18 Ocak 2016 Pazartesi

Kim Hye jin vs kim Hye jin

Aynı dönemde yayında olan She was pretty dizisinin başrolünün ve Achiara's secret dizisinin ölü başrolünün her ikisinin de isimlerinin kim hee jin olması tesadüf mü?? Bilemiycem.

Ama tek bir şey bilirim ki bu iki karakter de birbirinden özgün tiplemelerde.

SPOİLER YOKTUR!

O zamaaan:
Kim hye jin vs kim hye jin round 1 başlasın!
(Yaşam tarzları)

Not: Kesinlikle objektif bir bakış açısı olmayacaktır. Baştan özürlerimi iletirim.

Öncelikle She was pretty KHJ:

SWP kim hye jin bildiğiniz gibi neşeli ve pasaklı. Aynı zamanda biraz aptal. Yani kısacası klasik bir "yaşasın fakirlik ve mutluluk" diyen gençlik kore dizi başrolü.(her ne kadar genç olmasa da)


Küçüklüğündeki dikkat çekici güzelliği sayesinde insanlarda "Woaw" deme isteği uyandıran fakat babasından aldığı lekeli yüz geni ile bütün hayatı baştan sona değişen bir kız. Korede bu kadar kıvırcık saç mı olurmuş dedirten türde ilginç bir saç sitili ile karşımızda.

Achiara'nın lanetli Kim hye Jin'i:

Kim hye jin ölü bir karakter. Yani dizide hiç bir zaman canlı canlı görme fırsatını yakalamıyorsunuz fakat hayalet gibi ortalıkta dolaşması ve geçmişe dair anılar size yetiyor.

Evet, kim hye jin Ölü bir karakteri canlandırarak bu kadar başarılı olan master's sun'ın konuk oyuncuları dışındaki ilk favorim.

Neden mi? Bi kere aurası, bakışları, güzelliği... Bu kriterleri SWP'ninki ile birlikte değerlendireceğiz.

Kim hye jin'i kısaca anlatmam gerekirse,  kendisine yapılan haksızlıklara karşılık verme hırsı için Dünyayı kendine mahveden bir kadın.  


A bu arada dediğim gibi bu kadın ana karakter kadın değil. Fakat izlerseniz farkediceksiniz ki başrolün isminden daha çok zikrediliyor.

Dizinin her bölümünden en az 10-15 kim hee jin ismi geçmekte. Yani anlayacağınız:

"Kim hee jin aşağı, kim hee jin yukarı!"


Auraları

Dizi boyunca çokça düşündüm. Bu kadın nasıl başka roller yapacak diye. Çünkü bu aura ona o kadar uyuyor ki.


Bakışlarla adeta özdeşleşmiş.
Mesela şu resimlere bir bakın:




Gülmek yakışmıyor.

Gayet sinsi bir kadın profili canlanıyor değil mi? Çünkü bu aurayı kendiliğinden yayıyor asfhbfhs.

Bir de SWP'ye bakalım. O nasıl bir aura yayıyor.


Hwanj jang eum'ın 4 tane dizisini izlemiş bulunmaktayım. Evet kadın gayet iyi iş başarıyor fakat neden hep aynı tarz tiplemelerde? Evet bunun cevabı aura. Yönetmen bu kadındaki fakir ama mutlu aurayı o kadar çok görmüş olacak ki başka auralara sokamıyor.


Aslında gülüşü felan olduka şeker. Sana mutlu olduğunu hissettiriyor.

 Fakat bi konuda itirazım var. Sizce de hep aynı karakteri oynayan bir kadında oyunculuk şüphesi duymaz mısınız? Keşke bir kere de fakir ve pasaklıyı değil de zengin ve mutsuz birini canlandırsa...


Hangi ağlama daha gerçekçi?

Aslında bu ikilinin dizi alanları birbirinden oldukça farklı. Biri salak salak hareketleri ile komedi yaparken(!) diğeri donuk bakışlarıyla trajediye neden oluyor. İstemeseniz de geriliyorsunuz.

