27 Eylül 2015 Pazar

Korece özel adlar ile imtihanım

Uzun bir kore fanlık sonucu korece isimlere az çok alışmışızdır.

Fakat bazı isimler var ki oldum olası ilk önce google'a başvurup yazarım.

Bu kelimeler de oldukça ilginç.

Bu yazımda sizlere bu kelimeler hakkında az çok, gerekli gereksiz bilgiler vereceğim, hazırsınız başlıyorum.

Not: 3 yer adı ve 3 de ünlü ismi yazdım sıkılırsanız ünlülerde eğleneceğinize eminim.Ayrıca şok da olacaksınız ;)

24 Eylül 2015 Perşembe

☆★☆《 DUYURU 》 : Senpai'den !! (HIATUS) ★☆★

Merhaba blogumuzun ziyaretcisi. 

Nasilsin ? 

Senin icin cok sugoi olmayan haberlerim var ...


Amerikada okulum yaklasik 2 haftadir baslamis durumda ve ben okula hem gec basladigim icin, hem en ust seviye siniflari sectigim icin su siralar zor zamanlar geciriyorum ... 

Bloga 'ugramayi' geçtim, 20 dkk bi anime bile izleyemiyorum ... Lüks gibi bisey oldu ; 3; // 

Hayranlarim. Fan clubim. Beni affedin. Sizi seviyorum. ♥


Ama Senpainiz yaklasik 1-2 ay bloga cok ugrayamayabilir ... 

Beni anladiginiza kalpten inanaraktan hepinize guzel bir yeni okul dönemi diliyorum ! 

BENI UNUTANI DÖVERIM. TAAAMMI. 


- Makoto Senpai 

23 Eylül 2015 Çarşamba

Mim #17: Blogger Life ≪Editor:L.A.≫

Selaam! Banghwang'ın bizi mimlemesiyle geldikk!

Başlığa yorum: İlk mimimizdeki gibi editor little agashis yazacaktım ama uzun olur dedim. Little agashis artık bir Los Angeles :"D

[Senpai'den Not : Çok uzulerek belirtmek isterim ki, uzun bir sure post yayinlayamayacagim. 



Amerikada okul basladi ve benim yetismem gereken cok sey var. 2 haftadir ne drama ne anime izliyorum ... 

Sorry ; 3; ] 



1) Blogger denince aklınıza gelen 3 şey nedir?

Azim, mutluluk, kore


Neden azim diye sorabilirsiniz. Çünkü kendime verdiğim bir söz yüzünden yaz boyu 2 güne 1 yazı yetiştirmek için var gücümle çalıştım. 3 günü geçirdiğim az zaman oldu. Bu azim gerektirmez de ne gerektirir!

Cidden yoruldum ama deydi. Sizlerle tanıştım, eğlendim yeni bilgiler öğrendim. Sarangheyo yedılaa!

Anime ♡ Kore ♡ Kendimi Ifade Etme



Blig yazarken asil kisiligimi ortaya cikardigima inaniyorum ve genellikle Anime-Kore tarzi yazdigim icin ~~

20 Eylül 2015 Pazar

Nice mı Guy?


Başlığa yorum:


Hiç de değil valla.
Kızı mahvetti.
Neyse spo vermemeliyim.

Sonuçta dizinin yapıtaşı: entrika

Konusu ise intikam.


Başa bir ost koyuyorum arka fonda dinleyerek okuyunuz.

17 Eylül 2015 Perşembe

Mask


Bu nasıl bir başlangıçtır!
Dizinin ilk iki dakikasında ben şok, kadın şok yandaki adam ölü...
Ben ful ekrandan çıkıp gerçekten 1.bölümü mü açmışım diye kontrol ediyorum.
(daha önce Big man dizisinde böyle bir hata yapmıştım da)
Teyit ettikten sonra derin bir nefes alıp tekrar oynata tıklıyorum.
Deli arıyor, kadın can havliyle açıyor.
Tabii Teklifi ve "önce ölmen gerek" şartını duyduktan sonra kadın daha bi şok haliyle.
Sonra olaylar geri sarılıyor.
Böylelikle dizi tam manası ile başlıyor.

Neyse bu kadar ilk dakikalar yorumu yeter şimdi dolandırmadan konsunu yazalım.

Ji sook klasik bir dram kızıdır. Babasının borçları, işyerinin azarları derken Tescilli deli enişte tarafından yukarıda belirttiğim teklifi alır. Yaşamak için tek şansı vardır.

⇒ Ölmeli ve zengin biri olarak yeniden dirilmelidir. ⇐

15 Eylül 2015 Salı

《 Senpai'den Secmeler 》 : Hip-hop Lady Gaga deyil miydi yaa ..?

