2 Eylül 2015 Çarşamba

❨ Yunoka'nın müzik listesi ❩

Not: Yaz okulunda olduğumdan dolayı oldukça yoğunum yorumlara cevap veremeyebilirim ama emin olun bekliyorum^^ Hem belki bana güç verirsiniz baya zor da her şey. . .

Merhaba~

Biliyorsunuz ki bu seneki teknolojik alet hakkımı bilgisayar almakla kullandım.

Peki Yunoka? O ne aldı? 

Yakın zamanda asla elleyemeyecegim nur topu gibi bir telefonu oldu vee tabii ki eski telefonu bana kaldı.

Kırık, kocaman bir telefon -.-

Ben de resetlemeden önce müziklerine bakma şansı yakaladım. Müzik listesi genel olarak japonca olmakla beraber opening dolu.
Luffy paylaşasım geldi özlemişim keratayı :P

Sevdiğim sevmediğim her türden -.-

Daha çok bıktığım bıkmadığım her türden demeliyim çünkü 157 şarkının çoğunu milyonuncu kez dinliyorum. Neyse şimdi burada sevdiklerimden birkaç tane koyacağım :) iyi dinlemeler!~



Ilk önce luffy theme songunu koymak istiyorum çünkü yaklaşık1.5 yıldır telefondaki bir ariza yüzünden kapama düğmesine basılı tutulunca bu ses çalıyor. Ve tabii ki her çaldığında rezil oluyoruz ama yapacak bi şey yok.

Luffy Theme song (yalnızca ilk 5 saniyesi) 
Not: Son seste açın ve acımı paylaşın.



Simdi de çok sevdiğim bir Gintama endingi olan Mr.Raindrop'u koyacağım fakat yalnızca 15 saniyelik. Çünkü birzcık reklam birazcık övünmek amaçlı ablamla bir arkadaşının projesindeki the end yazısı için kullandıkları arka fon olarak dinleteceğim. Sadece endingi dinlemek için Son 30 saniyeye atlayabilirsiniz.

Gintama Mr.Raindrop

Not: video stop motiondur. Yapımında emeğim geçmiştir fakat senaryo dahil tamamen ablama aittir.

Fairy tail'ı sevmesem de ost'lerinin güzel oldugunu inkar edemem. O kadar güzeller ki kaç yıldır bıkamadım :D

Ilk olarak snow fairyi ardından Fiesta'yı paylaşacağım.

Fairy Tail OP-1
Yeni fark ettim Fairy tail başlarda eechi değilmiş sonradan sapıtmış -.-

Fiesta, özellikle klibi ile sevdiğim bir sarkıdır. Sizce de çok hoş bi klip değil mi?

FİESTA~Plus

Son olarak daaa biricik D Gray Man'in ilk openinglerinden birini paylaşıyorum ve bitiriyorum.

D Gray man Op~3

Sizce de allen(beyaz saçlı tıfıl çocuk♡) cok tatli degil mi???

Biliyorum beyniniz aşırı yüklemeden iflas etti ve Alleni bulamadınız -.-

O zamaaan sizi Allen giflerimle yalnız bırakıyorum.


O 15 yaşında beyaz saçlı bir exorcist❤︎


Fakat klişe bir shounen ana karakteri değil. Bi kere aptal değil, şapşal hiç deği. Belki azıcık saf ama o da tatlılığından. En klasik özelliği ise ciddileştiğinde çok cooooool! 

Ama en çok bu halini seviyorum :P

D gray man tanıtımı yapasım geldi. Fakat çoğu kişinin üşenip izlemeyeceğini biliyorum.  Yine de tanıtımımı okumak isterseniz üşenmeden yazarım. 
GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM~

Bu kadaaar. Aslında daha fazla paylaşıcaktım ama sıkılırsınız diye yazmadım ^^

26 yorum:

  1. &
    Ben burdaki hiç bir şeyden sıkılmam! Ne yazmak istiyorsan onu yaz!:) Ayrıca randrop videosuna hayran kaldım. Üstelik stopmotion!!! Yeni bir tim burton mu yaranıyor acaba?:D Şatkılardan da güzelleri varmış aralarında^^ Sözsüz olanları sineye biliyorum ama karşıma sözlü uzak Doğu şarkısı çıkınca dinleye bilmiyorum :/ Ayrıcaaa bu gün koreli insanlarla tanışıcaaam!!! Çoook heyecanlıyımmm!!! Ve de yaz okuluna nefret ederim... Umarım her şey düzelir çingu... Umarım... Neden yaz okuluna gidiyorsun ki? Nasıl bir şey? Iyi? Kötü? Berbat? Orta? Yorucu? Sinir bozucu?...?...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ;)
      Korelileri nerden buldun? (O.o) ki istanbulda çok var koreli turist fakat o cesaret bende yok.
      Yaz okulu mülakatla alınan mini mühendislik kursu gibi bir şey. Sabah 8-aksam 12ye kadar kriptoloji (şifreleme bilimi) dersi calisiyoruz ve üniversite seviyesine yaklaşan bi seviyede. Cok şey anlamıyorum ama az şey öğrendigim de söylenemez kısacası yorucu ama çok faydalı bir kurs...

