22 Ocak 2016 Cuma

Mim #21: Kıymetlilerimiss

Zamanında bu mime benzer bir yazı yazmıştım. Ama onu mim olduğu için değil, tıklanma sayımın cazip görüntüsüne kapılarak yazmıştım. O yazımdan bu yana yaklaşık 6 ay geçti ve bu zamanda pek çok tatlı blogger tanıdım.

Bu mim, o yazımda olmayan kore tayfa arkadaşlarımızın tavsiye yazısı olacaktır haberiniz olsun! (Bu blogger arkadaşların genelde kore tayfa olmasının nedeni de okul dönemi japon tayfanın pasif kalması, aynı benim gibi...)

Bu arada beni mimleyen çok sevgili birevkızı'na, Betül'e, Merve'ye öpücüklerimi yolluyorumm!

A ya da sevgimi yakın zamanlarda trend olmuş gayet çirkin saç kalplerle mi yollasam...

sjkskjsk
En sevdiğiniz blogger?

Başka bir yazımda tek bir şeye sadık kalamadığımdan ve hiçbir zaman bir oyuncu-şarkıcının daimi fanı olmadığımdan bahsetmiştim. Bu durum bunun için de geçerlidir. Ben çok blog okudum, çok blog gezdim. Beğendiğim yanları oldu beğenmediğim yanları da. Kısacası benim en sevdiğim blog özgün yorumlarıyla samimi yazan blogdur. Bu blogların da örneklerini aşağıda göreceğinize eminim ;)

Mimin devamındaki 3-4 soru da bunlarla ilgili. Bazlarına eski yazılarımda cevapladım bu nedenle direk asıl soruya atlıyorum.

Tavsiye edebileceğiniz bloglar hangileri?

Bu soruda kore fenomeninin çok şeker bir buluşunu kullanacağım. Yöntemimiz şu:

"Kendini bulabilecek misin?"

Tanıdığım ilk andan beri yazılarını zevkle okuduğum biri. Genelde hep bildiğim diziler ve konular hakkında yazdığı için okurken hiç zorluk çekmiyorum. Bu da benzer ilgi alanlarımız olduğunu gösterir ay ok güzel bir blog ki!! Yalnız bloguna yeniden göz ezdirirken okul dönemi nedeniyle okuyamadığım 10'larca yazısını gördüm de canım çekti. Şu yazıyı bitiriyim hemen okuycam çok merak ettim! Blogu için buraya!

Yazılarında samimiyeti gördüğüm havalı bir blogger. Kendi çevresini kurmuş nadir kişilerden. Bir de onlara bir isim takıyor ki çok imreniyorum. "Komşu"su olmak istediğimi itiraf edebilir miyim? Blogu için buraya!

Sanki beni biliyormuş gibi <İzlemediğim fakat hakkında bilgi sahibi olmak istediğim> dizileri izliyor bir de üsüne üstük hemencicik yazısını yazıp yayınlıyor. Sonra bi de gitmek istediğim yerlere, mesela abu ya gidip bizi imrendiriyor hıh! Blogu için buraya!

Bir de taşınmış ama haber vermemiş(tabiiki burdaki kabahat bende kendime kızıyorum) çok sevgili blogger arkadaşımız var. Geçenlerde blogunda bir yazı okudum ki kahkahalar attım. Yazısı için şuraya blogu için ise şuraya tıklayınız !!

Gerçek manada özgün olduğunu düşündüğüm, şirin mi şirin hanım hanımcık bir ev kızı kendisi. Biraz fazla mı kopya verdim..? Blogunu veyazılarını zevkle takip ediyor, o üzüldükçe ben de üzülüyor sevindikçe ben de seviniyorum. Ayrıca kendisi bir stand-upçi güle güle ölüyorum :D Blogu için bu-ra-yaa!
(Not: Bence yakında drama yazısı da yazmalısın çünkü bu konuda gerçekten yeteneğin var.)

