20 Eylül 2015 Pazar

Nice mı Guy?


Başlığa yorum:


Hiç de değil valla.
Kızı mahvetti.
Neyse spo vermemeliyim.

Sonuçta dizinin yapıtaşı: entrika

Konusu ise intikam.


Başa bir ost koyuyorum arka fonda dinleyerek okuyunuz.



İki fakirin aşkı ile başlıyor, fakat biri noona! (yani yaşça büyük)
Diğeri ise her şeyini feda edebilecek bir aptal ama biz ona kısaca nice guy diyoruz.
Sevdiği kadın için suçunu üstlenip hapse girebilecek kadar.
Peki ya kadın? Tabii ki onun kadar aptal değil.
4 yılda zengin koca bulabilecek kadar kurnaz.
Ma ru? Ma ru'yu unuttu bile.
Peki Nice guy'ımıza n'olucak?
Tabii ki değişecek, hatta bir kızın duygularıyla oynayabilecek kadar.

İşte Ma ru böyle bir pisliğe dönüşüyor.

Eun Gi ise aşkından kahroluyor.

Fakat suç eun gi'de değil Ma ru kızın aşık olması için her şeyi yapıyor. Bakınız:
(ilk iki bölüm için spo olabilir fakat fazla önemli spolar değil.)


Fakat eun gi de yanında ot gibi kalmıyor o da tam bir aşık oluyor. (Gerçek aşık ma ru'nun aksin!)



Ve sonuç: ❤︎


Sonraysa olaylar karışıyor. Fakat daha ilerisi spo'ya girer. Olayların ciddiyetini ma ru'nun bakışları ile anlatıyım:

Neyse ben uzatmıyım. Zaten izlemenizi önermediğim bir dizi. Hatta bu diziye çakma türk entrika dizisi derim, herkes kötü! En kötüyse bu kadın.
Küpeye değil kadının yüz ifadesine dikkat çekmek istiyorum. . . 
Aslında bu kadın hep kötü. Yani şu zamana kadar 3-4 disini izledim (yalnızca birinde başrodü) ve hepsinde nefret edilesi gıcık karakterdi. Yani kadın doğuştan kötü karakter, bu da bir yetenektir. 

NOT: kendisi 2000 yılı miss korea'sıdır.

Şimdiyse bol spolu bir devam yazısı yazacağım DİKKAT!

Dikkat demiştim. . . 

Bu nasıl bir dizidir ya! Hafıza kaybı geçiren geçirene *gülen ağlayan emoji*
Senarist o kadar çıkmaza soktu ki işleri, kendi de çıkamadı. . .  



Fakat her bir mmutluluktan bir kötülük çıkarmayı da iyi bildi senarist!

Bakınız:


Daha açıklayıcı olmamı isterseniz:


A  bi de ma ru'nun anlaşılmaz intikam bakışları var:


Bakışlar hep aynı: korkunç


Fakat Eun gi öyle mi? Hayır o masum bir aşık(en azından sonradan öyle oluyor)


Şimdi de biraz sondan bahsedelim. Hani o ma ru'nun hafızasının yerine gelmediği sona.


Nasıl oluyorsa ma ru kızımıza evlenme teklifi ediyor. eun gi de olan biteni unutup teşekkür ediyor
Zaten o olan biteni unutmasa ma ru olan biteni hatırlayamayacak! Bu nedenle en mantıklı seçenek hiç yaşanmamamış gibi davranmaktı.
Bu nedenle tam bir hayalkırıklığı dizidir, nice guy.
Fakat ne yalan söyleyeyim dizi müzikleri bi harikaydı.
Zaten dayanamadım başa da koydum.
Şimdi devamını da koyarak yazıma son veriyim.




Yine de çift çoook tatlıydııı! Bütün suç senaryonun!

Not: Uyuya kalıp yayınlamayı unuttum.
Bu sıralar çok tembeliim!

Bu arada dizi tanıtım stilimi birazcık değiştirdim. Nasıl omuş? Daha iyi mi?

13 yorum:

  1. &
    Ben şarkılara öldümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!! Bestecimin biliyor musun? Çok güzel yeaaaaaa!!! Hele sondaki süperdi! Notasını bulucam mutlaka! Yazıları da özlemiştim haa.
    Ben entrika dizilerini sevmem. Çünki bu kadar kötü insan ola bilmek mümkün değil! Insanın fıtratında yok yani. Entrika dizilerindeki her kes sosyopat sanki! Çok duymuştum ismini bu dizinin ama demek bu kadar feciymiş ha:/ Ama olsun. Şarkıları bi harika!



