10 Eylül 2015 Perşembe

Twenty Again

Yazma isteğimin nasıl geleceğini düşünürken tesadüfen yeni dizimle karşılaştım!


Yeni bir şey deneyerek önce dizi hakkında genel bilgi vereceğim. Dizi, bu sıralar moda olan, bir ahjumma'nın geçmişteki gibi öğrenci olmasını konu alıyor. Sizce de Angry mom'a fazla benzemiyor mu?? Fakat bu seferkinin konusu dövüş veya kızını kurtarma çabası değil. Bu nedenle sevdim. Dansı her zaman dövüşe yeğlerim. Bu arada dizinin senaristi My doughter sooyoung, 49 days ve shining inheritance dizilerinin senaristiymiş. Bence dikkate alinması gereken bir dizi.

Konusu: 18 yaşlarında evlenip çocuğu olan ha no ra oğlunun üniversiteyi kazanmasının hemen ardından pankreas kanseri olduğunu öğrenir. Üniversiteyi okumamış, hayallerini gerçekleştirememiş ve en önemlisi de dansçı olamamış ha no ra kocasından ve oğlundan gizli üniversiteye giriş yapar.Yaşlılığı nedeni ile pek çok kişi tarafından hor görülür, kocası da boşanma sürecini hızlandırırsa neler olacaktır? Peki ya ilk aşkı ha no ra olan ve ona anca bu sefil halinde kavuşmuş profosör cha ha no ra'nın tek destekçisi mi olacaktır?

Gerçek şu ki bu cümleleri 1.bölümü atlamış biri olarak yazıyorum. Yani bir eksiğim ya da fazlam olmuş olabilir biyanee~ Fakat dizi genel olarak bu şekilde.

Neden bölüm atlayarak başladığım gelirsek. Bilmiyorum. O sırada canım öyle istedi. Hem konusunu okuduğum  yerde 1.bölümü detaylıca anlatmışlardı -.- Ayrıca 2.bölümden başlayınca diziye daha bi sıkıca bağlanıyorsun. Çünkü konuyu tam manasıyla kavramaya çalışırken hiç sıkılmıyorsun. Benden tavsiye!


Şimdi oyunculardan gerçekten kısaca bahsedicem.



The strange housekeeper'daki robot benzerimsi haliyle tanıdım fakat burada aşırı değişmiş. Robot halinin aksine aşşırı duygusal ve biraz da ezik olmuş. Fakat anlayamadığım şey şu, neden yirmili yaşlarında daha bi özgüvenliyken şu an baya baya acınası?? Keşke karakteri geçmişle aynı kalsaydı. O zaman diziyi kesinlikle daha çok severdim.
Bi de başta Faith ve Angry mom'ın başroüne benzettmiştim ama sonrada dramawikiciğime danıştım ve o olmadığına kesin kanaat getirdim. Bu siteye bayılıyorum!


Lee Sang yoon'un şu ana kadarki hiçbir dizisini bitirmedim. Hayır sıkıcı veya kötü olduğundan değil. Birini(Liar game) Akiyama olmasını beğenmediğimden diğerini(my doughter seyoung) ise zaten sevgili ablacığım(!) en küçük detaylarına kadar anlatıyordu izleme gereği duymadım.

Bu adam ile ilgili en büyük şikayetim hep genç karakterleri oynamasıydı, misal akiyama. fakaaat bu dizide çok beğendim! Çünkü hem yaşını oynuyor hem de yaşlılarla birlikte oynuyor(ahjumma ve ahjussilerle) . Böylelikle sevmeme sorunumun kaynağını öğrenip sorunu çözdüm. Artık ben de bir Miss T diyişi ile HAVUCİN (Ha Woo Jin) severim!

Not: Bundan böyle yakın arkadaşlarımı blogda yazarken baş harfleri ile hitap edicem. Mesela adı Tuğçeyse Miss T olacak.




