14 Eylül 2015 Pazartesi

Mim #16: 50:50 Random play

Kim je hee'den müzikli bir mim pası aldım. Fakat mimin içeriğini birazcık değiştirdim. Eski mimin konusu: Sorunun sorulmasının ardından random şekilde gelen şarkıyı sorunun hemen altında belirtmekti.

 Fakat şarkının sorunun cevabıyla alakası olmaması bana biraz saçma gibi geldi bu nedenle sorulara verilecek cevapları şarkı isimleri veya sözleri olarak yazacağım. Bence böyle çok daha eğleceli!

Tabii mimin özgün hali kalsın diye yarı yarıya da diğer şekilde cevap vereceğim.


Mimlenmiş insanlara mesaj! Gözünüz korkmasın sizin için de mimle ilgili birkaç düzenleme yaptım.

Dinlemenizi istediğim şarkıların videolarını koydum iyi seyirler~



1-Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
So good- Gold!Appear OST

Bu şarkıyı -en azından başını-  kesinlikle dinleyin! çok komikk

2- Kendini nasıl tanımlarsın?
Changmin- A person like tears
Şarkı sahibi changmin

3-Bir erkekte hoşlandığın şeyler neler?
Jo Eun Good Person- Nice Guy OST


4-Bugün nasıl hissediyorsun?
CnBlue- Feel Good

Sizce de afişi çok güzel değil mi!

5-Yaşama amacın ne? (random)

Açıkçası buna bi şarkı bulamadım bu nedenle karışık çal yapıpı cevabımı vereceğim.
Ft İsland- Hello hello

Bu klibin sonunu anlayan lütfen bana da açıklasın. Boyfriend'ten sonraki ilk kpop şarkım ve klip hala gizemini koruyor.

Amacım bu dünyaya boş gelip boş gitmek değil de hem insanlığa hem yaşamıma hem de ahiretime çalışmak. Anlayacağınız büyük hayallerim var .

6-Yaşam motton ne?

Sanırım bu 'sana güç veren cümle' anlamına geliyor. O zaman ben size direk favori lyric şarkımı veriyim:
Dream high Ost- love high

Önümdeki engelleri aşmak için riske girer, kendime ve kaderime inanır kendimi aşar ve daha yükseğe ulaşırım.
(Sam Dong -Love High)

Not: Video büyük dozda spo içerir. DH izlememiş kimselerin hemen diziyi izlemeye başlamaları önemle rica olunur.
video
İlk defa bloggera video yükledim. Çok çirkin ve görüntü kalitesi bozuk olcak gibi. Hadi hayırlısı...
Not: Altyazı bana aittir.
7-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
One republic- Something I need

8-Ailen senin hakkında ne düşünür?
Lee seung gi - The best! *güneşgözlüklüemoji*


9-En çok düşündüğün şeyler neler? (random)
What makes you that beautiful? - the piano guys


Bilmem hiç düşünmedim :D

10- 2+2= ?  (random)
Error- VIXX

Sevdiğim kliplerden biri daha :D

Sorunun cevabı ile ilgili pek çok tartışma var. Hatta birini iafl'nin dünyaca ünlü perihan hocası açıklıyor.(eğer ki google'a perihan hoca yazarsanız çıkan ilk resim 9.sınıf kabusumdur :D )
Fakat her ne kadar 2+2=5 diye bir teori olsa da en mantıklı yol olarak parmaktan gidip 4 diye cevap veriyorum ^^

11-En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?(Random)
Yonghwa- Heartstrings
İkimizin de sevdiği bir şarkıdır ^^

12-Hayat hikayen nedir?
Good Life- One republic
Doğdum, nefes aldım hala daha alıyorum.

13-Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?
Albüm adı: Hard to love how to love- Beast-shadow

14-Düğünde hangi şarkıyla dans ediceksin?(Random)
B class- dream high 2

Hiç düşünmedim ki. Şimdiden seçmeme gerek yok onu da o zaman düşünürüm.

15-Hobin ilgi alanın ne?(Random)
Gna- Black & white

Resim çizmek! 
16-Büyüyünce ne olmak istiyordun?(Random)
Cnblue- Blind love

İstiyordun değil istiyorsun çünkü hala üniv. sınavı için 3 sene var. 
Gelecekte bilgisayar mühendisi olmak istiyorum. 

17-En büyük korkun ne?(Random)
Doctor stranger- Bobby kim ost 1
Bu şarkı bi harikadır dostum. 

Korku teşhisini kinunun mimi ile yaptığım için sizi direk şuraya alalım.

18-En büyük sırrın ne?(Random)
Jackpot- Block B
Bu kız burda 14 yaşındaa!!!-benden yalnızca 3gün küçük-

Bunu da bir mimde belirtmiştim sanırım ilk mimimizdeydi.

19-Şu an ne istiyorsun?(Random)
Kim tae woo- Big man
Sadece başını dinlediğinizde aklınıza ilk gelen dil ne? yorumlarda belirtin~

Şu mimi bitirip uyumakk istiyorum!!! Ayrıca resim de çizmek istiyorum. Kısacası gece daha yeni başlıyor(saat 01:22)

20-Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?(Random)
3 idiots- All is well

Sana ne ne düşünüyorsam düşünüyorum yeteer! (Gece gece manyadı takmayınız)


Allah'ım sana şükür ki bitti!!!!!!!!!!