Bir blogger var ki sanırım o kişiyi biraz fazla imreniyorum. Neden mi? Çünkü hep sevdiğim şeyler hakkında benden daha önce ve benden daha güzel bir şekilde yazıyor. Blogu için buraya!

Lise 1 çömezi çalışkan bir blogger tanıdığım var. Kendisinde geçmişteki beni görüyorum :) Çok şeker ve bana göre başarılı bir blooger. Blogu için buraya!!

Aslında çook önceleri tanımış olduğum fakat yazı yazdıkça ziyaretine gittiğim fenomen sayılabilecek bir blogger  Yazılarına fazla yorum yapmıyorum ama severim blogunu.

Nadir blog tasarımı beğenirim ve her tasarımını beğendiğim nadir blogger olur. Bunlardan biri de yakın zamanda tasarımlarıyla tanışmış olduğum Tatliş bi̇r blogger. Aa ayrıca bu arkadaş hem kore fanı hem de hint! Blogu için buraya! 
(Not kendisine teşekkür etmeliyim çünkü sayesinde youtube'daki zenginlikleri keşfettim. -tonguç diyorum susuyorum sjksjskj)

Gerçekten çok tatlı bulduğum bloggerlardan. Bloguma yaptığı yorumlarını çok beğeniyorum. Oldukça da sosyal bir blogger. Ayrıca size bir ipucu: Bu methodu bulan kişi. Blogu için tıktık!

Bir zamanlar ismini düzgün yazamadığım bir blogger. 2 aydır ortalıklarda görünmese de zevkle takip ettiğim kore severlerden :) Blogu için buraya!

Bu blogger kore tayfadan mı japon tayfadan mı olacağına karar veremeyen biri. Bir zamanlar günde 10-20 kez blogunu ziyaret ettiğim, bazı kötü alışkanlıklarına(her gün yeni bir tema yapmak ya da konusuz yazı yazmak gibi) sinir oluyor olsam da artık kendisini düzelten benden küçük olduğu için bana noonachan diyen biricik şeker blogger. Fakat düzeltmediği tek bir sorunu kaldı buradan iletilir: Blog değiştirme. Yeni blogu için buraya!

Ay bir de aşktan gözü dönmüş bir blogger var ki kpop konusunda şaşıp kalıyorum kendisine. Şiirler yazıyor, paragraflar döktürüyor. Misakinin benden sonra en çok ziyaret ettiği blog olduğu için biraz da kıskanıyorum sjksjskjs. Blogu için buraya!

Nadir takip ettiğim kitap bloglarından. Ayrıca kendisi yeppudaa çeviri ekibinen. Hem dee dört gözle çevirisini beklediğim bir dizinin :D Bu nedenle kendisine duyduğum saygı büyük. Açıkçası olmak istediğim kişiler arasında. Blogu için buraya!

Bu kadaar! Bir sonraki yazım Oh my Venus'te görüşmek üzeree!

19 yorum:

  1. Kendimi bulamadım ama olsun güzel güzel bloglar keşfettim ^^ Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa yazmış olmam gerek sonuçta sen bu saydığım grubun önde gelenlerindensin bi dakika ya!

      Sil
    2. Bul bakalım kendini! Özellikle gizledim karışık bir yere sakladım seni. Ama merak etme uzunca yazdım. ^^
      Hala daha seni nasıl unutmuş olduğumu düşünüyorum. Acaba o kadar çok blog ismini ve kullanıcı ismini kafamda tutmaya çalışırken beynim mi sulandı...

