11 Eylül 2015 Cuma

《 Duyuru 》 : ERKEKSEN GEL ! + Cosplay Planlarim

Merhaba blogumuzun yüzde 70 kiz olma ihtimali olan ziyaretçisi. 


Nasilsin? Tatil bitiyo ... Üzgünsündür ... 

Nise. Geçenlerde post konusu düsünürken aklima postlarimizin yönelik oldugu ziyaretçilerin daha çok kiz oldugu dikkatimi çekti. 



Genellikle yorum yapan ziyaretçilerimiz kiz. Postlara bakanlarin cinsiyetlerini bilemiyorum ama büyük ihtimal % 60 indan fazlasi kizdir. 

Neden? Çünkü Ranao ve ben kiziz. Kizca seyler yaziyoruz farkinda olmadan; 

→ Kore dramalari 
→ Kizimsi anime ve mangalar (erkekler sevmez demiyorum ...) 
→ Kizimsi olaylar 
→ Kore yemekleri
→ Kore 
→ Kore 
→ Açcik Japon
→ Kore 
→ Kore vb. ...

Simdi erkeksen alinma. Sen Koreyi sevmezsin, drama izlemezsin, yemek yapamazsin (merak etme ben de yapamiom), Ao Haru Ride izlemezsin demiyorum. 

Ama bence bunun için bloglarda gezinen çok erkek oldugunu düsünmüyorum da ... 

Eger erkeksen GEL ! KIM OLURSAN OL GEL! (böyle bi söz mü vardi ..?) 

Erkeksen, bu posta , erkek olarak bu blogda ne tür postlar görmek istedigini, iyi ve kötü yanlarimizi, önerilerini, heeeeepsini yaz . Çekinme ~ 

(League of Legends ve gaming hariç please,  çünkü ne Ranao ne de ben oyun oynamiyoruz... Ama Touken Ranbu olur :D )

Biz herkes için bir seyler paylasmak istiyoruz. 



Umarim bu postu görenlerin en az % 30 erkek olur, çünkü o zaman bosuna yazmamis olurum :O

++++++++++++++++++++++++++++++++

COSPLAY PLANLARIM ; 

Ifit. Bildiginiz uzere Amerika , bir convention ülkesidir. Gitmezsem olmaz. 

Burda, DC'de, Anime USA diye bir convention olcak önümüzdeki ayin sonunda. Ve ben de Turkiye'de rahatlikla yapamayacagim bir sey denemek istiyorum. 

COSPLAY ! 
BU KIMSE BENIMLE EVLENSIN PLIS. 
Simdi, benim ailem anime ve Japon sevdaamdan pek hoslanmiyorlar. Bu yuzden kendi cosplayimi yapamam. Internetten almak zorundayim. 

Uzun zamandir arastiriyordum. Cosplayler cok pahali. Guzel olanlari 40-200 $ arasi. 

E guzel olmicaksa hiç yapmiyim dimi ?! Ben de Yesstyle.com diye bir siteden 30 $ a erkeklerin giydigi su seyden siparis ettirdim ; 




Babam ve annem mirin kirin etse de, hem beni kirmamak, hem de kulturel bisey oldugu icin aldilar ♥ 

Simdi gelelim peruk olayina ! Aldigim kiyafet bir samurai a ait. Ama ben samurai olmak istemom. Kilicim yok ! 

Peruk hakkinda Hatsune Mikuya kadar gittim. O kadar kararsiz ve fikirsizdim. 

Çok arastirdim. Ogrendim ki perugun kalitelisi alinmali. Ve onlar da genelde 20-40 $ arasi degisiyor ! 

Annem convention için peruk almama biraz karsi çikti. Ben Gekkan Shoujo N.K.'daki Seo'nun sacindan, ya da Genderbend Midorimadan fln istiyodum. 




Simdi peruk alirken kalitesine ve yorumlara dikkat ediniz. Ayrica ten renginizle uyumluluguna da bakmayi unutmayiniz ! 

Ben esmerim. Dogru perugu bulamadim. Ve en sonunda peruk isinden vazgeçtim. Hem onun bakimi var, sprayi fln var ... Kim ugrascek ...

Ama en sonunda en ucuzundan bir peruk siparisi vermeye karar verdim :( 

Denemeden bilemeyiz dimi ? 

Nise. Bunaltmiyim sizi ~ 

Sonuç olarak ucuz peruk, ucuz kiyafet ve japon stili terliklerle conventionda rezil olmayi planliyorum ! YAY.



--- 
Cosplay hakkinda onerileriniz var ise luuuuuuuuuuutfen soyliyin. Cunku daha terligi ve perugu siparis etmedim. Ama yakin zamanda edicem ~

Zaman daraliyoooooor *^*

Okudugunuz için tesekkurler ~ 



ERKEKSEN GEL !! WE HAVE CAKE. 