Şimdi intikam vakti *şeytanibakışemojisi*

Mimlemiş olduğum insancıklar:

*Misaki

YAPMAK ZORUNDASINIZ MUHAHAHAHAHA dermişim. . . 

Tabii ki değilsiniz hatta size bir kolaylık, istediğiniz 5 ya da 10 soruya cevap şarkı (random ya da değil fark etmez) yazabilirsiniz. Kolay gelsin yaparken eğlenin~
Misaki istersen sen 3 soru felan yaz ^^ zor olur diğer türlü.

14 yorum:

  1. &
    Huhhhuuuuuı Mim Timeeeee!!!:))))))

    1-Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
    Everything at once -Lenka
    2- Kendini nasıl tanımlarsın?
    Naughty boy -Sam Smith
    4-Bugün nasıl hissediyorsun?
    Eminem-I am tired
    5-Yaşama amacın ne? (random)
    Danny Elfman - Alice's theme/ WONDERLAND theme:))
    6-Yaşam motton ne?
    Bu şarkı değil ve bulamadım da:/ Ama martsin Luther'in "ı have a dream" konuşması hep yardımcı olmuştur.
    7-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
    Buna da şarkının adı değil tipiyle cevap veriyorum:D Banana-Mions
    8- Ailen senin hakkında ne düşünür?
    Lazy song-Bruno Mars
    9- En çok düşündüğün şeyler
    :D:D Bu şarkıyı yeni buldum:D Gerçi sevmedim ama sözleri güzel: Küçüğüm-Sezen aksu.





    Ranaooooo hepsini cevaplayamadığım için çoooook üzgünümm:'(((( Gerçektenn:(((( Daha yorum yazmam gereken yerler var ve baş parmağım dünden beri acıyor:'( Mianheeee:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misaki kızdım ama insan bi sana bıraktığım notları okur. Ben dedim kii, misaki icin yorumda belirtmek zor olur 3-5 tane soru cevaplasa yeterli. Yine de yaptigin icin cok tesekkurler^^

      Sil
    2. Okudum onlarııııııı. Ama 2-5 de çok az yaaa. Yapmak istedim işteeeee. Kızdın mııı?:( Gerçekten az olduğu için üzgünüm yaa:( Kızmaaa:(

      Sil
    3. Hahahah ben yalnızca senin için düzenlediğim şeyi okumamana kızmıştım.Ve de devamını yapamadığın çin özür dilemene kızdım :D Yani sorun yok istediğin kadar yapablirsin^^

      Sil
    4. Bak valla okudum bennnn!!!
      Ve dee ben kızmanı yanlış anlamışımm:)...

      Sil
  2. &
    Ve mmı gerçekten zekiceymiş o.O

    YanıtlaSil
  3. Şarkılı olunca baya komik olmuş, tutamadım kendimi. :D

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlenceli ve ilginç bir mimmiş!İlk defa -kendi korku mimim dışında-bir mimi eğlenerek okudum :D Yapasım geldi he :D Bende mi Misaki gibi yapsam n'apsam? sdfgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii kii! Yap yap bekliyorum~