      Sil
    2. Woooowww şu harry potterin aldığı ders!!! Bak meraklandım şimdi:D:D Burda koreli değildi Çinliler fazla ama ben koreli buldumm. Mağaza çalışanları kendileri. Annemin dediğine göre kız çok güzelmiş^^ Bir tane de de erkek çalışan var. Ama tabi bana kız lazım:)) ben de kendimi çok cesaretsiz hissediyorum... Gidip yüzlerine gülüp gelicem herhalde:)))) Yani ne diye bilirim ki? Benden çok büyük oldukları kesin. Çalışacak yaştalar en azından:/

      Sil
    3. Hmmmmm ilginçmiş! Eee yüzlerine gülüp geldin mi :D

      Sil
    4. Benden çok onlar güldüler:D:D:D Erkek biz çıktığımızda arabayla daha yeni geliyordu göremedim. Ama kız o kadar içten gülüyor kii. Çok güzel gülüyor^^ Ben cesaret edemedim ama annem bunu hissederek Kore'ye merak saldığımı falan söyledi. Kızın dediği şey şuydu: "geeeeerreeeçççeeeeekkktttteeen?:))))))))))". Kendisine unni dememi istedi ve alışverişimizi yapıp çıktık:D Yani aslında ikitaraflı gülüşme yaşadık:D:D

      Sil
    5. Oooo süper bi anı! İmrendim :D

      Sil
  2. 15 yaşında ikinci el S3 mini kullanan ve dersleri çok iyi kızdan selamlar. Üzmeyin beni böyle yazılarlaaaaaağ. T-T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As, En azından ikinci el telefonunun yarısı ekran görünmeyecek şekilde kırık değil :D Benim eski telefonum da s4 miniydi(çok severek almıştım ama baya öldü telefon, kasıyodu felan ben de değişiklik olsun dedim)

      Sil
    2. Ben isteyerek almadım kendim de seçmedim babam sınav sonucundan sonra almış. :P *acı çeker*

      Ve az önce komşumuzun küçççücük kızının elinde aynı modeli gördüm ikinci el de değilmiş kız daha barbie oynuyor. *daha çok acı çeker*

      Sil
    3. Üzdün be*acına ortak olur* :'( Sen bi de gods giftteki 8 yaşındaki çocuğun telefonlarını gör! Hepsi son model... Acaba diziye özgü mü yoksa korelilerde telefon kullanma yaşı mı düşmüş? Gerçi türkiye de bu konuda hızla ilerliyo...

      Sil
  3. D. Gray Man hariç diğerlerini biliyordum. Fariy Tail'in ilk açılışı ilk izlemeye başladığım zamanları hatırlattı ve haklısın, önceleri şimdiki kadar ecchi yoktu. 6. açılış müziğiniyse dinlemeyeli neredeyse 1 yıl kadar zaman oldu ve sayende ilk defa klibini izledim. Dediğin gibi çok hoş bir klip. ^^ Genellikle klip gibi şeylere Japonca müziklerin bir kısmında klip niyetine çok fazla şey olmadığını zannettiğim için bir süre öncesine kadar bakmazdım (Flumpool- Over the Rain gibi) ama önemli olan artık böyle bir huyum yok. Zaten artık öyle olan kliplere de çok fazla rastlamıyorum. Rastladıklarım genelde eski oluyor. :'D
    One Piece'in çoğunlukla Mother Sea ve If You Live gibi hüzünlü sahnelerde çalmış OST'larını dinlemeyi seviyorum ama Luffy Theme de iyidir. Ayrıca o arıza çok komik geldi okuyunca ama yaşaması tuhaf olmalı. İnsanların tepkilerini merak ettim.
    Ablanın proje için yaptığı video çok iyiymiş. Her ne kadar Mr. Raindrop en az sevdiğim Gintama kapanışı olsa bile video çok harika.
    D. Gray Man'in mangakası 2 yıl gibi bir süre ara verdiği için mangası yarda kalır korkusuyla hiç başlamadım ama şimdi iyileşmii olsa da dediğin gibi baya uzun olduğu için yakın zamanda başlamam zor gibi görünüyor. Bir de animeye başlamadan hiç bir açılış veya kapanış şarkısını dinlememe gibi bir huyum olduğu için maalesef bir yorumum olamayacak.
    Ayrıca daha fazla şarkı eklemekten hiç çekinme. Ben dinlemek için her daim buradayım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten d gray man i bilmiyo muydun O.o süper bi animedir kaçırmadan izle derim. Öyle aşşşşıırı bir bölümü de yok. yalnızca 108 bölümcük :D benden tavsiye ;)
      Fairy tailı bir nevi sizler- fairy tailcılar- için yazdım :D Zaten bütün fairy tailları aklıma siz soktunuz da böyle bir yazı yazdım :D
      Video hakkındaki övgü için thanks. Fakat endingi sevmemene üzüldüm çok şeker bi melodisi var.(şimdi düşündüm de bi süre sonra sinir edebiliyo, normal hayatta fazla dinlenmez)
      Yok yaa mangasında da baya bölüm var merak etme sen bitirene kadar adam mangakalığa geri döner :D
      Okkey! Yorum için sağol^^