BU ADAMI SEVERDİM. Kendisi heirstaki min hyukun babası, kill me heal me komik sekreteri (o rolünü skip beatteki yashiroya benzetiyorum biraz :D ) olur.Bu dizide ise kötü nampyeon rolünü oynuyor. Fakat sanki biraz da aşık karısına o yüzden gelecekte durumu değerlendirebilirim. Yine de bu dizide eşini aldattığı gerçeğini değiştirmiyor!

Bunlar da dizinin ergen ikilisi ❤︎.❤︎
Sağdan sola hye mi ve min soo

Dizide de söylendiği gibi cidden cidden cidden Song joong ki ve yeo jin guk arası bir yüze sahip olan, tam olarak yaşını oynayan(96'lı) yeni çıkış yapmış çömez. Fakat bu çoçuk gelecekte ünlenecek demedi demeyin.


Min soo'dan gerçekte iki yaş büyük olan dizi partneriSon Na Eun. Bence tatlı. Daha hakkında pek bi şey öğrenemedik ama gelecekte müstakbel kayınvalidesine arka çıkacak gibi :D
Yalnız yeni öğrendim bu kız Apink'teymiş *.*


Woo jinin eşini aldattığı kadın sizce de çok itici ve üzgünüm ama çirkin değil mi???  Bizimki çok daha kyopta.
Saçlar şekil :D
Lets eat dizisindeki evli 2 çocuklu kadın burda dansçı olmuş! Hiç güleceğim yoktu :D

Son olarak size yeni bir uygulamamı haber veriyim. Artık güncel dizilerimde her bölüm(2 bölümde bir de olabilir) için yorum yapacağım. Mesela şu şekil olacak:

*Sadece 14.bölüme kadar izleyenler okusun!

Sizce de x şahsı fazla abartmadı mı?? Bence kesinlikle z'nin teklifi geri çevirmesi lazımdı. Güzel bir bölümdü vb.

İşte böyle olacak. Böylelikle benimle birlikte güncel izleyen biricik okuyucularımız her bölüm sonunda fikirlerini paylaşabilecek ^^

Şimdi ilk gerçek denemeyi yapalım.

Sadece 3.bölümü izlemişler okusun!

Kadının pankreas kanseri olduğunu ilk prof cha ile öğrendim( 2. bölümden başlamanın kötü yanları :) Fakat senarist cha'nın defteri okuduğu anda kızın kanser lmadığını öğrenmesini güzel yapmış. Beğendim. izlememin üzerinden 5-6 saat geçtiği için bu kadarını hatırlıyorum. 

7!
Allah'ım bölümün başlarda o kadar mutluydum ve eğleniyordum ki şu gıcık ama cool manimiz bütün hevesimin kursağımda kalmasına neden oldu-.-
Niye kıza bu kadar kötü davranıyor ki! Tamam aşık olduğunu kabullenemiyor olabilir ama böyle de davranmamalı. Yine de müthüş bir bölümdü bayıldım! Sırf bu nedenle tr altyazıyı bekleyemeyip 8'i izliycem B)

8!

Yaa çok güzel bir bölümdüüü! Hele sonuna bayıldım. Bu diziyee git gide aşık oluyorum~

Bölümler izlendikçe güncellenecektir!!

Son olarak Choi ji woo'nun gala kıyafetine bakınız Klasik mini dekolteli elbiselerdense çok daha farklı bir tarz. Beğendim :D
 
İşte bu kadaar. Okuduğunuz için teşekkürler~




18 yorum:

  1. Valla ben Oh My Ghost (izledin mi bilmiyorum) bittiğinden beri dizi izlemiyorum o dizi damağımda güzel bir tat bıraktı diyim, yeni bir diziye başlayarak hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. Bu dizinin konusu da beni cezbedemedi. Bir de Naeun'u pek sevmem o yüzdende biraz ön yargılıyım galiba ne dersin başlamalı mıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman önce Oh my ghost'u tam izleyecekken ablam engelledi ve böylelikle dizi arada kaynadı. Fakat nam-ını çok duydum.
      Benim gibi 2.bölümden başlayabiirsin :D Böylelikle beğenmezsen izlemeyi bırakırsın. Diziyi direk bırakınca fazla hayal kırıklığı yaşanmıyor hem.
      Naeun fazla yok ya. Dizi için seni etkilemesin yani. Bu arada neden sevmezsin? O.o

