17 Eylül 2015 Perşembe

Mask


Bu nasıl bir başlangıçtır!
Dizinin ilk iki dakikasında ben şok, kadın şok yandaki adam ölü...
Ben ful ekrandan çıkıp gerçekten 1.bölümü mü açmışım diye kontrol ediyorum.
(daha önce Big man dizisinde böyle bir hata yapmıştım da)
Teyit ettikten sonra derin bir nefes alıp tekrar oynata tıklıyorum.
Deli arıyor, kadın can havliyle açıyor.
Tabii Teklifi ve "önce ölmen gerek" şartını duyduktan sonra kadın daha bi şok haliyle.
Sonra olaylar geri sarılıyor.
Böylelikle dizi tam manası ile başlıyor.

Neyse bu kadar ilk dakikalar yorumu yeter şimdi dolandırmadan konsunu yazalım.

Ji sook klasik bir dram kızıdır. Babasının borçları, işyerinin azarları derken Tescilli deli enişte tarafından yukarıda belirttiğim teklifi alır. Yaşamak için tek şansı vardır.

⇒ Ölmeli ve zengin biri olarak yeniden dirilmelidir. ⇐


Gördüğünüz gibi konu aşırı klasik ama aynı şeyi kameranın anlatış açısından diyemeyeceğim. Özellikle başları beni çok etkiledi. Fakat ortalardaki kızın dramatik sahnelerini uzun tutmuşlar, sıkıldım.(ilk bölümlerden bahsediyorum.)

Dramın bitip entrika bölümlerine gelmesini iple çekiyorum. Buradan izlememi sağlayan Kim jae hee'ye sevgilerimi gönderiyorum~ Sanırım dram konusunda ruh eşiyiz :D

Dizinin özlü sözüne de bayıldım.

"Eğer maske takarsan asla mutlu olamazsın."
Yalnız ilk bölümdeki şu replik çok hoşuma gitti yazmadan edemeyeceğim. İlk önce min woo yani ana karakter erkek repliğiyle giriş yapıyor ardından da zengin kız devam ediyor:


"En azından evlendiğimizi biliyor mu, sevdiğin adam?"

"Evlendikten sonra anlayacaktır."

"Zavallı adam. İkinize de tüm samimiyetimle acıyorum."

"Senin sevdiğin biri yok mu?"
....

"Acıyorum sana... Tüm samimiyetimle."


Oooo kapaak! Yine ergenliğim tuttu biyane~

Şimdi kısaca 3 ana karakterden bahsedicem.


Önceliği Min woo yani ana karakter erkeğimize vermeliyim. Çünkü kendisini ben de kore medyası da çoook uzun zamandır tanıyor. Tabii ki kore dizilerinin atalarından diyebileceğimiz Goong dizisinden. Fakat o diziden sonra hiçbir dizisini izlememiştim ve dizi çıkmadan -ya da yayınlanırken- Bu diziyi öğrendim. O sıralar izlemek istedim ama fırsatım olmadı.


Goong'un başrolüyken öyle aşırı sevmezdim ama Miss H(hatırlarsanız arkadaşlarıma böyle sesleneceğimi belirtmiştim) çok sever. Uzun zamandan sonra yüzünü görünce zor tanıdım valla.


Dizinin başlarında min woo aynı enişte gibi manyaktı. Yani anlayacağınız etraf deli kaynıyordu fakat neden olduğunu gelecekte öğreneceksiniz.Ana karakterimiz birazcık da korkunçtu. Allah'tan sonradan düzeldi.

BAŞTA:

SONRA:
Mülayim oldu bi :D
Ana karakter kızın yüzü aşşırı tanıdık gelse de dizi listesinde izlediğim hiçbir dizisini bulamadım. Kadını nerden tanıdığım hala gizemini koruyor. Başta önyargılı yaklaşsam da dizideki karakterini sevdim.

Dizi bitimindeki kız hakkındaki yorumlarım: Oyunculuğunu gerçekten çok beğendim. Sonraki projelerini dört gözle bekliyorum :)

2.karakterimiz sonunda layık olduğu role bürünebilmiş. Ne o öyle ana karakter olmak felan(i summon you gold) Bence 2.karakterde gayet iyi durmuş ayrıca da tam bir pislik enişte olmuş :D


Burda şaka yapmıştım ama cidden öyle olmuş. Gördüğüm en piskopat karakterlerden. . .


Son olarak anakarakter olmayan ama gözümden de kaçmayan bir aktörden bahsedeceğim. Ana karakterimizin sekreteri rolünü oynayan, dating agency cryano'nun tatlı üyesi.


