1 Mayıs 2015 Cuma

《 K-POP COMEBACKs 》 : EXO , BTS , BIG BANG

안녕하세요 ! 

Are you ready for the comebacks of 2015 ?? Sure you are. 



Eveet. 2015 yilinin en güzel hediyeleri olan K-Pop comebacklerimiz basladi. 



Bana dogum günü hediyesi olan BTS, EXO ve BIG BANG comebackleri beni benden aldi. 

Eve geldim ve bi baktim orda bi CALL ME BABY, bi I NEED U, bi de LOSER var. Ve dedim ki BLOOGG // 


》》》》 

Hadi baslayalim :

1] EXO 


Oppalarimiz 9 muazzam sarkidan olusan, CALL ME BABY title songlu EXODUS albumlerini çikardilar. 


Yakin zamanda iki EXO-M üyesi olan Kris ve Luhan'in ayrilmasi grubu ve hayranlari ne kadar da sarsmis olsa da EXO'muz yine ayakta ve emin adimlarla yürümeye devam ediyor. 

( Kris ve Luhan gibi saglik sorunlarindan Tao ve Lay'in de ayrilacagi söylentileri olsa da, comeback promotions devam ediyor. )



EXO, ' Call Me Baby ' sarkisi sözleri ve güçlü dansi ile EXO-L leri bir kez daha fandomu canlandirmaya çagirdi. 



Her comebacklerinde oldugu gibi, yine muzik program ve chartlarinda en üst siralarda yer almaya devam ediyorlar. 
☆★☆★Sarki çiktigindan beri 16. KazanislarI ☆★☆★

Veee demisler ki comeback yetmez, bi de drama çekelim. EXO LIVES NEXT DOOR adli bir drama çikardilar. Genel olarak ana karkterler D.O ve Chanyeol. Ama diger oppalarimiz da var tabi. 
Mükemmel bir FanArt ! ( credit to the owner )

Izlemeyi ve EXO'yu desteklemeyi unutmayin ~ 

》》》》 

2] BTS 

EXO dan sonra K-Pop dünyasini sallayan ve döneminin en iyi rookie grubu olmus ' Bangtan Sonayandan ' 2015 comebacklerini yeni mini albümleri olan ' 화양연화 pt.1 ' ile yaptilar. 

( Su anda dinliyorum ve 10/10 veriyorumm !! ) 

I NEED U'da da yine oppalarimizin kalbi kirik. Agliyolar. Ama gerçekten MV'den bütün duygulari alabiliyorsunuz. 

Yeni danslari yine bitirdi beni. Bir de o okul üniformalari ve benimkinden güzel olan bacaklari... 

JungKook oppamin sesi ve Suga oppamin rapleri ♥ ( biaslarim )



YouTube'dan MVyi izleyelim ve BTSe destek olalim ~ Hadi ARMYs !

》》》》

3] BIG BANG 

Eveet. Big Bang yine bomba gibi düstü K-Pop dünyasina. Üyelerinin Instagram hesaplarindan 35361819 kere fotolarini paylastigi gibi, MADE adli bir comeback yapyiorlar. 
Hadi Daesung' u Bul oyunu oynayalim !

Açikcasi title songlari hangisi anlayamadim. Loser mi ? Bae Bae mi ? (Yorumalrinizla beni aydinlatiin)

Ilk önce Loseri dinledim. BAYILDIM. Videoya da sarkiya da. Tek bir sorun. Daesung' un yüzünü görebilen? Açikcasi tek hatirladigim;

G-Dragon'in kürkü ve yanagindaki ip




 TOP'nin pijamalari 




 Taeyang'in göbegi




 ve Seungri'nin beyaz saçlari




 ... Daesung orda dövülüyodu ... 


Hani burda bile yüzü görünmüyo ...

Ama genel olarak sarki güzeldi.



Gelelim Bae Bae 'ye . 
Allahim. Neden. Masum gözlerim... 
Biri bana TOP ye ne oldugunu aciklasin lütfen ...


Bae Bae yi izledikten sonra ben : 

Videoyu anlayabilen bir insan evladi varsa lütfen bana açiklasin. Izledim videoyu. Dedim yorumalara bakiyim, belki benim gibi anlamayan insanlar vardir. YOK. Herkes aynen shöyle;

 ' MUHTESEM. BIG BANG den bekledigim gibi!' 
' Sarki cok anlamli yaa '
' Video beni benden aldiii ~~ Oppaaa ♡ '

Ve ben ; 

' ... '

Lütfen yanlis anlamayin. Hater falan degilim , fanlariyim. Ancak tam bekledigim gibi olmadi bu comeback. Sevenleriniz olmustur. Ama bunlar benim göruslerim. 

Big Bang oppalarimizin bu comebacklerini kutlar, promotionslarinin iyi geçmesini dileriz ~ 

》》》》

Kullandigim Ingilizce kelimeler: 

Comeback : Geri dönüs anlamina gelir. K-Pop gruplari yeni album çikarinca bunlara comeback denir.

Promotion: Comeback zamani gruplarin showlara çikmasi, imza günleri yapmasi, hayranlarla bulusup sarkilarini tanitmasi gibi aktiviteler için kullanlilir. 

》》》》 

Eveet. Umarim bu sarkilari begenir ve oppalarimizi desteklersiniz ! 

Okudugunuz icin tesekkurler ~ 


Awwwww ♡

EXO-L'ler , ARMYs , V.I.Psu FIGHTING !! 

- Makoto Senpai ] 

3 yorum:

  1. Mən bae bae haqqında deyim. Bae Bae +19 klip gedir. niye 18 yox 19 ?- koreyada 1 yaş fərqinə görə . Bae Bae də görə bildiyimiz və bilmədiyimiz dərəcədə (bəzi klipdəki şeylə koreyada islədilən/kullanilan şeylərdir) artıq hansı məna olduğunu anladın sən. +19 və sevgi haqda . Bu səbəbdən bae bae ni sevmədim (vip olsamda bütün mahnıları sevmək mümkün deyil) çünki bigbangı =18 və ya +19 kliplər və mahnılarsız sevirəm. +19 kliplər youtube da milyon dənə/tane var. Bigbang fəqri/farkı loserdə görünür. Mən açıq saçıq kliplərə həmişə qarşıyam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi hatirladim +19 oldugunu xD Ben de big bangi o tip kliplersiz seviyorum . Cunku gercekten de iyi sarkilar yapabiliyorlar. Ama dedigin gibi Bae Bae bekleneni karsilamadi gibi oldu ama Loser guzeldi :)

      Beni aydinlattigin icin tesekkurler ; D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...