    Ve.... kızmazsan...... dizi tanıtım stilindeki değişiklik ne ki?.... Bol fotoğraf/ost kastediyorsan süper!^•^ Ama başka da ne değişiklik var ki...? (gerçekten özür dilerim...:( )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bilmiyorum ki... Hepsininkine various diyolar :(

      Kesinlikle haklısın ama Dünya'da bunlardan kötü insanlar var. Görüyoruz savaşları, zulme uğrayanları ve Zulmü yapanları...

      Hahahahhahahaahaha(gördüğün gibi hunharca güldüm) niye kızıyım ki !

      Birazcık değiştirdim. Yani dizinin konusunu anlatırken artık daha farklı bir biçimde yazıyorum gibi hissediyorum ama belki bana öyle geliyordur. Ayrıca bu sefer uzuunca karakter tanıtımı yapmadım. Ful senaryodan bahsettim.

      Sorun değil inşallah kendimi daha çok geliştirip tamamen stil değiştirdiğimde o zaman soracağım :)

      Sil
    2. Aaaaa şimdi arassoo! Karakter tanıtımı kısmı çok iyi bir ve de ince bir gelişme o.O Benim gibi kalın kalımın anlamaması normal:D Ayakta alkışlıyorum (şap-şap-şap)!!! Hatta kalktım atağa ve alkışladım resmen:D

      Sil
    3. Hahaha sağol^^
      Misaki chatteki konuşmalarından sonra keşke bir hesabın olsaydı da her gün özelden konuşabilseydik dedim. Ben seninle daha çok konuşmak ve hakkında daha çok şey öğrenmek isterim. Hayday'de kullandığı anonim bir hesabın varsa onunla google +hesbı açsan da hangoutstan konuşsak... LÜTFEENNN! Adın yine adsız kalır, Misaki adsız :D
      Kimse seni bulamaz nolur ki!?

      Sil
    4. Şimdi gördüm yorumu...


      Ranao üzgünüm:'( bunu ben de o kadar çoooooooooo isterdim ki:'( gerçekten şuan gözlerim doldu:'"(.. özür dilerim:(( gerçekten elimde değil! Gerçekten özür dilerim senden!:'(( Lütfenn! Şuan hıçkırıkla ağlamaya başladım bile. Her şeyin bir sebebi vardır:'( Gerçekten çok çok çok çok özür dilerim. Benden ne sorarsan sor burda cevaplarım ben. Ama o gün de dediğim gibi. Ikimiz de iyi şeyler yaparsak cennette görüşücez!:'((( Tanrı bizi korur umarım. Ya çok kötüyüm:'((( Lütfen bağışla:'' ekranı bile göremiyorum ağlamaktan. Beni affet sadece. Bu yazdıklarının ne kadar anlamlı olduğunu bilemezsin! Muhteşemsin! Ve bu yüzden özür dilerim...:' benden istediğini sor! Lütfen:'

      Sil
    5. Yaa bu kadar üzülmee belki kde oskoca dünyada bir zaman diliminde birbirimizi yeniden buluruz olmadi dedigin gibi -en büyük hedefimiz olan- cennette gorusmek için elimizden geleni yapariz. Şunu söyliyim ki sen benim en iyi sanal dostumsun ♡

      Sil
  2. Valla sinir bir diziydi herkes sevse de bana hitap etmiyor : D Galiba sana da : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yess be işte bu! Ciddi kore dizileri için tavsiye kapım ilan edildin je hee benden kaçış yok B) = *güneşgözlüklü emoji*

      Sil
    2. ♥ ♥ ♥ :D
      Yeni bir dizi buldum, She was pretty yeni daha ama çok sevdim izlemediysen başla :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hoobae-chaan^^

      Aslında hoobe'nin anlamı buraya uymuyor çünkü sen benden daha önce bloggerdaydın :D

      Fakat hoobae'yi yaş farkında da diyen var :) ve talı bir kelime hoobe^^

      hoobae : alt dönem

      Sil
  4. Pembe diziler gibiydi özellikle bir keman müziği vardı, tam sinirlik :D Ama Moon Chae Wonu ve Song Joong Kiyi çok sevdiğim için severek izledim :)) Bu arada Ranao seni mimledim belki görmessin diye yorum atmalıyım diye düşündüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :D
      Ayyy çok Teşekkürlerrrr~~
      Bu aralar yazma istegim yoktu iyi oldu tekrardan cok sagol ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...