Merhaba blogumuzun buyuuuk ihtimal benden daha kulturlu olan ziyaretcisi .

Hav ar yu ? Nan kwenchana ~ 

3 aylik kardesime Show Me The Money (SMTM) sarkilari dinletirken farkettim ki ben aslinda cok fazla Korece rap dinliyorum ...

Bunun kim oldugunu sonra gorceksiniz ~

SMTM'de surekli 'HIP HOP' diyorlardi. Sonralari ogrendim ki Hip-Hop su rap olayiyimis. 

Ve birden kendimi kendime su soruyu sorarken buldum ;  


' HIP-HOP LADY GAGA DEYIL MIYDI ? OMAYGAD. '

*Kultursuzlukten yerin dibine girdi. Mantigin öldügü yere baglanmak istiyorsaniz lutfen 2 ye basiniz.*


Bu postta size bir kac K-HipHop sarkimi listelicem ~ 

--------

14 Eylül 2015 Pazartesi

Mim #16: 50:50 Random play

Kim je hee'den müzikli bir mim pası aldım. Fakat mimin içeriğini birazcık değiştirdim. Eski mimin konusu: Sorunun sorulmasının ardından random şekilde gelen şarkıyı sorunun hemen altında belirtmekti.

 Fakat şarkının sorunun cevabıyla alakası olmaması bana biraz saçma gibi geldi bu nedenle sorulara verilecek cevapları şarkı isimleri veya sözleri olarak yazacağım. Bence böyle çok daha eğleceli!

Tabii mimin özgün hali kalsın diye yarı yarıya da diğer şekilde cevap vereceğim.


Mimlenmiş insanlara mesaj! Gözünüz korkmasın sizin için de mimle ilgili birkaç düzenleme yaptım.

Dinlemenizi istediğim şarkıların videolarını koydum iyi seyirler~

13 Eylül 2015 Pazar

Manyak fanlardan gına geldi, üzgünüm ama KHJ davası.

Yaklaşık 7-8 aydır süren bir davadan bahsetmek istiyorum: Kim hyun joong davası.


Bilmeyenler için kısaca özet geçmem gerekirse:

Khj askere gitmeden hemen önce eski sevgilisi tarafından kadına şiddetten dava edildi.

Medyanın Mr. A olarak adlandırdığı bu kadın 2012 yılından beri çıktıklarını, son 4-5 aydırsa şiddet gördüğünü belirtti.

Tabii ki bütün fanlar ayağa kalktı.

"O dııt kadın neresinden uyduruyor bunları!?"
"Oppam öyle bir şey yapmaz!"
"Yine bir iftiradır"

Yorumları geldi.

Her şeye ok da hala "Oppam öyle biri değil"'i nasıl dediğinizi anlamıyorum!

Zaten kankanız olur kendisi huyunu suyunu bilirsiniz, OPPANIZ ÖYLE BİRİ DEĞİLDİR.

Yaw bunun gibi bir sürü dizi bile çekildi arkadaşlar.

Ünlülerin dünyasını bize gösterdikleri kadarıyla bilebiliriz. Daha fazlası değil!

12 Eylül 2015 Cumartesi

Büyük bir kore fanı olmanın getirdiği işsizlik.

Bildiğiniz gibi gerçekten kore dizileri için yıllarımı verecek kadar aptal bir insanım.

Fakat bugün burada bunu değil, zamanımı gerçekten boşa harcadığım fakat yalnızca benim gibi üst düzey kore fanlarının yapabileceği zor ve gereksiz bir oyun bulmuş olduğumu anlatacağım.

Kore dizileri sayesinde -ya da yüzünden- beynimde yüzlerce koreli ünlü adları var, buraya yazamayacağım kadar çok.

Böylelikle bundan bir oyun yaptım. Fakat önce şu soruma cevap verin.

Sana Lee min jung'dan Park shin Hye'ye geçiş yap desem başarabilir misin?

Biliyorum hiçbiriniz ne dediğimi anlamadınız o zaman biraz detaya girelim.

11 Eylül 2015 Cuma

《 Duyuru 》 : ERKEKSEN GEL ! + Cosplay Planlarim

Merhaba blogumuzun yüzde 70 kiz olma ihtimali olan ziyaretçisi. 


Nasilsin? Tatil bitiyo ... Üzgünsündür ... 

Nise. Geçenlerde post konusu düsünürken aklima postlarimizin yönelik oldugu ziyaretçilerin daha çok kiz oldugu dikkatimi çekti. 



Genellikle yorum yapan ziyaretçilerimiz kiz. Postlara bakanlarin cinsiyetlerini bilemiyorum ama büyük ihtimal % 60 indan fazlasi kizdir. 

