29 Mayıs 2015 Cuma

Kocaman bir kore HOLL'ü

Biliyorum biliyorum bir haftadır yoktum.
Bu sırada ne mi yaptım sınavlarla boğuşup Dünya için çok önemli bir şey keşfettim!

Geçen gün yine arkadaşlarıma korefanı olmaları için pusu kuruyordum. Şansa bak ki makotoyla yakın bi arkadaşımız yemi yutmuş olacak ki yanımıza kore fanı oldum diyerek geldi!
Hatta inanmayacaksınız bizden habersiz liar game'in kore versyonunu bitirmiş. Sonra biz de dedik ki sen şu işe baştan başla ve her kore fanının ilk dizisi olan bofu izle Şu an 18.bölümünde ve biz her gün yazılıya çalışmak dışında dizi izliyoruz. YEAY!
Ben de 3.defa bof'u izliyorum...

Neyse asıl olay bundan sonra başlıyor. Bugün yine izlerken Kim bum'un first love'ınin göründüğü bir bölüme denk geldik. Ben çığlık atarcasına "Bu kızı tanıyorum!" diye bağırdım ve hemen Dramawiki ye başvurdum. Sonuç:

Tahminlerim doğru çıktı!

23 Mayıs 2015 Cumartesi

MİM #04 Ben küçükken

DSK'nin pasladığı mimi cevaplamak icin beynimin en ücra köşelerinde kadar bir anı taramasi yaptım. Oldukça zordu. Hangi akılla mimlenmek istemiştim ki :D neyse iyi oldu yeniden ne kadar saf bir çocuk olduğumu anladım.
O zaman başlıyorum:

Tanıştırıyım: Ablam.
Ben küçükken portakal çekirdeği yersem midemde portakal ağacı büyür diye korkardım. Bu düşüncelerin altında hep demon ablam var -_-

Ben küçükken babannemin sık sık tekrarladığı "Yemeğini tam sıyırırsan nişanlın güzel olur" repliğinden yola çıkarak gelecekteki nişanlım için elimden geleni yapardım ki o zamanlar nişanlı kelimesinin anlamını tam kavrayacak yaşta olduğumu bile sanmıyorum.

20 Mayıs 2015 Çarşamba

Qussadilla da ne?!

3-4 yıl önce teyzemler her hafta sonu bizim eve gelirlerdi. Bi haftasonu kuzenim yanında dijitürk receiverını da getirmişti.-Babam futbol sevmez bu nedenle bizde yoktu ve bütün çocukların hava ata ata izlediği disney channella büyümemiştik bu nedenle kuzenim tarafindan çok ezildik-
Tamam acite etmenin geregi yok o kadar da kötü degildi mutlu bi çocuktum :P
Herneyse işte o gün Camp rock 2 adında bi film izledik.Duymuşsunuzdur jones kardeşlerin Demi lovato'nun vesairenin oynadığı film. O zamanlar sevmiştim ama filmden çok nick jonesin söylediği şarkı hoşuma gitmişti.

19 Mayıs 2015 Salı

' AÇIL ?¿SUSAM?¿ AÇIL ' GERÇEKLERİ

Geçen DSK'nin mimini cevaplamak için metaryal ararken Ali baba ve kırk haramilerden bildiğimiz "Açıl susam Açıl!" gerçekleriyle yüzleştim. Ben Küçükken tahmin edemesem de şuan tahmin ettiğim gibi  aslında susam bildiğimiz susam değilmiş.

18 Mayıs 2015 Pazartesi

《 Soru-Cevap 》 : Neden Anime ?

Saat tam 23:57 ve bana bir ilham geldi. 

Dedim ki, evebeyinlerin ve üst düzey bilim adamlarinin bile yanit bulamadigi bir soru. Neden cevabi bende olmasin ? 

Ve bu amaçla Soru-Cevap adli bir bölüm açiyoruum. *alkisalkisalkis*



Basliyoruz. 