      Sil
    2. D Gray Man'i biliyorum. Animeyle aşırı haşır neşir olunca işlemediğin serileri bile adının ününden veya spoilerından ister istemez biliyor insan. Hatta ilk 10 bölümü'nü falan 1.5 yıl gibi bir süre önce izledim ama yorumların birinde mangakının hasta olduğu için ara verdiğini okudum ve yarım kalma ihtimalinden korktuğum için izlemeyi bıraktım. Ayrıca mangakası kadın. ^^
      Bir zamanlar Fairy Tail'ciydim ama şimdi Zeref ve Mavis olmasa mangasını bile kolay kolay okumam. Ben daha çok Gintama ve HunterxHunter'cıyım. :D
      İlk dinlediğim andan beri hiç sevemedim o şarkıyı. Zamanla alakalı değil.

      Sil
    3. Hmm anladım. Gerçi ben de ilk bölümlere ısınamamıştım sonra yunokanın ısrarları üzerine çok sevdim!
      Hunter x hunter'ı yunoka izliyormuş sonra iğrenç sahnelerini görmüş (sadistik) tabii o da korkmuş bırakmış. Başlasam baya dırdır edicek. Hala daha arkadan sesli sesli korkunç yerleri anlatıo ve milyonuncu kez izleme diyo :D

      Sil
    4. Bence HunterxHunter 2011'i izlemelisin. İlk bölümlerine biraz çocuksu deniliyor ve sadistçe denilmeyi hak etmeyen bir kaç kanlı sahne var ama sadistik diyeceksek Shigurui gibi animelere haksızlık edilmiş olurdu. Bana göre herkeain bir kaç on bölüm şans vermesi gereken bir seri.

      Sil
    5. Şöyle ki sadistceyi ben uydurdum cunku genelde yunoka o tarz animeleri izlemez ben de oyle sanmistim. Demek istedigim kanli olmasiydi.
      Izlemek isterdim ama yaklasik 2 yildir 10dan fazla anime bitirmemisimdir. Otaku hicbir zaman tam manasiyla olmadim ama naruto ve d gray man donemlerimde yaklasmistim diyebilirim yanu Otaku donemlerim geride kaldi. Fakat eğer ki bir gun narutonun devamini izlemeye karar verip tekrar bir otakuya donusursem buyuk ihtimal soyledigin animeye de bakarim ^^

      Sil
    6. Belirtmek isterim ki anime izleyen kişi otaku olmaz ve otakuluk anime izlemekle alakalı değil ve ayrıca bu Japonya'da bir çeşit hastalık olarak görülür. Naruto gibi tipik shounenlerden daha başarılı ve bölüm sayısına rağmen akıcı bir seri bence. Favorilerimden biri olduğu için sadece önermek istemiştim. ^^

      Sil
    7. Biliyorum biliyorum. Zaten ben de o kadar bölüm izlemenin ve zamanın çoğunu internette anime hakkındaki şeylerle geçirmenin hastalık olduğunu ve o zamanlar buna yakalandığımı belirttim. Zaten otakuluğa erişmemiş olduğumu, fakat "kendimin" otakuluk dönemi olduğunu düşünüyorum. Zaten otaku kelimesi anlamından çıkmış bir kelimedir. Şu an günümüzde kore fanı kavramı ile aynı kategoride anlaşılıyor.
      Sanırım narutonun oldukça fazla fanı olduğu için ve öneminden fazla abartıldığı için sevmiyorsun ve de önyargılısın. Bence de narutodan güzel pek çok seri var fakat bu onun kötü veya klişe bir shounen olduğunu göstermez. (bunu genel yargıların için söylüyorum çünkü çoğu yorum ve yazılarından böyle düşündüğünü gördüm belirtmek istedim ^^)