- Makoto Senpai 

12 yorum:

  1. Immm... Erkek değilim^^ Çünki beennnn MİSAKİYİMMMMM(&)*•^! Ama olsun:) Postun ikinci kısmıyla ilgilenelim:D Merak ettim ten rengin de koyu mu? Samuray kiyafetiyle kılıç olmadan napacaksın? Ama baktım onu çok güzel kadın kiyafetiyle gibi de kullanmak mümkün:) Güneşden korunmak için olan Çin tarzı çiçekli şemsiye de kullana bilirsin:) Diş boyama şimdi mümkün mü bilmiyorum ama eskiden onlar dişlerini siyaha boyuyorlarmış. Gerçi onlar çinliler sanırım:D baş parmağının yanına küçük bir Japon deseni çizdire bilirsin. Eğer iyi bir terzi bulursan kitafetine işleme yapa bilirsin. Ama ucuz olmaz bence:( pahalıya patlar:( Ama olsun, pahalı olmaya da bilir! Ya da evdekilerde anlaşman da mümkün ola bilir^^ Ama eminim en iyi sen olacaksın! FIGHTING! Ama bence sen en iyisi anne, baba ve varsa kardeşlerinle anlaş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahha xD önerilerin için sagol ^^ cogu malzemeden vazgectim ama olsun ~ Önemli olan eglenmek dimi xD Yine sagol ~ terzi fln pahalidir burda ; 3;

      Sil
    2. Aynen maksat eğlenmek!:D

      Sil
  2. Senpai cosplay ini çok merak ediyorum. Houngouts actin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzemeler geldigine , yeni bir post yazarim ;) Daha acmadim ~

      Sil
    2. Merakla bekleniyorsun :)

      Sil
  3. Sipariş ettiğin o cosplay malzemesi Rurouni Kenshin'den Himura'nın giydiği kimonoya çok benziyor :D Bana anımsattı...(Yoksa zaten onun kıyafetimi? O.o) Bence Himura'yı yapsan bir kız olarak çok havalı görünürdü ghjkl Eğer saçların karamel rengi gibi ve biraz uzunsa harika olur :D Kahküller içinde..,internette kahkül kestirmeden sahte kahkül yapımı gibi bir şey görmüştüm,nasıl yapıldığını hiç okumamıştım bile çünkü benim öz ve öz kahküllerim var :D ama eminim çok kolaydır.Yok ben uğraşamam ve o yapıda saçlara sahip değilim diyorsan,peruğa ihtiyacın var...Önerebileceğim bir site yok ne yazıkki,çok üzgünüm.
    Eğer Himura'nın cosplayini yaparsan şu kalın çoraplardan(tabi deniyordu sanırım)ve yüksek tahtalı o getalardan giymen gerekecek :D Onlarda ateş pahasıdır,birde katana var...O sanırım en pahalısı!
    Sana şunu söylüyeyim,çok zor bir karakter seçmediğin sürece Naruto'nun karakterleri bence cosplayi yapılabilecek en kolay karakterler.(Neden böyle düşündüğümü bilmiyorum.Birçok kişiye zor gelsede bana kolay geliyor.)Tabi ben senin yerinde olaydım Fairy Tail'den bir kadın karakter seçerdim.Lucy veya Erza felan.Neyse çok konuştum,sana başarılar ve iyi eğlenceler!Umarım herşey güzel gider ve kendin için en doğru karakteri bulursun!^^
    (eğer esmer tenli biri aklıma gelirse yorum atarım :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o Kenshin cosplayini yorumlarda okumustum ama bilmedigim icin cosplayi hakkinda hic bir fikrim yok xD Ben de bazi karakterlerin kimono halini yapmayo dusundum ama wigler biraz pahaliydi , annemlerin limitini zorlamak istemedim ; 3;

      Bence de naruto cosplayi cok kolay ! Internetteki nerdeyse en ucuz cosplay buyuk ihtimal narutonunkiler ~

      Yorumun icin sagol ^^ Terlikleri ve corabi almamaya karar verdim // Gercek hayatta da cok kullanamazdim zaten ~

      Yorumlarini bekliyorumm ^^

      Sil
  4. Cosplay konusunda, kimono olduğu için mutlaka samuray olmak zorunda değilsin. Tarihi herhangi bir karakter de olabilirsin veya animelerde kimono giyen bazı karakterler var onlardan biri de olabilir. Sanırım seninki erkekler için, kızlar için olanlar biraz daha farklı oluyordu sanırım. Kızlarınki daha süslü ve bağladıkları şey (cahillik) daha yukarıda olmalı, emin değilim. Karakter olarak, izlemedim Ama Ruroni Kenshin'deki Kenshin'in kıyafetiyle aynı renk gibi. Saraiya Goyou'daki Yaichi de olur gibi ama kıyafetin rengi ve karakterin kendisi sorun olur gibi. Kıyafetin rengi ve cinsiyet çok etki ediyor. Bunun yerine orijinal karakter cosplay yapsan nasıl olur?
    Senpai hayallerini yıkmak istemiyorum ama o cosplayer galiba kız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benimki erkekler icin ~

      Ben de kafama gore takilcam, orjinal bisi yaparim belki ^^

      NE . KIZ MI . OMAYGAD. NEDEEEEEN . //agladim delice ㅠ^ㅠ

      Sil
  5. Ne %60-70'i kız? :O Ben bu tarz anime bloglarında yorum yapan bir erkek bile görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerimi ve inançlarimi yiktigin icin sagol ...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...