23 Eylül 2015 Çarşamba

Mim #17: Blogger Life ≪Editor:L.A.≫

Selaam! Banghwang'ın bizi mimlemesiyle geldikk!

Başlığa yorum: İlk mimimizdeki gibi editor little agashis yazacaktım ama uzun olur dedim. Little agashis artık bir Los Angeles :"D

[Senpai'den Not : Çok uzulerek belirtmek isterim ki, uzun bir sure post yayinlayamayacagim. 



Amerikada okul basladi ve benim yetismem gereken cok sey var. 2 haftadir ne drama ne anime izliyorum ... 

Sorry ; 3; ] 



1) Blogger denince aklınıza gelen 3 şey nedir?

Azim, mutluluk, kore


Neden azim diye sorabilirsiniz. Çünkü kendime verdiğim bir söz yüzünden yaz boyu 2 güne 1 yazı yetiştirmek için var gücümle çalıştım. 3 günü geçirdiğim az zaman oldu. Bu azim gerektirmez de ne gerektirir!

Cidden yoruldum ama deydi. Sizlerle tanıştım, eğlendim yeni bilgiler öğrendim. Sarangheyo yedılaa!

Anime ♡ Kore ♡ Kendimi Ifade Etme



Blig yazarken asil kisiligimi ortaya cikardigima inaniyorum ve genellikle Anime-Kore tarzi yazdigim icin ~~


2. Hangi tür blogları takip etmeyi tercih ediyorsunuz?(kişisel, seyehat, güzellik, moda)

Daha çok dizi ve filmlerin paylaşıldığı kişisel blogları tercih ediyorum. Moda,,seyahat veya güzellik bloglarını hiç takip etmem. Nedense şuanlık ilgi alanıma girmiyorlar.

Ilgimi ceken bloglari takip ederim. Hazir bildigim seylerin yazili oldugu bloglara cok bakmam. Illa Anime-Kore degil, yemek yapma fln gibi bloglara baktigim da olur ~ 


3.Blogger olmanızda etkili 3 faktör?

  • Üretici olma fikri
  • İnsanlarla internetten sosyalleşme coolluğu
  • KORE!
  • ---
  • RANAO 
  • Bildiklerimi ve yasadiklarimi paylasma istegi
  • Yeni insanlarla tanismak ~ 

4. Örnek aldığınız bir Blogger var mı?

Şu yazımda da belirttiğim gibi açmamda etkili iki fenomen blogger var fakat şu anda onları değil daha çok beğenerek takip ettiğim iki fenomen blogger olan, Seyhan ve Düda'nın bloglarındaki dizi tanıtımlarını örnek almaya çalışıyorum. Sade ve öz anlatımlarıyla beni kendilerine hayran bırakıyorlar *.* Aa bi de Makoto'nunkileri
=makoto


Ne guzel de biliyor beni Ranao *^* 

Açikçasi örnek aldigim kimse yok... Kendi stilimi gelistirmeye calisiyorum postlarimda ~ Nasil hep Merhaba ile basliyor ve bitis yazisiyla kapatiyorum , hepsini kendi stilim haline getiriyorum ki insanlar gordugunde benim yazdigimi bilmeseler de ' AAA BU SENPAININ YAZISINA BENZIYO. BI DKK. OYMUS ZTN *^* ' desinler istiyorum ~ 

5. Gelecekte hangi mesleği seçeceksin?

İnşallah mühendis olmak istiyorum. Hangi dalda okuyacağıma puanım karar verecek fakat ben bilgisayar mühendisliği istiyorum, Dua edin ^^

Ilk once INSAN olmak istiyorum. Ama meslek olarak ya doktor ya mimar ya muhendis ya dil bilimci ya da Samsung'da telefon design cisi olmak istiyorum *gunesgozlukluemoji* ~ 



Mim icin teskkurler ! 2. Mimim fln galiba ... Genelde mimlenmem de ~ 

Uzun zaman burda olmasam da beni unutmayin ~~ 

Bittii! Kısacık bir mim ve çok tatlıı!

Bu mimi makotoyla farklı zamanlarda yazdığımızı fark etmişsinizdir :)

Banghwang bu mim kısa diye makotoyla yaptım sorun olmaz herhalde di mi?

Şimdi sıra mimlemede:

-Kinu
-Misaki
(kendinize uyarlayın yapabileceğinize inanıyorum ;)
-Rin
-Miki
-Moka

Hoşça Kalıın!

