15 Eylül 2015 Salı

《 Senpai'den Secmeler 》 : Hip-hop Lady Gaga deyil miydi yaa ..?

Merhaba blogumuzun buyuuuk ihtimal benden daha kulturlu olan ziyaretcisi .

Hav ar yu ? Nan kwenchana ~ 

3 aylik kardesime Show Me The Money (SMTM) sarkilari dinletirken farkettim ki ben aslinda cok fazla Korece rap dinliyorum ...

Bunun kim oldugunu sonra gorceksiniz ~

SMTM'de surekli 'HIP HOP' diyorlardi. Sonralari ogrendim ki Hip-Hop su rap olayiyimis. 

Ve birden kendimi kendime su soruyu sorarken buldum ;  


' HIP-HOP LADY GAGA DEYIL MIYDI ? OMAYGAD. '

*Kultursuzlukten yerin dibine girdi. Mantigin öldügü yere baglanmak istiyorsaniz lutfen 2 ye basiniz.*


Bu postta size bir kac K-HipHop sarkimi listelicem ~ 

--------


Babam anlamadigimi sanip Korece rap dinlememi mantiksiz bulsa da, bence oyle deil.


Dramalardan ogrendigim korece cumle veya kelimeleri dinlerken yakaliyabiliyorum. Ayrica su beat olayini seviyorum ~ 

Boyle elimi fln rapciler gibi sallamaya bayiliyorum . O ritmi hissedebiliyorum // MUAHHAHAHAHHA. 


Neyse. Biz listeye gelelim ; 

1) San E : 

San E sesine hayran oldugum producerlardan biri ~

Hem vocal hem de muhtesem rap yapabiliyor . Flow u ve delivery si cok guzel // 


( 2. sarkida biraz 'f' kelimesi var. Ben kufur eden bir insan degilim, yanlis anlamayin. Ama bu sarkinin anlamini ve ritmini seviyorum. Umarim saygi duyarsiniz ~ )


2) Basick : 

Acickcasi Basick'i SMTM olmasa tanimazdim. Cunku o bir underground rapper . Yani San E veya bir idol gibi televizyona cikan veya unlu olan tiplerden degil.


Basick cok genc degil. Karisi ve cocugu var. Ama 20 lerindeymis gibi taze ve canli rap yapiyor. 

( 3. vidyoda aslinda sozleri unuttu. Ve bu semi-final di , ama yine de o kazandi cunku gercekten de insanlari costurabildi //)

3) BOBBY : 


SMTM 3 ' un kazanani BOBBY, aslinda IKON adli bir idol grubundandir. SMTM ye katilarak idol rapperlarin da iyi oldugunu kanitlamistir.


4) G-Dragon :

V.I.P. ler bilir. GD bir efsanedir. Big Bang grubunun lideridir. Ona idol rapper demek hakaret olur. 

Vidyosu cok hos olmadigindan lyrics vidyosu ~
Albumunu dinleyin ! !! Biraz eski ama muhtesem ~

5) Rap Monster :


BTS grubunun lideri olan Rap Monster, bir idol rapper olsa da seviyesi unlu bir underground rapperla yarsiacak kadar iyidir ~


6) Junhyung :

B2ST grubunun rapperi olan Junhyung'da bir idol rapper olsa da bir SWAGi var ~


7)Song Minho :

WINNER grubunda bir rapper olan Minho da bir idol rapper. Ama o da ayni sirkette bulundugu BOBBY'nin izlerinden giderek SMTM ye katilmistir. 

Finalde Basick'e karsi kaybetmis olsa da kalbimde o da bir kazanandi ~

8) ZICO :

WOOT.WOOT.ZICCOOO ~~ Cok severim de kendisini ~~~~

Block B. grubundan bir idol rapper olsa daaa SHOW ME THE MONEY 4 da juri (producer) olmaya hak kazanmistir. 

Herkes ona idol rapper oldugu icin kotu gozle baksa da Song Minho yu finale tasiyan o ve Paloalto dur ~~

9) Tablo :

EPIK HIGH grubundan olan ve SMTM de juri(producer)lik yapmis olan Tablo'ya saygi duyarim ve stilini severim ~


10) Sevdigim baska hip-hop sarkilari :

Bobby le ayni zamanda SMTM ye katilmis ve Bobby ile ayni grupta olan B.I .
Kendisine kucuk G-Dragon da derler ~


Bu adami da severim ~
Tum takim bir arada ~
Kill Me Heal Me OST 
WHHHOOOHOO
UNNIE LOVE <3
Infinite Challange den hatirlaarr ~

-----

Eveeet. Umarim rap veya hip-hop sevmemis olsaniz bile bu vidyolardan birini sevmissinizdir ~ 

Sizin favori rapcileriniz kimler ? 

Sizi videolara bogdudum icin mhiane ~ 


Iyi tatiller dilegi ile ~~


- Makoto Senpai 

7 yorum:

  1. &
    Ayy çok güzel şarkılar buldumm^•^ Sanırım K popa alışıyorum! (Oh yeah!). Ama takıldığım nokta şu: 3 aylık kardeşine K pop dinletmek haa?!? Normalde ninni masal söylenilmez mi? Corpse bride animasyonunu izledikten sonra anneme şimdi bile hasta olduğumda ninnimsi şarkıyı söyletiyorum: "iiif ay taç a börning kendııl aay keen fiil no paiin!..." diye okuyor:D:D Hasta oladım geldi valla:D:D
    Laf aramazda hip hop, r&b... hepsi sadece şarkı benim için:D:D Çok cahilimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha xD Ben oyle bir ablayim iste , sukretsin beni bulduguna *gunesgozlukluemoji*

      Corpse Bride benim kucukluk filmlerimdendir ve butun sarkilarina bayilirim *MUAHAHAHHAHAHAH*

      Sil
  2. En çok beğendiklerim Basick G-Dragon Tablo . Hepsinde alanlarında çok başarılı. Jang Jae In de çok harika Kill me heal me OSTu ne kadar harikaysa :)Videolardaki bir çok şarkı güzeldi. Yazı çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onlari begeniyorim //postta yazdigi uzere xD

      O kill me heal me OSTsi killing me ~

      Yaziyi begendigine sevindim ^^ Yorumun icin cok tesekkurler

      Sil
  3. Hip Hop'ın yıllarca aslında bir rap olduğunu bilmemek.Oturdum ağlıyorum.Hadi bunu geçtim,Lady Gaga ve HipHop'u nasıl bir alakayla birbirlerine bağladın onu hiç anlamadım.Hala ağlıyorum.
    Ben Rock dinlerim :D Ve çoğunluk Rock şarkıda birşeylere isyan etmek varken,rap müziktede sıklıkla küfürler görülüyor.Dert etmeye gerek yok sdfghj Buraya yorum yapacak insanda sütten çıkmış ak kaşık değil illaki hayatında küfür etmiştir :D (Ben yaşadığım bölgeden dolayı ettiğim için böyle diyorum ama illa etmişinizdir içinizdende olsa yani :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUTUN AMACIM SENIN GOZ YASI CESMELERINI KURUTMAKTI. MUAHAHAHAH.

      Tabisi de icimden yanlislikla ettigim oldu ama sonra pisman oldm ...

      Sil
  4. Allah'ım Rap Monster ne kadar perfect bir varlık. Şarkıları çok güzel değil mi? Rapmon, Junhyung, GD favorilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...