26 Ocak 2016 Salı

Oh my venus

Anket sonuçları daha tam kesinliğe ulaşmadan kendimi tutamadım ve başladım şu OHV'e.


Eskiden tam bir güzellik abidesi olan aynı zamanda da zekiliği ile anılan kang joo Eun 15 yılın ardından paslanmış ve biraz(!) şişmanlamıştır. 
Etrafındakilerin uyarısına rağmen hala durumunun vehametini anlayamamış joo eun en sonunda 15 yıllık ilk aşkı tarafından terk edilir. 
Bu sırada şans eseri insanlara zayıflamalarında yardımcı olarak onlara yeni bir hayat kurmalarında yardıcı olan John Kim & ekibi ile tanışır. Dizi bununla birlikte gelişen olayları konu alır.

Dizi yorumlarıma iyi şeylerden başlayacağım:

Bir kere dizinin maskotları müthüştü!

Bana birazcık rooftop prince 4'lüsünü hatırlattı ama kimse Henry'nin (dizide ji woong) yerini tutamaz.

Henry demişken, Siz de üçüncü erkek karakter eksikliği hissettiniz mi?


Özellikle de bu sahneden sonra.

Dizinin ilerleyen bölümlerinde bir Jeremy vakası yaşayıp biricik Henry'nin Joo Eun'a aşık olacağından korktum fakat sanırım korenin senaristleri bizi düşünmeye başlamışlar. Özellikle Reply'lardan sonra bu iyi geldi.



Yine de dediğim gibi içimde bir eksiklik hissetmedim değil. Şu kore dizileri iliklerime kadar işlemiş desenize!


Gelelim so ji sub'ın bu seferki karakterine:
Şu ana kadar so ji sub'ın 3 yapımını izledim. 

İlki Ghost'tu ve ablamla diziyi izlerken adeta adama acıyorduk. Asık suratı ve güle
memesinden solayı bu adamın rol yapamadığına karar verdik.
İlerleyen bölümlerde fark ettik ki adamın yapması gereken rol zaten buymuş. Çünkü dizide yaptığı rol, birsürü estetik ameliyat geçirmiş bir adamdı yani dolayısıyla gülümsemekte zorlanacaktı. Fark etmiştiyseniz adam bi defa bile gülmedi.-_- BÜTÜN DİZİ BOYUNCA!

Aynı şekilde Master's sunda da hayattan zevk almayan sosyopat piskopat para delisi bir rol oynuyordu. Fakat bu rolüne aşık olunmayacak gibi değildi. Not: Daha sonraları izlediğim greatest love dizisinde gördüğüm benzer karakteri ile tahtı biraz sarsılsa da yıkılmadı. O derece iyi bir oyuncuydu çünkü. Her neyse.


Bu seferki rolünde de ciddimsi bir hava vardı. Fakat bir o kadar cool bir hava. Hem de o bad coolluk tarzınd değil. Gayet centilmence bir coolluk sergiledi. Tebrik ettim. So ji sub'ın bu tarz rollerini görmek gözlerimi yaşarttı. Sonuçta son 2 dir full odun takılıyodu adam.

Bunu bile yaptı ya valla tebrikler.

Sıra diziyi özel kılan olay: Şişmanlama.


Şişmanlatma olayını ilk defa incecik IU'nun pil suk rolündeki dream high dizisinde görmüştüm. Ama orada çoğunlukla IU'nun yüzünü saçları ya da şapkası ile örterek zayıflığını gizliyorlardı bu da diziyi pek pro yapmıyordu. Fakat teknoloji geliştiğinden midir bilmem basbaya incecik kadın Shin min ah'ı bu duruma getirdiler. 
Şu koreliler fazla mı ileri gittiler ne.


Fakat başrolden çok ikinci karakter kıza doğal durmuş. Açıkçası onunkini daha çok beğendim. Hatta bi ara keşke bu kızın başrol olduğu şişmanlama dizisi izlesek diye düşünmedim değil o derece değişimi beğendim.


