13 Temmuz 2015 Pazartesi

Kuroko no basket FİNAL!

Ağlamak istiyorummmm!!!! Neler oluyor yazımdan beri tam 3 ay geçmiş ve tamamlanan serim kuroko no basketi izleme şevkim sonunda gelmişti. Ben de ne mi yaptım? Bir oturuşta 12 bölüm izleyip, finaliyse gecenin 1.30'una bıraktım. Ve anca şimdi bitti. KEŞKE BİTMESEYDİİİ!

Hayatımda bu kadar düşünülmüş bir anime görmedim! Death note'u felan çok zekice hazırlanmış diye överdim fakat o bile bunun yanında sıfır kalıyor.

Normalde basketbolu yalnızca milli maçlarda seven ben anime basketine aşık oldum. Ya da kurokonun basketine mi demeliyim :D

Aslında pek fazla spor animesi izlemem. Fakat prince of tennis adlı animenin çoğunu izlediğim için biliyorum ki animedeki heyecanı hiçbir zaman azaltmadan bir başka konuya geçmek, sıkılmadan izlemenizi sağlamak spor animeleri için olağanüstü bir şey! ve Adamlar bunu başardı!!!


Yalnız finale doğru gelen çocuk da çok iyi değil miydi? keşke daha önce gelseymiş.
Şimdi eğer izlemek isterseniz diye konuyu anlatayım ve burada sonlandırayım. Siz zaten izlerseniz kolayca ne kadar muhteşem olduğunu görürsünüz!

Konusu:

Teiko Orta okulu'nun efsanevi basketbol takımı, kimseye yenilmemesi, daha orta okulda olmalarına rağmen bütün turnuvaları yenmeleri nedeniyle kiseki no sekai yani "Mücizevi nesil" olarak adlandırılmaktadır. Takımın 5 oyuncusu da çok güçlüdür fakat başka bir gizli güçleri olan 6.hayalet oyuncuya sahiplerdir. Orta okulun bitmesi ile bütün takım dağılmış ve her biri farklı liselere gidip kendi takımlarını kurmuşlardır.
Mücize neslin 6.hayalet oyuncusu kuroko tetsuya Seirin lisesinde okumaya başlamış ve buradaki basketbol klubüne katılmıştır. Herkes mucize nesilden gelen kuroko'nun cılız bedeni ve normal bir oyuncudan bile daha kötü oynamasına şaşırışmıştır. Fakat kurokonun özelliği Hayalet oyuncu yani shada belli olmayarak gizli paslar atmaktır. Ve bu esrarengiz yeteneği(fark edilmemek) onu müthiş bir basketbol oyuncusu yapmaktadır.

Amerika'dan yeni gelen ve mucize nesille yeni tanışan kagami, kuroko ile güçlerini birleştirip Seirini Japonya'nın en iyi takımı haline getirmeye söz verirler fakat mucize nesili nasıl yenebilirler ki???
Kagamiyi pek sevmem ama iyi çocuktur. Kuroko ❤️

6 yorum:

  1. &
    Çok güzel yazıyosunnnn^^ Ve de baya ilginç geldi haa. Ama vaktim yok bir tane de fazla birşey izlemeye:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbe boş vaktinolacaktır o zamna bu animeye öncelik verirsin :) çünkü gerçekten izlemeye değer!

      Sil
  2. Aklimdw olan bir anime karakterler her yerden cimiyor sirf merakimdan izliycem bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle! Gerçekten pişman olmazsın. İnsana her duyguyu yaşatan bir seri.

      Sil
  3. Her ne kadar Kuroko no Basket serisini sevsem de son bölümlerde basket oynamak haricinde her şeyi yaptılar. Nihai son falan hepsine tamam ama o son Kagami'nin yaptığı saçmalıktı. Bence mangaka seriyi süper güçlerle ilgili yapacakken son anda vaz geçmiş. Her şeye rağmen duygulandım ama bu sezon fazla absürttü. Pek çok karakterin hakkı yense de (özellikle Kise, ya adam tek başına bütün Seirin'den daha güçlü ama animenin adını alan karakter torpili olmayınca olmuyor ;-; ) 1 yıldan fazladır takip ettiğim seri bitince bir boşluk oldu, tuhaf oldu. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten duyduğuma göre mangakaya saldırı sonucu mangaka ani bir kararla mangayı bitirmiş. Yani yıl içerisisinde böyle duymuştum çünkü makoto okuyordu. Belki o yüzden sonunun çok iyi olmadığnı düşünmüş olabilirsin. Kiseye gelirsek, ben de çok seviyordum ama yani finale çıkamayacakları önceden kesinleşmişti ayrıca zaten kise çok güçlü olduğu için onun yenilgisini sakatlığa vurdular :)
      Son olarak ben de son bölümlri kalbim hızlı hızlı atarak izledim çok güzeldi!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...