Fakat her ikisi de ağlarken bu durum değişiyor. Çünkü içinizdeki acıma duygunuz ön plana çıkıyor. Hangisi daha acınası derseniz. İzlerseniz cevabı kendinizin de bulabileceğinize eminim.




Peki hangisi daha güzel?

Şu ana kadar hiçbir zaman Hwang jung eum'ın güzel olduğunu düşünmedim. Yani belki anlık düşünmüş olabilirim fakat bu onu güzel yapmaz sadece özgün bir yüzü olduğu gerçeğini gösterir. BKNZ:



Kadına gülmek yakışıyor inkar edemem.

Peki kim hye Jin'e?

Üstte de belirttiğim gibi bu kadın buzlar kraliçesi gibi. Gülmek değil donuk bakmak yakışyor. Ve bu gibi anlarda gerçekten çok güzel!


7 yorum:

  1. &
    Wow! Çoközgün bir yazı olmuş:) SWP izlemiştim güncel olarak. Achiarayı da istiyordum ama vakit bulamamıştım. Sonra da kaldı işte. Acaba kim hye jin çok kullanılan bir isim mi ki? O.O
    Gerçekten de ölü kıza gülmek hiç yakışmıyor! Yüzü gerilip kalkıp inip garip bi hal alıyor. Hwangın güzel olmamasına da katılıyorum. Dizi çekildiği süre boyunca da netizenler sevip sevmeyeceklerine karar veremediler zaten. 1 hafta "tüm sete hediye vemiş çok iyi^^" derken, diğer hafta "estetiksiz olduğunu savunuyor! Dizisi tutmuş ola bilir ama bu onu böyle egolu yapmamalı!" dediler:-)))
    Achiara nasıl bir dizi? Izlemeyi istiyorum da. Gerçi şu sıralar izleyemem, çünki 398 bölümlük hint dizisine (!!!!!!!) başladım:D:D Ama yine de merak ediyorum ^•^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misakiii yoksa o dediğin dizi bir garip aşk hikayesi(yani türkçe ismi bu) -şimdi araştırdım gerçek ismi de Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon olan dizi mi????? Annemle 3 haftadır konuşmak için randevulaşıyoruz neden mi? Çünkü bu diziye kapıldı gitti :DDD Gidiyo youtubedan 4 dklik bölümlerini izliyo hem de altyazısız ahahahha hala daha gülüyorum. Sonra ailecek gidip televizyonda yayınlanan bölümleri izliyoruz ajdhbc

      Şimdi achiaraya gelirsek... Güzel bir dizi ama herkes fazla bencil. Yalnızca ana karakter ikili iyiler. Entrika, gizem ve cinayet bol. Güncel izlerken beğenmiştim eminim izlersen sen de beğenirsin :)

      Hwang jang eum'a dediklerine katılıyorum ve evde kahkaha attım-birazı içimdendi- ne güzel tespit olmuş :D

      Sil
    2. Eveeet! O dizi!!! Ama ben kanal 7-yi bekleyemedim:D:D:D Internet'ten izliyorum hepsini:D:D Fazla hatalı ama süper:D
      Achiara hakkındaki tüm bilgiler için de kocaman bir KMAWO!

      Sil
    3. Bu aralar sık yazıyorsun ne güzel. İlgi çekici bir yazı olmuş ellerine sağlık. BU arada bende bir mimin var yani var gibi gibi seversen yaz (^_^) .

      Sil
    4. Ay tesekkr ederimm. Malum blogu biraz bosladik gibi oldu ben de egzersiz yapiyorum eski dinamikligimi kaybetmemek icin :D

      Ayy sanirim mimine bakmak icin ucacagim cok sagollll ^^

      Sil
  2. She was pretty i izledim ama diğerini izlemedim o sıra yoğunluktan sonra unuttum. Yazınız sayesinde hatırlamış oldum izleyeceğim diziyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz sıradışı bir dizidir sonlara doğru şok olma yani ;) iyi seyirler !

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...