30 Temmuz 2015 Perşembe

Aile dizileri #2 {Günlük hayattan}

Bir önceki postumda zenginlerin ve fakirlerin olduğu klasik taht kavgalarından bahsettim. fakat eminim artık bunlardan sıkıldınız, hiç normal bir insan başrol olamaz mı diyorsunuz. Evet olabilir, bu iki harika aile dizisi bunu kanıtlıyor.

İlk olarak 2013 yılının reyting rekoru kıran dizisi: Unexpected you!
Diğer ismiyle ki ben bu ismini daha çok seviyorum: 
My husband got a family!
Konusu:

Yoon hee korenin kayınvalide ve yenge sorunlarından dolayı evlenmeyi düşünmemektedir taa ki mükemmel eşini bulana kadar. Eşi, nazik, düzenli bir iş sahibi ve en önemlisi de yetimhanede büyüdükten sonra Amerikan bir aileye evlat verilmiş yani korede ailesi olmayan karısının bir dediğini iki ettirmeyen bir adamdır. İkili mutlu mesut yaşarken bir gün anlaşamadığı komşusunun kocasının annesi çıkması ile her şey değişir. Artık bir kayınvalidesi ve 2 tane de görümcesi vardır!
Bu sırada gerçekleşen zibilyon çiftin aşk hikayesi ile eğlenecek imkansız aşklarla heyecan dorukta izleyeceksiniz.
Ehehe çatlak ikili!
Özel bilgi: Dizide Cnblue'nun bateristi Kang min ho oynamaktadır ve şuana kadarki bütün dizilerinden daha cool bir şekilde! Yukarıdaki resme aldanmayın.
Konusunun farklılığı ve güncel bir sorunu ele alması ile korede bir hayli popüler olmuştur.

Glorious day


Reyting olarak diğer dizilerden daha düşük bir orana sahip olmasına rağmen reytingi tavan yapmış pek çok diziden daha çok sevdim ve daha çok sürüklendim. Dizi çok tatlıydı. Yani o kadar tatlıydı ki bi ara burada konu neydi diye sorguladım. Fakat şunu söylemeliyim ki her aile dizisindeki gibi burada da bütün aileyi gelin ettik ve bu çok ilginçti.
Gördüğünüz gibi herkes evleniyor *-*
Konusu: Babaları ölmüş 3 genç kız ve anneleri hayata tutunmak adına çabalarken başlarına gelen birkaç olay sonrasında kendilerini Annelerinin yetimhanede abi gibi gördüğü Adamın yan evinde yaşarken bulurlar. Bu iki ailenin çocuklarının ve yetişkinlerinin aşk hikayesi sizi 50 bölüm boyunca izlemeye devam etmenizi sağlayacak. 
Fakat ne yalan söyliyim 42.bölüme kadar gelip bir anda sıkıldım ve sona atladım ama o benim saçmalığımdı yani takmayın.

Son olarak yeni fark ettim aslında burada da zengin ve fakir var ama kendini fazla belli etmiyor yani diğer diziler fibi o sosyeteyi anlatmıyor.
Hep izlenilebilecek dizilerden söz ettim biraz da vasatları anlatarak bitiriyim.

İlk olarak IU'nun oynadığı the best lee soon shin adlı diziden başlayayım.

The best lee soon shin

Bir kere dizideki konu aşırı saçmaydı. Bu nedenle hiç konuyu yazmakla uğraşamayacağım.
Kıza habire çirkin felan dediler de bari gerçekçi yapmak için uğraşsalarmış ya da direk İU'yu oynatmasalarmış! Ayrıca dizideki aşkları da hiç beğenmedim, bu nasıl aile dizisi dedirtecek türdendi. Yani demem o ki izlemeyin.

Birkaç tane daha elbet vardır fakat şimdilik hatırlamıyorum ayrıca kafanızı ütülemek istemem. Umarım sizi azıcık da olsa ile dizilerine ısındırabilmişimdir. 

12 yorum:

  1. &
    Gerçekten çoook teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  2. Glorious Day'deki oğlan yine diğerine göre zengindi yoksa o da fakir sayılır hehe o dizi de çok güzeldi ya.
    Creating Destiny var bir de izlemediysen onu da tavsiye ederim :)
    Aile dizilerinin tek kötü yanı çeviri sıkıntısı :(
    Çok az çevrilmiş aile dizisi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o dizide de biraz zengin-fakir ilişkisi vardı ama diğerleri kadar kendini belli etmiyordu :)
      Ooo iki güzel dizi önerisi aldım hem de aile! O zaman bu iki diziyi bitirdiğimde aile dizileri #3'ün gelmesi an meselesi olur. Ama bunu yaparken kdrama sözüme dikkat edeceğimm için çoook uzun zamanımı alabilir :( Yine de aile dizileri yavaş yavaş daha güzel ^^
      Çeviri konusunda haklısın bazı diziler aşırı yavaş çevriliyor ama sözüm sayesinde pek sıkıntı çekmiyorum :D

      Sil
    2. Tamam o zaman bekliyorum 3ü :D ne ki kdrana sözün?
      Hem yavaş hem de özensiz oluyor, en iyisi ingilizceyi baya baya sökmek :D kbs mesela kendisi veriyor ingilizce altyazılısını

      Sil
    3. En son yazdığım neler oluyor yazımda anlatmıştım dur linkini atıyım:

      https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8691607787519060727#editor/target=post;postID=4244732631865236047;onPublishedMenu=posts;onClosedMenu=posts;postNum=4;src=postname

      Aynen bazen dayanamadığımda ingilizce izliyorum.
      Evet kbs'i duydum hatta kanalı varmış Kbs World diye ama bizde yok :'(

      Sil
    4. Giremedim sayfaya :D
      Bizde de yok :( lg olduğu için arirang ın uygulamaso var tvde o kadar :D onda da sadece programlar var

      Sil
  3. http://littleagashisdiary.blogspot.com/2015/07/neler-oluyor-2.html
    Pardon yanlış linki kopyalamışım ve şu an gülüyorum :D
    Yine de korece bir kanal olması ne güzel imrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah beğendim kurallarını :D
      Korece değil ya ingilizce :( ama koreliler var :D

      Sil
    2. Sürükleyici diziyle karşılaşmadıkça ben de severim kendilerini :(
      Hiç yoktan iyidir!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...