!

Bu yayın tam tamına 3 aylıktır. Nedense bi türlü yayınlamak nasip olmamıştı tadilat gününü fırsat bilip yayınladım.

Ayrıca tadilat zamanını erteledim. Bugün akşam saat 6 gibi blogumuz girişe kapatılacaktır. Yarın öğlen 2'ye kadar da açık olacağını sanmıyorum.

Bilinen bir gerçektir ki koreliler ve japonlar genel olarak asya, ırksal olarak çok iyi ingilizce konuşamaz. Biz de makotoyla eğlenmek amaçlı dizilerdeki komik ingilizce telafuzları bulduk ve paylaşalım dedik!

1-Cheon song yi "Oops sawry!"

Ahaha bu kadına bayılıyorummm!! SAWRY!

Not: ilk defa gif birleştirmesi yaptim Şakşakşakşak!

Nedense bu dramayi bir turlu izleyemedim... (bem makoto bu arada B)


2-Pinocchio "long time no şi??

Belki diziyi izlerken görmediniz yada dikkatinizi çekmedi fakat makoto ve ben gülmekten kırıldıkk! 
Psh bir sahnede içeri girerken long time no şi diye içeri giriyordu da!
Fakat bütün bölümleri taradım nerdeyse ama yokkk! Videosunu bulamadim Üzgünüm arkadaşlar...
Eğer yakın arkadaşlarımdan birine zorla izletip aşık etmeye çalışırsam bütün bölümleri gerçekten izler ve bulurum o zaman koyarım her şey sizin için :)
En güzel kardeş ilişkisi :)) 

FAVORIM. BEBSILERIM. 

3- Kill me heal me "hey şiştır way bradır"


Makotoyla kill me heal me yi izlerken en çok tekrarladığımız replik!
Oh ri on'la oh ri jin sizce de çok tatlı değiller mi?? Zaten oh ri on'a başka dizilerinden hayrandım bi sey değişmedi:))
ikilinin
+hey sister
-why brother
replikleri de aynı şekilde insanların birleştirmeye üşenmesi nedeni ile "404 not found."
Ama şimdiden başka yakin arkadaslarıma komplolar kurmaya basladim birlikte izliycez ve ben bütün üşenmiş insanlardan sıyrılıp kore adina yararli bir is yapıcam! 

4-Dizilerden karmalar:


Video'yu ben yapmadım ama çok beğendim izleyin ve görün ne kadar komik olduğunu!


5-Kpop tan Snsd introduction!!

   
Videodaki alt yazılar zaten durumun vahimliğini açıklamış. Amerikada yaşamış üyeler durumu kurtarmış olsa da trajikomik bir video çıkmış ortaya!

Not: Snsd fanı değilimdir ama sıkı bi yoona fanıyım. Videoda tek az konuşan Yoona'ydi. İşte kız zeki konuşamıyorsan az konuşacaksın...

Aslında bunları benim demem saçma. Çünkü telaffuzum normalden kötüdür ama koreliler kadar olduğunu sanmiyorum :) Hatta makoto amerikada 2 yıl kaldığı için telaffuzu müthiştir bu nedenle bütün yanlışlarımı -direk bütün konuşmamı- düzeltir...

Yarın öğlen 2'de Yuu'nun mimiyle tekrar ekranlara döneceğiz bizi bekleyiin!

5 yorum:

  1. &
    Bazılarını ben bile anlayamadım:D:D

    YanıtlaSil
  2. hey şiştır güzeeel yazi))

    YanıtlaSil
  3. Başarılı bir yazı olmuş, Korelilerin İngilizce konuşmaları gerçekten ilginç. Soshi'den de sadece Tiffany ve Jessica akıcı konuşabiliyor, diğerlerinin gerçekten çok komik telaffuzları var, sıkıldıkça açıp bunları izliyorum😂😂

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...