      Sil
  4. Başta Luffy için kereta demişsin ya oturup güldüm :D Luffy's theme bir harika ya :D Ama ben Zoro'nunkini seviyorum o biraz böyle gerilim müziği gibi :D Sanji,Robin ve Nami'ninkide erotik sahnelerde böyle arkadan çok hafifçe çalan bir melodi vardır ya,onun gibi :D (Ne kadar sapıkça bir örnek verdiğimi biliyorum,ama her filmde en az bir kere görmüşsündür.)Diğerlerininki böyle eğlenceli şeyler.Ya görüyormusun hayran olunca her bir şeyi biliyorsun :D sdfghj Bu arada evet dostum,Fairy Tail'in mangakası sevgili Mashima niyeti bozdu.Ama sapıkça birşey değil ki yani :3 (Not:FT hayranıyımdır aynı zamanda,bil diye söylüyorum.)FT OST'ları çok iyidir,OP en iyi OST'larından biri Mother Sea.FT'nin openinglerini pek beğenmem ben,ama ilk bölümlerde Rock City Boy benzeri bir isimli opening vardı.O çok eğlenceliydi ya :D ghjkl One Piece her openingini ise severek dinlerim,müthiş openingler var her zaman.Özellikle Believe'e bakmanı öneririm,çok eskidir çünkü 2.openingdi kendisi :D Ama oda çok eğlenceli :D
    Ben birde Shoujo animelerin openinglerini daha çok seviyorum,örneğin;Ookami Shoujo To Kuro Ouji opening çok severim,Ao Haru Ride opening...vb.
    ÖNEMLİ NOT:K-pop paylaşmayıp beni susma hakkımı kullanmaya mahkum etmediğin için çok teşekkürler. dfghjk
    ÖNEMSİZ NOT:Fairy Tail OST'larından Erza's Theme müthiştir,dinle.Natsu's Theme'de güzel ama yan etkisi var,insanı gaza getiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sapıkça olmadığına emin misin??O.o
      Ahahahhaahhaa rock city boy favorilerimdendi eskilerde!!!!! Sanırım 3 yıl önce ablam ben yunoka olmayan internetimizle o bölümleri izliyorduk ve tam o sıralarda bıraktık. Fakat hep dalga geçerim ve sık sık rock city boy boy boyyy derim :D
      Ayneeen shojolarda aynı opları seviyoruuuz!
      Hahahahaha natsu's theme yunokada var. aynı narutonunki gibi, kesinlikle gaza getiriyo, fazlasıyla...

      Sil
    2. Çok sapıkça olduğunu düşünmüyorum ya,biraz Fan Service işte...*Tmm kabul sapıkça*Ama sonuçta bizim bir günahımız yok,Mashima erkek izleyici toplamaya çalışıyor :D
      Rock City Boy çok iyiydi ya :D Birde şarkının son sözü,"Muhtemelen anlamadın hiç bir şey! :D"diyordu ya ben orda animeyi durdurup bir 5 dk. boyunca gülüyordum :D ghjkl
      Aah benden başka o Op'ları sevmeyen olduğunu düşünmüştüm!Harika!^^
      Naruto'yu bayadır izlemedim hiç hatırlamıyorum onu,Natsu=Gaza Gelmek demek zaten fghjk Fairy Tail'i izlediğim ilk zamanlarda evde "Ateş Ejderhasının Nefesi!Ateş Ejderhasını Kanatları!"felan diye bağırıyordum,One Piece'tede aynı şekilde,ve OP için hala bağırıyorum dfghj Ama FT için artık susup izliyorum fghjk

      Sil
    3. Hahaha o lyrici unutmusum guzelmis :D
      Aslinda butun ünlü shounenler gaza gelmek demek :D

      Sil
  5. FT OP1 VE FİESTAA! ay görünce çok mutlu oldum *-* Ft varsda Kİnu ve ben hemen ordayız diyecektim ki Kinu yukarda yer almış bile fgjh FT sevdiyim anime ya neyse bi de alışveriş listeni yazsan ben yine de okurum o yüzden stediğin kadar boool bol yaz :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe ben de seni bekliyordum :D
      Okey *****alışveriş***** listesini yazarım *gülmekten ağlayan emoşi*

      Sil
  6. Mimlendin : ) http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/2015/09/mim-random-play.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...