      Sil
  2. ay ben şok! hiç beklemeden kimmiş bu blogger diye bi tıkladım ki beeeen! çok sevindim çok mutlu oldum anlatamam... en kalpten teşekkürler...
    ama beğenimiz kesinlikle karşılıklı, bayılarak okuyorum blogunu. ayrıca bu yazıda da bilmediğim bir sürü blog keşfettim. ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  3. Utandiriyorsunuz beni efenimm :D Cok tesekkur ederim canim. Ben de son mimimde sana yer vermistim, blogunda kendimi gordugume cok sevindimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanılcak ne var?! :D Bu arada six flying dragons ne zaman geliyo? Önden bilgi alınabiliyor mu sjksjksj

      Sil
  4. Yazıyı okudum, sonra döndüm bir daha okudum bir daha bir daha hani bir şiir de ismin geçer senmişsin gibi ama inanamazsın ya. "Yok canım tek evkızı benmiyim, böyle tatlı sözler benim için yazılmış olur mu hiç" daha sı "böyle tatlı sözleri hak ettim mi" diye düşünüp durdum bir yandan gülümseyerekten. Ya üzmeyi hiç istemem güldürebilsem ne ala ama üzüldüğümde de desteğiniz öyle iyi geliyo ki paylaşmadan edemiyorum. Umarın hep güldürürüm. Dizi postlarına gelince ya siz öyle güzel yazıyorsunuz ki ben ancak çırağınız olabilirim bu konuda. Böyle bir yazı da aklına gelmiş bile olmam benim için çok büyük mutluluk arkadaşlığımız daim ola inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahhahahha baya güldüm. Yazı yeteneğimi geliştirdim(özellikle dizilerde-baştakileri görseydin...) ama hala düzgün yazabildiğimi düşünmüyorum. Yine de teşekkür ederim :)
      İnşallahh!

      Sil
  5. &
    Vay be o.O Blog dünyası çok büyük be! Helal size! Hem takipçiniz var, hem de belirli okur kitleniz. Insan sayısından fazla bloğun olduğu bu dünyada bu büüüüyüüüük bir başarı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız ben blog dünyasına girmemiş kenarından katılmış biri olarak bu kadar kişi tanıyor ve yazıyorum sen bi de içine girenleri düşün sjksjks

      Teşekkür ederiim!!

      Sil
  6. Omo beni yazacağını hiç düşünmemiştim, teşekkür ederim.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni yazmıyım da kimi yazıyım ahjkjsdn Rica ederimm :)

      Sil
  7. Ya çok güldüm :D Ne zaman konusuz yazmışım aaa slfhdksdsgl Bence konulu ama çok konulu oluyordu yazılarım, konusuz sayamazsın. :D

    Teşekkür ederim noonachan ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi konusuz kelimesini birazcık açıyım diycem ama o yazılarının üzerinden neredeyse 1 yıl geçti pek hatırlayamıyorum. Şimdi bi kere her gün yazıyordun ve dediğin gibi konudan konuya atlıyordun sonucunda da yazmak için yazıyormuşsun gibi hissediyordum
      Belki de bu benim yazı prensiplerimden birkaçına uymadığı için bana farklı gelmiş olmandan da kaynaklanabilir ? Ahh bilmiyorum sonuçta sonradan yeni bloglar açman ile bu sorun ortadan kalktı. :)

      Bi şey değil ^^ (Sanırım) kore tayfa moka (lee) chan!

      Sil
  8. Öylesine, kendimin olacağını düşünmeden bakıyordum ki bloglara, bi baktım bir yerlerde "taşınmış ve haber vermemiş" falan diyo... o.o çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.. :) Çok teşekkür ederim beni de eklediğin için bu yazıya :) :)
    Ayrıca o linkini verdiğin yazımı beğenmiş olmana da çok sevindim, onun için de teşekkür ederim :D

    Kısaca ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Yaa gerçekten çok teşekkür ederim duygulandım şimdi.(✿ ♥‿♥)
    Ehehehe Lise 1 çömezi çalışkan bir blogger'ı görünce direk dedim bu ben :D Gerçekten bu yazıya beni de eklediğin için teşekkür ederim ve blogumu beğenip başarılı bulmanda beni oldukça sevindirdi,çok mutlu oldum tekrar teşekkür ediyorum.
    Çok güzel bir yazı olmuş buarada! ★~(◠‿◕✿)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendiysen ne mutlu bana :) Hep böyle ziyaretime gel de biraz gercek dunyadan koreye gecis yapalim sjksjjs

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...