10 Mayıs 2015 Pazar

İG of littleagashis!

Bir Pazara daha merhaba!
Bayadır post yazmaya zaman bulamadığım konusunda kendimi kaldırarak bloga uğramıyord -tam bir kandırma da sayilmaz sonuçta kolay sınavların hemen bittiği haftaya sözellerin ve devam eden günlerde sayısallarin olup bitmesiyle son noktayi koyacak olan bir sinav haftam var  -_-

Neyse farkettiyseniz Yazacak konu ardım ama nafile yok! ben de hazir ilham gelmiyo bi şeylerin reklamını yapmanin zamani geldi dedim.
Dun dun dun...
Sosyal medyada (nam-ı diğer SNS) takılmayı oldum olası sevmişimdir ama takılmam biraz değişik çünkü günde anca3 saat başı jet hiziyla 2-3dk lik dozlar halinde alabiliyor ama bu süre zarfında zevkle gündemi takip ediyorum.
sns ile ilgili görsel sonucu
Günümüzde hele de kpop kdrama unlulerinin de yer edindigi bu zamanda INSTAGRAM gibi bir sosyal ağı sevmeme gibi bir durumum yok! Yani Makoto ve ben de dedik ki şu  bloga bir de instagram hesabı yakıştıralım!Ardından da anlayacağınız gibi özel hesaplarimizın yanına bi de blogcuğumuz için bi tane açtık!

AÇILIŞ:
Little agashis production gururla sunar :P 
Bu adamın hayranıyım yaa! gifi her izleyişimde gülmem geliyo :) 

Takip isteriz hem son gelismeleri ondan veririz bak sıcak sıcak :P

Sonuç olarak instagram hesabımız @littleagashisdiary
Tahmin etmeniz çok zor olan bir kullanıcı adı değil :P

Bu arada makoto ve ben resim yapmayı severiz ki makoto resim yaparak nefes alır. :)) ikimiz de boş zamanlarımızda birkaç karalarız :) karalariz dediğime bakmayin ben karalarim makoto döktürür!
Kou♥
Görmek için @sugauren
Not: Makotonun her hafta kullanıcı adı değişir o yüzden bulmak için littleagashisdiary hesabımızdan takip ettiklerimizden bulabilirsiniz.

Takip etmeniz dileğiye sağlıcakla kalıııınnn!

2 yorum:

  1. O Kou çizimi nedir öyle Allah aşkına?! :o
    Bence çizimler için ayrıca paylaşımlar yapın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim , begendigine sevindim ^^

      Daha fazla çizdikçe yenilerini yayinlarim ~
      Instagramdan da bakabilirsin tabi ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...