Sağdaki sekreter^^
Dizi bitimiyle bir dizisi daha olsa izlerim dediğim karakterlere biri daha eklendi. Mi yeon'u sevdim ayrıca çok da acıdım :'( Bazen de aşırı kızdım!


Aa bi de Hoya'dan bahsedelim. Fanı değilimdir ama yapımlarını izlemeyi severim. Özellkle de reply 1997 dizisinde sevmiştim. Fakat sanki bu dizide fazla aktif değildi. Umarım başka bir dizi çeker de eskisi gibi aktif olur.

1.bölümü izlemişler okusun!

İlk bölüm hakkında zaten yorum yapmışım yukarılarda. Siz en iyisi devamını bekleyin.

2.bölümü izlemişler okusun!
İkinci bölümü annemle birlikte izledik(yani bi kısmını).

Son sahnelere bayıldım! Olayları anlatış örgüleri çok iyi. Hele şu deniz sahnesi!! Biraz daha olaylar gelişsin öyle yazıyım.

Hızımı alamadım bir de bakmışım bölüm 7!

Aşk başladı da hızla sürüyor. Ne kadar tatlılar yaa! Fakat dizide bazı sorunlar var. Başta anakaraktere verilen ilaçlar neden artık verilmiyor?
9!

Şu kıza sinir oldum bi türlü kocasına gerçekleri söylemiyor. Min woo resmen kendi kendine çabalıyor fakat gizemleri çözebilecek gibi değil.
Tamam şirkette supportive de niye diğer konularda değiil!! *ben yine isyanlarda*

Ji hyuk'un ablasını öğrendiğine sevindim.
Fakat sırf kız olayları anlatmadı diye 1 bölüm atlıycam oh olsun.

15!

Çok güzeldiiiiiii! Min woo Eun ha'yı kurtardıı. Yalnız kız baya cesur değl mi ya! O kadar kişi önünde entrika çevirip herkesi etkiliyor. Kıskandım valla.

Biraz alakasız oldu ama neyse . . .
(Bunu hangi bölümün ardından yazdım bilmiyorum)

Yaaa annesi nasıl ölebilirr. Bi ara mi yeon'a acımıştım fakat an itibari ile 2 insanı öldürerek katil oldu. Cehennemde cayır cayır yanacak tabii ki kocası ile birlikte V-V

15.bölümün ardından bölüm atlayarak 17'ye geldim!

Ayy çok güzeldii! Sizi tatlışko sahnelerle yalnız bırakıyorum. . . 



17- 20 yani FİNALL!


Bu adam mi yeonu seviyor muydu ya O.o Aman sevmesin o da yalandır . . .
Yalnız ben şu en sağdaki adamla evlenecek diye bekliyordum mutlu olamadım üzgünüm. . . OLMAMIŞ.
Bi ara kızın hapse girmeden şartlı tahliye edilip hayatına devam edeceğini sanmıştım. Öyle olmamasına o kadar sevindim ki! İlk defa bir senaryo beni bu konuda şaşırttı.

Vee sonumuz mutluydu(pek çok dizinin aksine). 3'leme yaparak herkesin istediği gibi bitti, evli-mutlu-çocuklu. Gayet güzeldi. Beğendim^^

16 yorum:

  1. Beğenmene sevindim^^
    Neredeyse mantığımla çakışan hiç bir şeyin olmadığı tek dizi !! Sadece adamın sonda vicdan azabı çekmesi; " herkes bir gün iyi olacak " mesajı gibi bir şeydi sevmedim : ) Ama kadının hapse girmesini filan destekliyodum hoop diye mutlu son olmuyo tabii ki gerçekçi olmuş .
    Yazında güzel olmuş ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu hapların başta verilip sonradan unutulmasına biraz garipsemiştim fakat onun dışında güzeldi. Yine de dram konusunda god's gifti geçemedi :D.
      Dizi oldukça dramatik olabilecekken uzatmadan yeteri kadar dram yapan senaristi ayakta alkışlıyorum bunu da belirtmeliyim. Sayende çooook sevdiğim ve herkese önerebileceğim bir dizim daha oldu. Önerdiğin için çok teşekkürleer~

      Sil
    2. Sen atlayarak izlediğin için kaçırdın bence : ) O haplar unutulmadı ki, kız adamı tehdit etti. Kızın eski sevgilisi gibi biri vardı ya zengin züppe, adam onu öldürdü. Adamın onu öldürdüğü video da kızın elindeydi sen hapı vermeyeceksin bende sana bunu vereceğim dedi ve konu kapandı : )

      Sil
    3. He onu biliyorummm ben o kısıdan değil de 6-14bölümler arası neden adamın hap içmediğini daha doğrusu içirilmediğini garipsedim :)

