11 Temmuz 2015 Cumartesi

《 Hadi Resim Çizeliim ! 》 ( Senpai oyun buldu senin için ♡ )


Merhaba blogumuzun kawaii ziyaretçisi. 

How is your tatil ? Benimki good.

EEEVEEEEEEEEEEEEEET !!!

Bu 3 aylik, uzun tatilde resim çizme yetenegini gelistirmek ve ayni anda eglenmeye ne dersin ?  
( ben bir reklam ajansinda çalismaliymisim ... )

Öyle ise senin için bir oyunum var ! Tek gereken sey kalem, kagit ve silgi. Istersen bir arkadas da. ( Öyle daha güzel ~ )


Hadi anlatiyim ; 

1》 Kalemi, kagidi, silgiyi ve arkadasini al . Bir dee (unutmustum) saat.  
Hadi bi quiz ;  bu gif hangi animeden ? 

2 》 Arkadasinla ortak bildiginiz bir anime-manga karakteri (  ya da herhangi bir 3D insan ... )  seçin.

3 》 Saate bakin. Aranizda veya kendiniz 5 mi 10 mu dakikalik mi çiziceksiniz seçin. 

4》 Evet. Seçtiginiz süre içerisinde kagidiniza istediginiz boyut ve stilde seçtiginiz karakteri çizmelisiniz. 

*** Sinav gibi düsünün. Stres olacaksiniz. Bu da sizin asil çizim yeteneginiz ve stilinizi ortaya çikaracak. Yani umarim öyle olur ...***
Streeeeeeeees streeeeeeeeessss ~~~~~

5》Süre bittiginde kalemleri silgileri birakacaksiniz. Ekleme mekleme yapmak yok !! 


Sen : Anladiiiiiiimmm ...

Arkadasiniz da bitirmis olmali. Böylece artik karsilastirabilirsiniz.

Örn ; 

' Gözler biraz ayrik olmus sanki...' 

' Agiz biraz daha mi yukarida olsaydi ne ...'

' Ooo güzel olmuss ! Bundan sonra çeneyi böyle yapiyiim ~~ '



Oyunu tekrarlayin ( en az 2 tur amaa ~ gelismeniz için. Öyle hemen birakmak yoook ) .
 -----

Tek basiniza oynadiysaniz ; 

→ Kendinize iltifat edin. Bu sizi mutlu eder ve daha fazla çizmek istersiniz. 
                     
→ Anime-manga çizimleriyle, Instagramda falan begendiginiz çizimler varsa onlarla karsilastirin . 
Ben . Onlar. 
→ Kendi çiziminizde hosunuza gitmeyen kisimlari kenara not alin . 

→ Bir daha bu çizimlerinize baktiginizda iyi hissedecksiniz ~
Annem. Ben. 

Arkadasinizla oynadiysaniz ; 

→ Birbirinize iltifat edin. Bu sizi ve arkadasinizi mutlu edecektir.

→ Birbirinizde hoslandiginiz çizim stilleri varsa karsilastirin , arkadasinizdan izin alarak onun bu çiziminin aynisini çizmeye çalisabilirsiniz. 

→ Eksik yönlerinizi birbirinize söyliyin. Ama yumusak bir sekilde, kalp kirmak yoooook ~

Simdi size ben ve Yunoka'nin oyun sonuçlarini gösteriyim ; 
Ilk deneyisimiz. ( Hibari ve Mako baby )


2. Yapis ... 6 tur birden yaptik ; 3; 


3. Deneyis . . . Yunokanin bulasik yikamasi gerekiyodu , o yuzden 2 tur yapabildik ~ 

Bu çizimler benimkiler. Yunoka'ninkileri yüklerken sorun çikti da :( 


Biz Whatsapp üzerinden oynadik. Siz de arkadasinizla birbirinize ulasabileceginiz herhangi bir SNS yolundan oynayabilirsiniz. 

Eeveet. Umarim oynamis ve oynarken eglenmis ve oynadiktan sonra faydasini görmüssünüzdür. 

Blogu okuyup geçmeyiin ~ OYNAYIIIN ~ Ve sonuçlarini bana Instagramdan atiin .

Eger yalnizsaniz, ve oynayacak kimseniz yoksa MAKOTO SENPAI BURDA. Ben de yalnizim merak etmeyin. 

Bana Instagramda '@bakaguren'   hesabindan ulasabilirsiniz. Direct Message diye bisey  var , ondan.

--- 
Bir sonraki postumda resim çizmede kendi stilinizi nasil gelistirebileceginiz hakkinda tiyolar vericem. Bakmayi unutmayiin ~ 
                    
[ Yanlis anlamayin , ben öyle muhtesem falan çizmiyorum. Sadece bu konular hakkinda baya kafa yoruyorum ve arastiriyorum. Sizinle de paylasmak istiyorum  ^ V ^ ]

---

Eveeet. Bu günlük bu kadar. 50 bin kere telefonumu birakmam için azarlanmis olsam da sonunda bitti ~

Umarim bu post isinize yaramistir. Arkadaslariniza tavsiye etmeyi unutmayin ~ 

Fark ettim ki bu aralar yazdigim postlar yazin yapilacak seylerle ilgili... Acaba böyle bir bölüm mü açsam...

Nesse. Ben sizi çok tuttum. Anneniz hala sizi makineyi bosaltmaya çagirmadiysa ne bekliyorsunuz ? Kalemi kagidi alin ve oyun baslasiin !

Iyi tatilleeeer ♡ 

- Makoto Senpai

4 yorum:

  1. Oyun eğlenceli duruyor ama resim yeteneğini pek geliştireceğine inanmıyorum. Sadece kafa çizmesini bilen biri örneğin vücut çizmeyi denerse muhtemelen yanlışları olacaktır ve o şekilde alıştırırsa ileride bir gün doğruyu öğrenmek isteğinde daha zor olacaktır. Muhteşem bir bilgim yok gerçekten gelişmesi için önce en temelden başlanılmalıdır. Bunun haricinde oyun tam benlik (her ne kadar sadece kafa tarzı şeyler çizecek olsam da ;-; ) İşsizliğimin zirvelerindeyken oynamak güzel olacak. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda haklisin . Ama benim oyunu yaparkenki dusuncem, oynayan kisinin temelini gelistirmesi. Tabiki de ilk once temeller calisilmali, oyun da ondan sonra bunu gelistirmeye yonelik olmali. Oynayan kisi vucut mu kafa tarzi mi cizmek istiyor, secer ~ Yanlis cizerse de yazdigim gibi internette begendigi cizimlerle karsilastirabilir ; D boylece gelisir ~ Yakinda temelleri atmayla ilgili post yayinlicam ^^

      Oyunu begendigine sevindim ^V^ yorumun icin tenk yuu :D

      Sil
  2. &
    Arkadaşlarımdan kimse resim çizmeyi kabul etmez ve sevmez kiiii:(((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...