6 Temmuz 2015 Pazartesi

Ne mi yapiyorum ? HIÇBIR SEY .

Merhaba Agashi blogunun guzel ziyaretçisi. Ben bu blogun bir yazariyim.

EVET. YANLIS DUYMADIN. Peki nerde miydim ? 

HAYATIMIN EN BORING GUNLERININ DIBINDE. 

----



Tekrar selamlar. Bu sabah Rana'nin mesajini görmeseydim, herhalde bir 47382829 yil daha bloga ugramayacaktim. ( sagol chingu ♡ )

Rana çok gezel blog yaziyoooo. Nasil imreniyorum //; 3;//

Ben ne yazsam ? 


Aslinda hep aklima yazcak konu geliyor ama unutuyorum. Ayrica simdi anneannemlerdeyim, internetleri yok onlarin. Kendi intetnetim de o kadar cok degil. UAHSHSKDHSKAJDIFBFK CNN D. 

Var ya. Bunu yazicama giderdim guzel bi konu bulup onu yazardim. Ben niye yazdim ki bu postu zaten...

----

Evet. Bu SACMA post sadece bundan sonra daha aktif olma istegimin bir gostergesiydi. 

Lutfen mazur görün. 

Tesekkurler. 

- Makoto Senpai 

10 yorum:

  1. Senpai hep birine Senpai demek istemiştim öyle dememde sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No problemoo ~ Beni mutlu etmis olursun ;)

      Sil
  2. &
    Sabırsızlıkla bekliyorum Makoto^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Mr/Mrs Adsiz ~

      Umarim bekledigine deger bir seyler yazabilirim ^^

      Sil
  3. Hər blogger bir ara bənzər yazılar paylaşar ;) daha maraqlı yazılarda görüşərik , ağlına yaxşı bir yazı gəldiyi zaman bir yere yaz məsələn telefona ola bilər həmişə yanımızdadır. unutmayasan deyə ;) :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel fikiiir :D Umarim bir daha ki sefere hatirlarim ~~ Cok sagol ^^

      Sil
    2. Aaa bunu ben de yapıyordum bi aralar ama artık üşenmeyip nerde olursam olayım yeni bir yayın açıp başlığı ve girişi birkaç cümle karalıyorum. Zaten hep bu yüzden kayıtlar sayfasında pek çok gereksiz yayın var. Makoto bilir ;)

      Sil
  4. &
    Ranaoo, Makotoo,,, Bana güzel bir kore dizisi önersenizeee^^ Ya da bir kaç tane:) Ya da bildiğiniz iyilerin hepsini yazsanızaaa:))^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi başlasam upuzun bir liste yaparım fakat aklıma ilk gelenleri yazıyım. Önereceklerimin hepsi cok guzelll!
      Cunning single lady
      Dream high
      city hunter
      healer
      masters sun
      gods gift
      School 2015
      Ve daha demin yayınladığım diziyi öneriyorum!

      Sil
    2. Teşekkürler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...