Neden? Çünkü Ranao ve ben kiziz. Kizca seyler yaziyoruz farkinda olmadan; 

→ Kore dramalari 
→ Kizimsi anime ve mangalar (erkekler sevmez demiyorum ...) 
→ Kizimsi olaylar 
→ Kore yemekleri
→ Kore 
→ Kore 
→ Açcik Japon
→ Kore 
→ Kore vb. ...

Simdi erkeksen alinma. Sen Koreyi sevmezsin, drama izlemezsin, yemek yapamazsin (merak etme ben de yapamiom), Ao Haru Ride izlemezsin demiyorum. 

Ama bence bunun için bloglarda gezinen çok erkek oldugunu düsünmüyorum da ... 

Eger erkeksen GEL ! KIM OLURSAN OL GEL! (böyle bi söz mü vardi ..?) 

Erkeksen, bu posta , erkek olarak bu blogda ne tür postlar görmek istedigini, iyi ve kötü yanlarimizi, önerilerini, heeeeepsini yaz . Çekinme ~ 

(League of Legends ve gaming hariç please,  çünkü ne Ranao ne de ben oyun oynamiyoruz... Ama Touken Ranbu olur :D )

Biz herkes için bir seyler paylasmak istiyoruz. 



Umarim bu postu görenlerin en az % 30 erkek olur, çünkü o zaman bosuna yazmamis olurum :O

++++++++++++++++++++++++++++++++

COSPLAY PLANLARIM ; 

Ifit. Bildiginiz uzere Amerika , bir convention ülkesidir. Gitmezsem olmaz. 

Burda, DC'de, Anime USA diye bir convention olcak önümüzdeki ayin sonunda. Ve ben de Turkiye'de rahatlikla yapamayacagim bir sey denemek istiyorum. 

COSPLAY ! 
BU KIMSE BENIMLE EVLENSIN PLIS. 
Simdi, benim ailem anime ve Japon sevdaamdan pek hoslanmiyorlar. Bu yuzden kendi cosplayimi yapamam. Internetten almak zorundayim. 

Uzun zamandir arastiriyordum. Cosplayler cok pahali. Guzel olanlari 40-200 $ arasi. 

E guzel olmicaksa hiç yapmiyim dimi ?! Ben de Yesstyle.com diye bir siteden 30 $ a erkeklerin giydigi su seyden siparis ettirdim ; 




Babam ve annem mirin kirin etse de, hem beni kirmamak, hem de kulturel bisey oldugu icin aldilar ♥ 

Simdi gelelim peruk olayina ! Aldigim kiyafet bir samurai a ait. Ama ben samurai olmak istemom. Kilicim yok ! 

Peruk hakkinda Hatsune Mikuya kadar gittim. O kadar kararsiz ve fikirsizdim. 

Çok arastirdim. Ogrendim ki perugun kalitelisi alinmali. Ve onlar da genelde 20-40 $ arasi degisiyor ! 

Annem convention için peruk almama biraz karsi çikti. Ben Gekkan Shoujo N.K.'daki Seo'nun sacindan, ya da Genderbend Midorimadan fln istiyodum. 




Simdi peruk alirken kalitesine ve yorumlara dikkat ediniz. Ayrica ten renginizle uyumluluguna da bakmayi unutmayiniz ! 

Ben esmerim. Dogru perugu bulamadim. Ve en sonunda peruk isinden vazgeçtim. Hem onun bakimi var, sprayi fln var ... Kim ugrascek ...

Ama en sonunda en ucuzundan bir peruk siparisi vermeye karar verdim :( 

Denemeden bilemeyiz dimi ? 

Nise. Bunaltmiyim sizi ~ 

Sonuç olarak ucuz peruk, ucuz kiyafet ve japon stili terliklerle conventionda rezil olmayi planliyorum ! YAY.



--- 
Cosplay hakkinda onerileriniz var ise luuuuuuuuuuutfen soyliyin. Cunku daha terligi ve perugu siparis etmedim. Ama yakin zamanda edicem ~

Zaman daraliyoooooor *^*

Okudugunuz için tesekkurler ~ 



ERKEKSEN GEL !! WE HAVE CAKE. 

- Makoto Senpai 

10 Eylül 2015 Perşembe

Twenty Again

Yazma isteğimin nasıl geleceğini düşünürken tesadüfen yeni dizimle karşılaştım!


