24 Eylül 2015 Perşembe

☆★☆《 DUYURU 》 : Senpai'den !! (HIATUS) ★☆★

Merhaba blogumuzun ziyaretcisi. 

Nasilsin ? 

Senin icin cok sugoi olmayan haberlerim var ...


Amerikada okulum yaklasik 2 haftadir baslamis durumda ve ben okula hem gec basladigim icin, hem en ust seviye siniflari sectigim icin su siralar zor zamanlar geciriyorum ... 

Bloga 'ugramayi' geçtim, 20 dkk bi anime bile izleyemiyorum ... Lüks gibi bisey oldu ; 3; // 

Hayranlarim. Fan clubim. Beni affedin. Sizi seviyorum. ♥


Ama Senpainiz yaklasik 1-2 ay bloga cok ugrayamayabilir ... 

Beni anladiginiza kalpten inanaraktan hepinize guzel bir yeni okul dönemi diliyorum ! 

BENI UNUTANI DÖVERIM. TAAAMMI. 


- Makoto Senpai 

4 yorum:

  1. Seni hiç unuturmuyuzzz??!!! (Ama eskiden seni tanımıyorduk o yüzden unutuyorduk :3) Özleyeceğiz Senpai'mizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUAJAJAJJJA. Tabisi de unutmican *gunesgozlukluemoji* Ben de kouhailerimi ozlicem ~

      Sil
  2. Eyni vəziyyət -_- işləyirəm/çalışıyorum və bloga vaxt ayıra bilmirəm :(

    YanıtlaSil
  3. Seni beklicemmmmm Makotoooooo:'(
    (askerdeki nişanlısını bekleyenler gibi yazdım:D)
    Seni seviyoruzzzz!(&)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...