      Sil
    4. Kadın fark ediyor da doktor değiştiriyor o kısım mı ? Ya da benim dikkatimi çekmemiş :D

      Sil
    5. Yok aslında şöyle ki 6. bölümlere kadar adam hep cinnet geçirdi fakat ondan sonra bi anda ilaçlar etki etmemeye(yani adam içmemeye başladı ilaçları) Sonra 14-15. bölümlerde bir anda bu olay çözüldü. Senaryonun hatası ilaçları belli bir kısımda unutmuş olması yani belli bir kısımda adamın ilaçlar yüzünden cinnet geçirmesi unutuldu.

      Bu arada yorumlardan konuşmak biraz zor oluyor chat kutusundan mı devam etsek ^^

      Sil
  2. &
    Yaaaa ben tükenmişlik sendromundayıııımmmmmmm:'(((( Yorgunummmmmm! Hiç
    Bir şey izleyemiyyorummmm!!! Yaşamak için gıda kabul ediyorum sadeceee!!! Televizyonun karşısında uyuklamalar başladıııııı!!! Yaa kurtulmak istiyorumm! Ben de dizi izlemek istiyorumm:'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 11 gün sonra seninle aynı durumlarda olacağım. Beleş wifisiz fen lisesi yurdunda üzücü bir kore sever olmamak için şimdiden bütün dizileri bitirmeliyim :/

      Biraz daha dayan sen de hafta sonu felan izlersin ona da mı izin yok :'( ?

      Sil
    2. Off yaa biliyorum ki?:/ Umarım izleye bilirim:/:'/

      Sil
  3. bölüm olarak uzun gelmişti ama tanıtıma bakıncada izlenmesi gerek galiba :)
    blogunu takibe aldım bende beklerim
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa hiç uzun değil şıp diye bitiyor :D
      Okkeyy bugün sendeyim galiba ^^

      Sil
  4. Bu diziyi kaç kere izlemek için açmış, sonra unutmuş, sekmesi kenarda açık kalmış bir şekilde bıraktığımı hatırlamıyorum (;ω;)

    Bi izliyim diyorum sonra başlamaya üşeniyorum falann... O sıkıldığın yerler çok oluyor mu? Angry Mom'da ben çoğunlukla sıkılıp atlamıştım sonra diziden hiçbir şey anlamadım XD yine öyle bir şey olsun istemiyorum da (゚∀゚ )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şey bana da çok oluyo :D

      Bu dizide sıkıldığım yer yalnızca ilk bölümlerdi onun dışında bölüm içerisinde sıkılmadım da bölüm atladığım oldu. Bunun nedeni tamamen kızın çocuğa hiçbir şey anlatmaması bi de sabırsız olmam :D Yine de müthiş bir diziydi öneririm.

      Açık sekmede kalmasın izle izle :D

      Angry mom benim için ayrı bir olay. İlk 3 bölümü izledikten sonra aşırı sıkılıp bıraktım. aradan 2 ay geçti ve ben geçen gün 7.bölümü açarak izlemeye başladım. Şu an bayılarak iziliyorum!! Yine de bölüm içerisinde saçma yerleri ilerleterek izliyorum.

      Şu an 14teyim ^^

      Sil
  5. merhaba. kadını denizler imparatorundan tanıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Holl didim! Yaklasik 8-9 yil once izlemis oldugum dizi beynkme islemis! Ve ben bunu sevgili ziyaretcimiz adsizdan ogreniyorum. Gayet garipseyecegim bir durum O: umarim bir sonrakinde isim belirtir ve beni bunun gibi cokca aydinlatirsin ;) tesekkurler adsiz :D denizlerin imparatorunu izledigimi biliyorsan diger yazilarimi da okumussundur. Blogum hakkindaki goruslerini bekliyoruuum!!!
      Yanlışlıkla cevap olarak değil de aşağıya yazmışım. Şimdi sorunu düzelttim. Normalde bu yorum 24 Aralık 2015 23:15 zamanında yayınlanmıştı.

      Sil
  6. Holl didim! Yaklasik 8-9 yil once izlemis oldugum dizi beynkme islemis! Ve ben bunu sevgili ziyaretcimiz adsizdan ogreniyorum. Gayet garipseyecegim bir durum O: umarim bir sonrakinde isim belirtir ve beni bunun gibi cokca aydinlatirsin ;) tesekkurler adsiz :D denizlerin imparatorunu izledigimi biliyorsan diger yazilarimi da okumussundur. Blogum hakkindaki goruslerini bekliyoruuum!!!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...