Yeni bir şey deneyerek önce dizi hakkında genel bilgi vereceğim. Dizi, bu sıralar moda olan, bir ahjumma'nın geçmişteki gibi öğrenci olmasını konu alıyor. Sizce de Angry mom'a fazla benzemiyor mu?? Fakat bu seferkinin konusu dövüş veya kızını kurtarma çabası değil. Bu nedenle sevdim. Dansı her zaman dövüşe yeğlerim. Bu arada dizinin senaristi My doughter sooyoung, 49 days ve shining inheritance dizilerinin senaristiymiş. Bence dikkate alinması gereken bir dizi.

8 Eylül 2015 Salı

Mim #15: Garip Sorular (her zamanki gibi Lisa'dan :)

15.mime gelmişim ya daebak! Acaba mimlerimle sizi sıkıyor muyum?
(Soru sorduğumda cevap beklediğimi belirtiyim)

Not: Mimi yaparken hiç yazasım gelmedi ve resim bulmakta da zorlandım. Sanırım bu aralar yazı yazmakta zorlanıyorum. İnşallah yazma isteğim geri gelir.
1-Bu aralar hiç durmadan dinlediğin şarkı var mı yani bağımlılık yapan?

Hmm... Şu sıralar üç tane şarkı dinliyorum böyle.
Biri yıl boyunca yakın arkadaşlarım Ms M(onun da ismi bu olsun :D) ile her teneffüs kulaklık mod:on life:off yaparak söylediğimiz lena-satellite şarkısının gitar versyonunu buldum şimdi onu dinliyorum.
Diğeri iki yakın arkadaşımın zorla dinlettiği ve dinledikçe sevmeye başladığım kiralık aşk dizisinin müziği. Gerçekten hiçbir suçum yok onlar zorladı!
Son olarak da hala bırakamadığım, yuu tarafından önerilen oral cigarettesin şarkısı var. Sanırım onun reklamını yapsam fena olmaz.

Böylelikle klibi de ilk defa dinleme şansım oldu ve ilk tepkim:

Ne kadar korkunç bir klip! 

Aslında güzel. Yani bi  konusu var. Sanki mini bir dizi gibi ama herkes çok ürkütücü.

Bu arada bu şarkının ing altyazısını nereden bulabileceğim hakkında bir fikri olan var mı? 
Jp çat pat anlıyoruz ama işte tam anlamı gerek bana. 

7 Eylül 2015 Pazartesi

《 Soru - Cevap 》: Otaku Hastalik Mi ? Degilse Ne ?

Merhaba blogumuzun anime sever ziyaretcisi . 



Nasilsin ? Tatil boyunca kac anime serisi bitirdin ? 

Ben saymayi unuttum xD Nese. 



Bu soru-cevap postunda size anime dunyasinin en buyuk sorularindan birnin cevabini kendi goruslerime gore cevaplamak isterim. 

' OTAKU NEDIR ? OTAKU KIME DENIR ? BEN BIR OTAKU MUYUM ? '



Evet. Haydi baslayalim.

----

6 Eylül 2015 Pazar

《 Depresyon Mode : ON 》; AÇAYDIN KOLLARINI, GETME DESEYDIN .

Merhaba blogumuzun buyuk ihtimalle benden daha az depresyonda olan ziyaretcisi. 



Nasilsin ? Ben eyi deilim. 

Bazen anlamiyorum kendimi. Olmasini istedigim seyler olmuyo. Uzuluyorum. 





Ama uzulmemem gerek, dimi ? Cunku demekki olmiyacakmis. Elimden ne gelirdi ki ? 

Bu post biraz benim kendi kendime konusmam gibi olacak. Belki yayinlamam bile. 

Belki okursunuz yapcek biseyiniz yoksa ~ 


2 Eylül 2015 Çarşamba

❨ Yunoka'nın müzik listesi ❩

Not: Yaz okulunda olduğumdan dolayı oldukça yoğunum yorumlara cevap veremeyebilirim ama emin olun bekliyorum^^ Hem belki bana güç verirsiniz baya zor da her şey. . .

Merhaba~

Biliyorsunuz ki bu seneki teknolojik alet hakkımı bilgisayar almakla kullandım.

Peki Yunoka? O ne aldı? 

Yakın zamanda asla elleyemeyecegim nur topu gibi bir telefonu oldu vee tabii ki eski telefonu bana kaldı.

Kırık, kocaman bir telefon -.-

Ben de resetlemeden önce müziklerine bakma şansı yakaladım. Müzik listesi genel olarak japonca olmakla beraber opening dolu.
Luffy paylaşasım geldi özlemişim keratayı :P

Sevdiğim sevmediğim her türden -.-

Daha çok bıktığım bıkmadığım her türden demeliyim çünkü 157 şarkının çoğunu milyonuncu kez dinliyorum. Neyse şimdi burada sevdiklerimden birkaç tane koyacağım :) iyi dinlemeler!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...