16 Ocak 2016 Cumartesi

Her bitiş yeni bir başlangıçtır

Bbbitti !

Biiiitti !

Bitttti !

Bittiiii !

Ne Bitti?

Bitti, 2015.

Bitti, sayılı günler.

Bitti, koca bir dönem.

Bitti, yiğitliği gerektirecek dersler.

Bitti, haksızlıklara dur demeye yaşımın yetmediği dönem.

Bitti, her hafta benimle yaşayan diziler.

Bitti, orjinal Answer to 1988.

Bitti, neredeyse 15 yaş.

Bitti, pişmanlıklar.

Fakat bu bir elveda değil.
Çünkü Hoşgeldin 2016.

Başladı

Başladı

Başladı

Başladı

Başladı

Ne başladı?

Başladı, koca bir sene.

Başladı, beklenilen dizi Cheese in trap.

Başladı, Makoto'ya kavuşmaya kalan sayılı günler.

Başladı, yeni bir ben olmak için alınan kararlar.

Başladı, Jeoson'un devrimi.

Başladı bütün bitişler.

Peki sizde ne bitti?
Ne başladı?

10 yorum:

  1. Büyüyüp küçülen yazıları okurken kendi içimden ses efekti yaptım :D Benim için hiçbir şey değişmedi açıkçası, yıl aynı sadece ismi değişti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe o zaman amacıma ulaşmışım :D

      Açıkçası yeni yıla girmemiz benim için de bi şey değiştirmedi fakat 1.dönemin bitmesi çok şeye neden oldu! Sanırım hayatım yavaşça okul hayatına dönüyor. Yıllarsa dönemlere...

      Sil
  2. Zuri'yle aynı fikirdeyim.. Bu sene geri sayım bile yapmadım. Yazı resmen çam ağacına benzemiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısın bu da böyle olsun bari :D

      Hayatımda hiç yılbaşında geri sayım yapmadım ama halam çok sever belki ondan bilinçaltıma girmişti ahsdhsbhcd

      Sil
  3. İyi ki bitti su donem uyumak istiyorum artııııııık -tgb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dee! Ama daha 16 test fizik çözmem gerekiyor ah hakan hoca ah!

      Sil
  4. &
    Şimdi... Hatırlarsan, benim-Misaki. Şöyle ki çokça uzun bir süre yorum yapmadım, sizinle konuşmadım. Ama sebebi var: çünki yapamadım, konuşamadım. Ufak tefek sorunlar çıktı ve ben bir şekilde iletişim kuramadım. Bir film repliğinde diyor ki, birilerinin hayatına girip öylece çıkamazsın. Hayatınızda değilim çünki sadece Misakiyim-bloglara yorum yapan misaki. Ama en azından bir keresinde bana bloğa uğurlu geldiğimi söylemiştiniz. Çok mutlu olmuştum. Senin ve Se Taenin tüm postlarına baktım ve okudum. En son yılbaşında her ikinize de teşekkür edip mutluluklar dilemiştim. Makotoya da öyle. Son yorumlarımda uzun aranın sebebini yazamadım ama sizi tebrik etmek istiyordum. Sanki şimdi yazıyorum ya... İnanın, üzgünüm. Eğer kabul ederseniz, yeniden yorum yapmak isterim. Sizinle konuşmak isterim. Ama gerçekten yapamadım. Ve sizi özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dün yorumu yazıp göndermiştim ama internet hata verdi ve bütün yazdıklarım silindiiiiiiiiii :'(
      Selam misaki :) Gerçekten uzun zaman oldu fakat bunun ne senin ne de benim suçum olduğunu sanmıyorum. Her insan gibi bizler de meşgul insanlarız özellikle de şu okul dönemlerinde. Bi kere blogger hayatımdaki yerini tahmin bile edemezsin fakat bu kadar dramatik olmayı seviyorsan bu cümleleri kurmana izin veriyim. Ve ben de bu dramamsı havaya ayak uydurup:
      Ben de seni, blogu, makotoyu ve diğerlerini çok özledim. Bu nedenle bu boş günlerimde buralarda olacağım inşallah :)

      Bu arada misaki fark etmişsindir ki son attığın "her şey için teşekkürler" yorumuna geri cevap atmadım. Neden biliyor musun? Çünkü çoğu yorumun sonunu sanki gidecekmişsin de bu son yorumun gibi bitiriyorsun. Ben bunu sevmiyorum. Özellikle bu mesajı atmandan sonra uzun bir müddet böyle uzun bir yorum bekledim ve GELDİ! Şimdi de cevap yazdım. İnşallah boş vakitlerinde yorumlarınla beni muylu edersin. İyitatilller!! tabii sizde tatilse. Sahi tatil mi?

      Sil
    2. &
      Ranaooooooooooooo! Aslında dramatikleşmeyi sevmem! Ama kendimi çok üzgün hissediyordum.. Ve yorumlarımın öyle bir şey hissettirmiş olması çok üzücü. Söz veriyorum bir daha olmayacak! Kesinlikle! Geri dönüş yapmamana üzülmüştüm ama zaten haksız bir üzüntüydü:) veeeeee geri dönüşüm harika olacakkkk!!!!!!!!!! Bekle beni yorumlarım!!!:-)))) Böyle anlayışlı olduğunuz için de çok kmawo^•^
      Vee hayır bizde tatil değil:( Ama olacak. Bu yüzden çok daha mutluyum:) Ve artık sanırım her şeye de uyum sağladım. Her şey çok güzel>•<

      Sil
    3. Uyum sağlamak zordur başarmış olmana çok sevindim! :) Yorumlarını da bekliyoruum asdnjchd

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...