14 Mayıs 2015 Perşembe

Ao haru ride (manga♥)

Animesini bitirdigimde beğenmiş olsam da bütün sezonu ilerlete ilerlete saat 6 dan 8 buçuğa kadar izlemis bitirmistim. Çok da etkilenmemiştim AMAAA Mangasına 
B-A-A-Y-I-I-I-L-D-I-MMM

Her şey cumartesi gecesi elime telefonu alıp uzun zamandir manga okumadigimi farketmemle basladi.Vakit kaybetmeden best shojo animem Skip beatin son chapterlarini bitirdikten sonra gözüme bir ao haru ride ve tamamlanmis yazisi çarptı ve o hatayı yaptim.

12 Mayıs 2015 Salı

Kaçak Yasal İşler Düzenlemesi

Kağıt üstünde yani resmi blog açılış günümün üstünden tam 1 yıl geçmiş! Zaman ne kadar da hızlı.
Blogu açarken nasıl da hevesliydim ama neredeyse hiç yayın yapmadan ara vermiştim. Ama Allaha Şükür yakın zamanda kendimi toparlayip bir de yanıma Yoldaş alarak sahalara geri döndüm. Bunları anlatıyorum çünkü fetret devrinden çıkalı sadece 3 ay oldu. Ve ben hala bloguma tam olarak bağlandığımı hissetmiyorum.Ama gelişme kaydettiğime inanıyorum ^^

BU NEDENLE resmi açılış gününü değiştirmeye karar verdim. Şakşakşakşak.

10 Mayıs 2015 Pazar

İG of littleagashis!

Bir Pazara daha merhaba!
Bayadır post yazmaya zaman bulamadığım konusunda kendimi kaldırarak bloga uğramıyord -tam bir kandırma da sayilmaz sonuçta kolay sınavların hemen bittiği haftaya sözellerin ve devam eden günlerde sayısallarin olup bitmesiyle son noktayi koyacak olan bir sinav haftam var  -_-

Neyse farkettiyseniz Yazacak konu ardım ama nafile yok! ben de hazir ilham gelmiyo bi şeylerin reklamını yapmanin zamani geldi dedim.
Dun dun dun...

5 Mayıs 2015 Salı

Hong ki ve saçları?!

Size bu kötülüğü yapacağım için  çok üzgünüm...HAYIR DEĞİLİM HAHAHA! çünkü gülmekten ölüceksiniz!!!! yine de beni affetmenizi umararak postuma başlıyorum...
Bildiğiniz gibi hong ki her klibinde farklı bir insana yada saça bürünmeyi başarıyor. Ben de sizin için özel resimlerini bulup koydum.Iyi eğlenceler!!

En ÇILGIN saçları:

 Aslında nerdeyse bütün saç sitilleri birbirinden çılgın ama neyse eeen Çılgınlarını gösterelim:
Yorum yok! Yine de severim. Ne tür ekzantrik şey varsa lee hong ki orda ve siz daha hiç bir şey görmediniz!!

3 Mayıs 2015 Pazar

《 Derpresyon MIM 》- Senpai Edition

Eveeet. Napiyon. Iyiyim ben de.

Rana chingum ♡ beni mimine taglamiss ! Tabiki de yapicam // 
BaekHyun oppam ♥ Biasim ♡ Melegim
 (Elleri ♡)

* Siz de katılııın*

1 Mayıs 2015 Cuma

《 K-POP COMEBACKs 》 : EXO , BTS , BIG BANG

안녕하세요 ! 

Are you ready for the comebacks of 2015 ?? Sure you are. 



Eveet. 2015 yilinin en güzel hediyeleri olan K-Pop comebacklerimiz basladi. 



Bana dogum günü hediyesi olan BTS, EXO ve BIG BANG comebackleri beni benden aldi. 

Eve geldim ve bi baktim orda bi CALL ME BABY, bi I NEED U, bi de LOSER var. Ve dedim ki BLOOGG // 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...