20 Temmuz 2015 Pazartesi

Horitarubi no mori e

The girl who leapt through time yayınını yazarken fark ettim ki aslında Japon animasyon filmlerindan oldukça zevk alıyormuşum. Animeden de fazla. Çünkü animelerden çok daha kısa ve özler.
Ama daha öz bir film izlemek isterseniz bu filmi izleyin! 45 dakikada hatta gidip baktım 44.59 dakikada sizi derinden etkileyecek etkili bir film.
Not: Piskopata bağlayacaksınız, hayalkırıklığını derinden yaşayıp şimdi bu kız ne yapacak diyeceksiniz ama iş işten geçmiş olacak.
Arkadaki bir gulyabani *-*
Konusu: Hotaru, yazları dedesinde kalmaya giden 6 yaşında küçük bir kızdır. Bir gün, içinde gulyabanilerin yaşadığı söylenen bir dağda kaybolur. Bu sırada gin adlı bir gulyabani-ki kendisi tamamen insana benziyor- hotaruyu bulur. Hotaru ağlamak için Gin'e doğru koşarken Gin ondan uzak durarak eğer bir insan ona dokunursa kaybolacağını söyler. Böylelikle arkadaşlıkları başlamış olur. Hotaru her yaz 3 aylığına dedesinin evine gelerek günlerini Gin ile geçirir ve...
Zaten kısacık film resmen tamamını anlatmam için zorluyor. Ama sonunu söylemiycem. Ne olursa olsun siz öğrenmelisiniz. Hee bu arada bunları söylüyorum çünkü ben ilk izlediğim zaman konudan bihaberdim ve yarısında sıkılmaya başlamıştım. Siz benim gibi olmayın sonuna kadar gidip- neyse devamını getirmiyim.



Yalnız görsellere bakıyorum bütün resimler GİN.

Son olarak doğruları söyleyeceğim: 2 yıl önce gecenin bi yarısı Türkanime'de önerilen animelerde görüp başlamış ve finali salya sümükle yapmıştım.

19 yorum:

  1. Mutlaka izlicem^^ Merak ettim When Marnie was there'nı izledin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izli izle :)
      Hayır izlemedim güzel mi?

      Sil
    2. Ben sevdim^^

      Sil
    3. Biz de tam ablamla bu aralar izlemek için film arıyoduk. Sevmeni tavsiye olarak alıyorum :) sağoll

      Sil
    4. Bitttiiiiiii!!!!!!!!!! çook güzeldiiii. spo vermeden nasıl yazıcam bilmiyorum ama yakında bir "marnie was there" yayını gelmesi an meselesi :)

      Sil
    5. Burayı sık-sık kontrol edicemmm:D

      Sil
  2. &
    Teşekkürler:) mekanı sohbete gelsene^^

    YanıtlaSil
  3. Hem kısa,hemde çizimleri çok tatlı *-* Ay izleyeceğim bunu ben sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimleri gerçekten kawai! Gin'inkiyse çok cooolll
      sonra izle ama arada kaynamasın. zaten başlasan hemen biter :D

      Sil
  4. Ah nasıl ağlamıştım sonunda . Gin ve Hotaru o kadar şirinlerdi ki, sonu için umutlanmıştım ama mutlu sonla bitseydi belki bu kadar popüler olmazdı. Sanırım bu filmin bu kadar sevilmesini sağlayan şey bu üzücü sonu. Popülerliğini hak ettiğini düşündüğüm filmlerden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın! eğer sonunu öyle yapmasalardı gereksiz mutlulukta bir anime derdik fakat son dakikalar sayesinde aşırı üzücübir animeye dönüştü ve baya sevildi.

      Sil
  5. Gün gümüş demek bence çok uymuş vakit bulunan ve izliyecem insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyordumm. şimdi düşünüyorum da bütün gin adındaki insanların saçları gri... bi dakika, gintoki de ordan geliyoo!
      Beni aydınlattığın için çok sağol! sen de izle sonra gel *spo sayılır mı bilmiyorum * ağlaşalım.

      Sil
  6. &
    Izledim.... muhteşemdi... teşekkürler Ranao

    YanıtlaSil
  7. &
    Başka önerilerin de var mı?:)^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok fazla anime filmi izlemedim bu yüzden sanırım öneremiycem ama bulursam söylerimmm :)

      Sil
    2. Tamammmm:D (bugün keyfim pek yerinde maşallah).

      Sil
  8. Çok ağlamıştım sonunda :( ama güzeldi!!^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...