Bu arada bunu nasıl yaptıklarını ayrıntısıyla öğrenen biri bana açıklayabilir mi?
Ben de size şu bilgiyi veriyim:



Bu kadar spoiler'sız konuşma yeter sıra geldi spoiler olabilecek şeyler hakkında konuşmaya.

İlk bölülerden 7.-8. bölümlere kadar bana taze kore dizisi zevki verdi bu dizi. Fakat 8'den sonra konu 180 derece dönerek klasik bir zengin fakir taht kavgaları korkunç halmoniler ve abucilere döndü.

Eğer ki bu benim ilk kore dizim olmuş olsaydı, bütün diziyi bir saniye bile atlamadan izlerdim.

Fakat bu sayamadığımcı olunca işler biraz değişiyor ve sonucunda 8. bölümden jet hızıyla atlanılmış bir 16.bölüm oluyor. Sonucunda da hiçbir pişmanlık duymuyorum. Neden mi?

ÇÜNKÜ HER ŞEY OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ OLDU.

Başrol kızmız (karakteri habire insanları güldüren biri olmasa da) esprileri ile zengin fakat mutsuz hayat süren yaşlı cadılara mutluluğu tattırdı-ah ne kadar ilginç...- Birbirlerini seven aşıklar her zamanki gibi kavuşamadan önce 1 sene ayrı yaşadılar (biri yurtdışına gitti)

Yine de kadının sonunda kilo almış olmasına sevindim. sjksjks komikti.

Bitti.

Son olarak aklıma bi şey takıldı onu sorayım.

Şu John kim neden kız sevdi de ilk müşterisi olan amerikalı kadını neden sevmedi? 

İnsan sırf birkaç egzersiz hareketi ile zayıflamak için azmi olan bir kadını sever mi? Sevseydi amerikalı kadını severdi. Kang joo eun'ın tek farkı gamzesi mi?

Gamzeden bahsetmişken bu durum hakkındaki düşüncelerimi sıralıyım:

1) Önce sorguladım. Neden benim de yok?
2)Sonra tekrar sorguladım. Bir gamze insanı nasıl daha güzel göterir.
3) Mantıklı bir sonuca vardım. Hayat bunları dert etmek için fazla kısa. 

Yine de depresyna girmek için bire bir fotoğraflarım var. Bi ara bakmak isterseniz. Bu topluluğa OMV'çe gamze tanımı konulu çalışmam adını verdim.




Açıkçası aşkları biraz öyle olması gerektiği için öyle olmuş gibime geldi.

12 yorum:

  1. hmmm öncelikle büyük bir so ji sub hayranı ve zibilyon kore dizisi izlemiş birisi olarak diziyi atlamanı hayretle okudum hahaha. ve dedim ki 'woaahhh cidden zevkler değişiyormuşş' ama sevdin ya önemli olan o ^^
    greatest love da cha seung won oynuyor ya , so ji sub karakteri değil o. dediğini yanlış mı anladım acaba?
    bi de kang joo eun'un tabiiki de farkı gamzesi değil, onun saflığına, doğallığına, inancına ve azmine hayran kaldı bence. yani muhtemelen amerikalı kadının karakteri başkaydı ve karakterine aşık oldu joo eun'un. (sen okura soru sorarsın da ben ciddiyetle cevaplamaz mıyım?? hahah^^)
    ay bi de ikinci karakter kızı başrolde izlemek istedim falan dedin ya, ay ben o kızı hiç sevmiyorum. yani hep kötü roller yakışıyor ona, yada üstüne yapışmış bilemiyorum. bundan önce de mask dizisinde izlemiştim, evlerden ırak bir tipti yani. iyi kalpli bir başrolde inan ki düşünemedim.
    neticede zevklerimiz aşırı farklı olmasına rağmen böyle farklı bakışlı bir yazıyı okumaktan çok büyük zevk aldım. yani herkes sevse ne anlamı kalır dimi? ellerine sağlık!!! özellikle gamze tanımı çalışman beni benden aldı^^

    not: nedense so ji sub'ı benim kadar sevmeyenleri görünce bir mutlu oluyorum. obsesifçe bir saplantı sanırım yani böyle sahiplenme halleri. bi mutlu oldum yani sen ona burun kıvırırken yer yer hahahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gece dokturmussun sjsksjsk