      Sil
    2. Oh my ghost gerçekten güzel onun da yazısını yazmayı düşünüyorum. Başlarda konusu çok saçma geldi ne yani dedim sonunda ne olacak filan, sonra cçok sevdim :) Yani onu izle bence : )
      Naeun'u sevmeme sebebim kız bana çok yapmacık geliyor. Diğer Apink üyelerini severim ama : ) Infinite ( benim favori grubum) (* myung soo )ile adının çok anılması da olabilir tabii ( ;D )

      Sil
    3. Mask'e basladim haber veriyim^^ hatta tanitim yazisini bile yazdim B) Oh my ghost da sırada ; )
      Myungsoo ile anildigini bilmiyodum :D Apinkten yalnizca eunjiyi taniyorum ve en fazla 2 sarkilarini dinliyorumdur ayni sekilde infinitei de cok tanidigim soylenemez 4 sarki ve 4 uyesini taniyorum sanirim. fakat L'i sevdigime eminim cunku o biricik seker sekreter (cunning sl favori dizim olur da :P)

      Sil
    4. Yorumunu gormustum de birkac yorum daha olunca cevaplamaya usendim aksam cevaplarim dedim kb. Yanimesajin gonderilmisti ^^

      Sil
    5. Oh My Ghost 'u izlemelisiniz, ilk bölümler gıcık ama sonra açılıyor :)

      Sil
    6. Maski 5 günde bitirmenin vicdan azabini cekerken bana boyle yapmamalisiniz :"D herkes çok öneriyo yaa!! Iyi tamam hatriniza bu hafta bos kalirsam bakarim ^^

      Sil
    7. Mask 5 günde mi bitirilir ? Sindire sindire izleyecektin :D ( o kadar dram cik cik )
      Sevdin mi bari ? :D

      Sil
    8. Owww bayildiiiimmmm hatta tanitim yazisini bile yazdim ♡♡♡♡ başları dışında dram gibi hissettirmedi entrika daha ağır basınca :)
      Oh my ghostun ilk bölümünü begenmedim bu nedenle 3e atliycam yine de umutluyum, devam! ^^

      Sil
    9. Dedim ben seversin diye ! Öyle bakışlarla geçen klasik dramlarda değildi : ) Ama 5 günde biraz fazla : )
      İzle izle bende birinci bölümü izledikten sonra bıraktım bi sonra bağımlısı oldum : )

      Sil
  2. Bu benim sana sorduğum dizi ydi demi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miydi O.o ÖYLEYDİİ! Yeni fark ettiiim. Demek ki diziyi izleyeceğim varmış :D Eee miki başlayacak mısın? Fakat bu dizi ilk dizilerinden olursa sıkılabilirsin birazcık. Yine de izlemekten zarar gelmez.

      Sil
  3. Ben daha 1. Bölümü izledim sadece. Demek ki devam etmeliyim!:))) (&)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya boş vaktin varsa izle zorluyormuş gibi olmak istemem ;) Diziyi nasıl buldun? Müthiş bi şey değil ama izlenilebilirliği yüksek.

      Sil
    2. Ben kadını çirkin buldum ama konu eğlenceli:D Şimdiki dizimin bitmesine de az kaldı. Yarına kalmaz başlarım her halde:D

      Sil
    3. Yok yaa o kadar kötü değil belki de dwha önceki dizisinden alıştığım içindir . . .

      Sil
    4. Saçlarını sakınca güzel ama:) Şimdi rol gereği ajumma olduğu için öyle geldi gözüme:)) Ama tuvalette ders çalışması falan çok yorucu sanırım...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...