      Sil
    2. Yapıyorum o zaman.Hadi başlayayım.Ama ben mimden ne anladıysam onu yapacam.Mimden anladığım şey,cevabını vereceğin soru sırasında olan şarkıyı cevaba yazmak.
      1-Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
      Nightcore-Shatter Me(Ben Paramparça diyor sanırım :D)
      Aynen öyle.Çok kötüyüm.İsyanlardayım uleynn!
      2-Kendini nasıl tanımlarsın?
      Nightcore-Bring Me To Life(Beni hayata döndürün gibi bir şey buda :D)
      Ölü gibiyim diyor şarkıda :D Gerçektede öyleyim sanırım,ölü gibi.
      3-Bir erkekte hoşlandığın şeyler neler?
      Christina Perri-Human(İnsan :D)
      İnsan olsun yeter sdfghjk
      4-Bugün nasıl hissediyorsun?
      Nightcore-King Of Anything(Hiçbirşeyin Kralı diyor heralde burdada :D)
      Hiçbirşeyim yokmuş gibi,fakir hissediyorum.
      5-Yaşama amacın ne?
      John Legend-All of Me(Tam bu soru sırasında bu şarkının çalması anormal olmalı.Herşeyim gibi bir anlamı var)
      Bunu söylemesem...
      6-Yaşam motton ne?
      Nightcore-Run(Koş!)Neden bu şarkı çıktı şimdi :D
      Sanırım söylemesem daha iyi.Gizli kalmasını istediğim şeyler var.
      7-Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
      İmagine Dragons-Demons(Şeytanlar)Şimdi bu şarkının çıkmasıda anormal.
      Ama bir yandanda şarkının ismi haklı.Bana satanist dediklerine göre.Töbestağfurullah...
      8-Ailen senin hakkında ne düşünür?
      Nightcore-Dirty Angel(Kirli Melek)Kirli kötü birşey bikere.Dövecem ama ben bu şarkıları.(Şarkıları dövmekte ayrı bir şey.)
      Ailemin benim hakkımda ne düşündüğünü bilmiyorum ve umursamıyorum.Umursamadığım şeyleride umursamıyorum.
      9-En çok düşündüğün şeyler neler?
      Nightcore-Run Away(Kaçmak,Firar etmek :D)Tam düşündüğüm şeymiş bu yahu :D
      10-2+2=?
      Nightcore-Dance With The Devil(Şeytanla Dans :D)Abi gülmekten kendimi alamıyorum :D Şarkı bile boşver şeytanla dans etme diyor yahu :D Matematikten uzak dur diyor :D 2+2=7 bence sdfghjk 4 yapıyor abiler ablalar müthiş matematiğime tanık olun.
      11-En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
      Nightcore-Hey Devil!(Lan Şeytan)Bugüne kadar tek bir yakın arkadaşım oldu reelde.Ondanda kazığı yiyip oturdum olduğum yere.O yüzden yanlızlık iyidir.(Şarkıda üstüne geldi yahu.)
      12-Hayat hikayen hakkında ne düşünüyorsun?
      Nightcore-Get Out Alive(Canlı bir şekilde çıkmak diyor sanırım.)Aynen ya.Bir şekilde herşeyi idare ediyoruz.
      13-Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?
      Nightcore-This İs War(Bu bir Savaş!)Daha önce hiç hoşlandığım olmadı.Zaten 13 yaşındayım ne hoşlanması :D Yanlız birşey sorcam şarkı gene uyuyor ya.
      14-Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
      Nightcore-Stand İn The Rain(Yağmurun Altında diyor sanırım.)Ya bu şarkılar neden hiç uyumsuz çıkmıyorda hep bu şekilde çıkıyor??? Ne biliyim ben ya onuda Ranao'nun dediği gibi ozaman düşünürüz.
      15-Hobin,ilgi alanın ne?
      Nightcore-Secret(Gizem,sır)Ne alaka be :D Scooby Doo'muyum ben :D -Çokta severdim gerçi o çizgifilmi :D- Atletizm koşu dalında sporculuk yapıyore :D Aynı zamanda anime izler,manga okurum.
      16-Büyüyünce ne olmak istiyordun?
      Nightcore-Dark Side(Karanlık Taraf)Töbe töbe ne alaka :D Ya küçüklükten kalmış bir asker,polis olma tutkum vardır ama öylesine işte.Yani şuan bilmiyorum allah kerim.
      17-En büyük korkun ne?
      Nightcore-Metamorphosis(Değişim,Başkalaşım)En büyük korkum karanlık.Karanlık fobim var zaten,aklufobi.
      18-En büyük sırın ne?
      Nightcore-Say Something(Bir şey söyle)Bu ne ya? Birşey söyle diyor bana :D Söylemiyom lan,hem saane benim sırımdan :D
      19-Şuan ne istiyorsun?
      Nightcore-Devastation and Reform(Yıkım ve reform yani yenilik)Şarkı bu sefer yanılabilir ama bazı insanlar,onlar gebermeyi hakediyorlar.
      20-Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
      Nightcore-Your Biggest Mistake(En büyük Hata gibi birşey sanırım :D)Şarkı yine yanılmadı!Onlar bu dünyanın başına gelmiş en büyük hatalar!Malzemeleri eksik olunca.
      Oh be bitti...Yoruldum lan.Ya benim anlamadığım bu şarkılar vereceğim cevapların üstüne geldiler!Sanki bilerek cevap olarak kendilerini gösterdiler gibi!Çok ilginç ya,tesadüfe bakarmısın?Özellikle seçmedim ben bunları,ne çıkarsa onu yazdım yani.Neyse bitirdim ya.Allaha çok şükür.

      Sil
    3. Hahaha cevaplara bayıldım :D Bazıları cidden uymuş. Senin de benim gibi yorulman da mimin zorluğunu gösteriyor. Öldüm bittim ben de diğerleri de benim gibi ölsün bitsin diye insan mimledim. MUHAHAHA. Saf kinuysa kendi mimlenmek istedi *ağlayan gülen emoji*= :"D

      Sil
  5. Aaa yapmışsın ve ben görmemişim : )
    Böylede güzel olmuş bence : )
    Ayrıca söylemden edemicem o kıza kendi içimde büyük bir kin besliyorum ( Btob-Jackpot) Bütün Infinite üyelerini ele geçirdi +o+
    Woohun'dan öpücüğü aldı, Myungsoo'nun elini tuttu, Sungyeol' e sarıldı : ( Kız bi de benden kaç yaş küçük : (( Ama işini iyi yapıyor cadı,severim kızı : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahahaa haklısın şimdi bi şey de diyemem. Fakat ben o kızın değil de kim soo hyun'un gelecekteki psh olacağına inanıyorum(biraz konudan konuya atladım ama. . . ) Sen ne düşünüyorsun? Chat kutusunda devamını getirelim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...