      Simdi bastan itibaren teker teker cevap veriyim. Ama oncelike yorumun cook hosuma gtti yeri geldi kahkaha attim yeri geldi sana katildim. simdi onlari bi anlatiyim.

      Bu arada bu kadar uzun yorum gorunce sormadan edemiycem internwtlerin kesilip veya aksayipyorumunh gonderememe durumuyla hic karsilastin mi? Karsilasmis olsaydin tekrar yazar miydin? Genelde benim bütün sevkim kiriliyo da..

      Herneyse...

      simdi ben orda greatest love daki cha seung won ile masterssundaki so ji subin rollerinin benzerligine dikkat cekmek istedim. Tabii ki bkri hayaletli digeri ünlülerin hayatiydi ama basrol adamlarin her ikisi de gururlu kendini begenmis odunlarin tekiydiler sksjsjsb ve diziyi izkedikten sonra gercekten benzer karakterler oynamislar ama her ikisini de begenmemek elde degil! Dedim.

      Ya bence de oyle oldu ama sanki karakterini birbirlerini seevdikten sonra ortaya cikardilar. Yani mesela adamin ayaginin sakatlanmasi kizi sevdikten sonra oldu ve kizin ordaki tavırları asil gercwk kore dizisi masum aski olabilirdi ondan oncesi samata gibime geldi :) yine de sevdiler no prob.


      Sanirim cogu kisisnin aksine be mask dizisinde 2.karaktere asik oldum ve onun 1.karakterde bir dizisini o kaar cok izlemek istedim ki o sisko halini gorunce soyleyiverdim. Yoksa bu dizide de gayet sinir bozucuydu ahshdb

      Ahahah benim hic oyle olmuyo oldugundan sizleri gorunce sok oluyorum. Bi oyuncuya nasil asik olabiliyorsunuz? Valla tebrikler ahahhaha

      Sil
    2. ya öyle bişeyle karşılaşmadım ama bazen böyle mutlaka söylemek istediğim şeyler oluyo yazara, o zaman yılmadan ısrarla yazardım heralde^^ takıntılıyım diyorum yaaa hahaha

      ya ben seni tamamen yanlış anlamışım kusura bakma, herhangi 2 karakteri karşılaştırdığını anlamadım orda so ji sub un 2 karakterini benzer buldun sandım...

      ay gerçekten bi oyuncuya nasıl aşık olabiliyoruz? yeminle utanç verici yani şu yaşa gelmişim kendimi duvara poster asan ergen gibi hissediyorum. zaten kendi ailem dışına gerçek hayatımda kimseye demem öyle şeyler ayy arkadaşlarım makara konusu yapar beni, sanal aleme özgü bu itiraflarım hahaha. ay halime gülsem mi ağlasam mı? çok ezik bir durum olduğundan ben seni tebrik ediyorum böyle bi saplantıya düşmediğin için^^

      hem yorumumu sevdiğin hem de bu uzuuun yoruma yılmadan cevap verdiğin için tşekkür ve öpücükler^^

      Sil
    3. Sana bu uzun yorumu yazarken sik sik yazdiklarimi kopyaladim kaybolmasinlar diye sksjjsjsjs

      Pek çoğumuz senin dedigin gibi sanal alemde dusuncelerini daha rahat dile getirebiliyor bazen de abartarak.