13 yorum:

  1. Bu bloga aynı anda iki kişi mi yazıyosunuz? Ben daha bu blogu yeni tanıyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet^^ yazı fontu normalden daha ilginç olan makoto, yani blog arkadasim (gerçekte de dostum). Anime, manga ve biaz da kpop onun kısmı :) çok güzel yazar yazılarına bakmanı tavsiye ederim. Bulamazsan söyle bi kac tanesinin linkini atiim ;)

      Sil
  2. Senpai ben seni hep mimliyom :'( ranao ile beraber

    YanıtlaSil
  3. Ağağa mimlenmişim ben ya!!Çok teşekkürler Ranao-chan!^^ Hemen yapıyorum :3
    1-Blogger denince aklınıza gelen üç şey nedir?
    Arkadaşlık,Saçmalamak,Yazı yazmak.
    2-Hangi tür blogları takip ediyorsun?
    Genel olarak..,kişisel bloglar,anime-manga,dizi-film,kitap blogları vesaire.Makyaj blogları ilgimi çeken en son şey olmaya aday.
    3-Blogger ortamında olmanızda etkili 3 faktör?
    *Burdaki hoşuma giden atmosfer
    *Bağlanıp kaldığım Bloggerlar
    *Yorumlara taciz yapmanın verdiği zevk
    4-Örnek aldığınız bir Blogger var mı?
    Hayatımda bırakın Bloggerları,hiç kimseyi örnek alma gibi bir şeyim olmadı.Benim kafamda olaylar şöyle yürüyor çünkü;Hatasız kul olmaz.Eğer onu örnek alırsan onu hatalarınıda örnek alırsın ve kötü şeyler yaparsın.Hiç kimse muhteşem değildir ve sen sensin,örnek almaya çalışsanda kendi istediğini yaparsın.Bu yüzden özgün olmak iyidir.Düşüncem yanlış olabilir ama ileride farklıda düşünebilirim,bu kesin bir düşünce değil çünkü.
    5-Gelecekte hangi mesleği seçeceksin?
    Hiç düşünmedim daha önce.Ama Fen ve Yabancı Dil'e ilgim var.Belki onlarla ilgili birşeyler...Matematiğim iyi olmasada üzerine düşmediğim için iyi değil.Test edilmiş birşey yani bu,Matematikle biraz uğraşsam aram iyi olabilirdi ama üşengecim ve zor şeyleri seven biri değilim.Ama Fen her anlamıyla bana çocuk oyuncağı gibi geliyor bu yüzden hiç zorlanmadan herşeyi halledebiliyorum.Eğer mat. işini halledersem Fen ile ilgili bir bölüm okumam muhtemel bir şey.Yinede kafam karışık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo tam kinuluk cevaplar ☆

      Atmosfere ben de bağlanıp kaldım fakat şu sıralar kimse yok terk edilmiş gibi hissediyorum. . .

      Zevkle okudum. Yaptığın için teşkür^^

      Sil
  4. Mim için geciktim ama burdayımmmm!
    1) Blogger denince aklınıza gelen 3 şey nedir?
    Alfebetik yazıyorum: Makoto, Little-black eyes, Ranao^•^
    2. Hangi tür blogları takip etmeyi tercih ediyorsunuz?(kişisel, seyehat, güzellik, moda)
    Kore, kişisel:)
    3.Blogger olmanızda etkili 3 faktör?
    Soruyu sevmedim:/ Ama cevabım var:D bir şeyler yapma arzusu, paylaşım, hayatımı renklendirmek arzusu:)))
    4. Örnek aldığınız bir Blogger var mı?
    Bloğu olmayan her kes:D
    5. Gelecekte hangi mesleği seçeceksin?
    Doktor-ya beyin cerrahisi ya da jinekolog istiyorum^•^


    Veeee kamsahanamidaaa!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnek aldığınız biri: blogu olmayan herkes Hahahahahahsgdgdhbd

      Yakin zamamda kurban kesim yeriene gidip bir suru kan gördüm ve kana olan antipatim azalmaya başladı. Artık tıp daha bi tatlı gozukuyor yani ben de doktoruga yönelebilirim :)
      Insallah hakkımızda hayırlısı olur^^

      Sil
    2. Iyi dileklerini duymak çok önemli benim için:) Söylediğin iyi şeyler mutlu ediyor ve tepkisiz kaldığında rahatsiz ediyorsa mutluluğa ve çekeceğin acıların anlamlı olmasına layiksin demektir bu. Mutluluklar:)

      Sil
    3. Whoaw nerden düşündün bunları :,D

      Acılarımızın hepsi bizim dünyadaki imtihanımızdır. Imtihanlarimizi basariyla sonlandirmak icin çabalamaliyiz.fighting!
      Bol gülücüklü günler! :)

      Sil
    4. Whoaw nerden düşündün bunları :,D

      Acılarımızın hepsi bizim dünyadaki imtihanımızdır. Imtihanlarimizi basariyla sonlandirmak icin çabalamaliyiz.fighting!
      Bol gülücüklü günler! :)

      Sil
    5. Ayy çok kmawo!!!^•^ Fighting!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...