      Asil ben tesekkur ederim. Sik sik boyle yorumlasalim :)

      Sil
  2. Bende izledim bu diziyi kısa zamanda bende tanıtacağım hoş bir yazı olmuş bende sordum kendi kendime neden Amerikalı kız var iken bu kız azmi var mı diye sevdi diye ?
    Gamzeler ise yaşasaydı oho oh galiba bu gamzeler Türkiye 'de ise yaramıyor Kore kaçmalıyım :)
    Dizi ilk başlarda çok renkliyken.sonra bozdu kendimi Türk dizisi izler gibi hissettim.
    entrika = Türk dizileri
    İçindekileri dokmussun dizi zevkimiz birbirine yakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omoo benim gibi dusunen biri! Gercekten bu soruyu sordun muu! Ayrica renkliyken bozmalar felan sanirim ruh ikizimi buldum. Bloger dunyasi ruh ikizleri kayniyor(benim kendi ikizim yetmiyo sanirim sjsksjsk)

      Asil koreye kacma nedenimiz onlara gore buyuk olan gozlerimizin burada deger gormuyor olmasi. koreye gitsek gelen gecen bize bakardi. Turkiye standartlarinda kucuk olan gozler deger kazanirdi. Dolara yatirmak gibi dusun ::D Yine kafamda deli dusunceler :)

      Sil
    2. Ranao kız burada harcanıyoruz , kalk kore'ye gidek :)
      Diziyi sevdim ama bir sure sonra bozdu aynı Kiss Me'deki gibi sonra bozdu . İkinci adam sendromu yaşadım orada kiss me ile ilgili post hazırladım .
      Ne zamandır bekliyordu taslak halindeydi :)
      Maskotlar iyiydi hani biri de bize gelse kek börek ikram etsek ama iste olmaz Young Ho yediremez kilo alacaz diye .

      Sil
    3. Ahahahaha aynen kalk gidek :D
      Yzını gördüm ve çok beğendiim acaba hemen izlesem mi düşünmedim değil. Kore dizileri başı güzel sonu berbat olarak anılıyor zaten :) ilk değil son da olmayacak.. Bi şeyin başını güzel yapmak değildir marifet sonunu güzel getirebilmektir ve şu ana kadar hiçbir türk dizisi bunu başaramadı çünkü bizim milletimizde sonuna kadar kullanmak var skjskjs

      Sil
  3. hmm, ben hiç öyle şeyler düşünmemiştim izlerken. Bence Kang Joo Eun'a azmi için aşık olmuyor ki, kızın kendisine aşık oluyor. Zaten bu konuda dieyeceklerimi diary of melly demiş. :D

    Şu miras bilmemle kavgaları çok sıkıcıydı ya. Ayrıca Young Ho Sung Joon'u arayıp arabadan aşağı in! falan diyemez miydi? Sonuç abisini dinler inerdi. Oradaki dramatikliği saçma buldum. Niye kendini ateşe atıyorsun be adam!! Ama son bölüm çok güzeldi kavuşma sahnesi. Özellikle atkııı!! Hiç tahmin edemezdim öyle evlilik teklifi yapacağı. :D Son bölümde yüzünü göstermediler ya dedim acaba daha da taş bir şey mi oldu, ama tam tersi çıktı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir insana aşık olman için mantıklı veya mantıksız gerekçelerinin olması gerektiğini düşünüyorum. Kızın kendisine aşık olma durumu bir gerekçe değil gibi ;)

      Evet son bölüm güzeldi ama keşke evlendikten sonra felan gitseymiş adam cık cık
      Evlilik teklifi de güzeldi sırf onun için o bölümde durdum :DD

      Sil
  4. &
    Ilk önce egom yükselsin: GAMZELERİM VAAAAARRRR:D:D
    Ve daha sonra: oksijen kapsülü müü?!?!?!? O ney? Ve gerçekten şişmanlama olayı çok başarılı! Nasıl yapmışlar yaa? Çok doğal bir görüntü veriyor bi de..
    Haa unutmadan, gamzenin olduğunu söylemişmiydim?:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahha gamzelerin mi vaar diyerek egonu biraz daha yükseltiyim bari :DD

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...