14 Mayıs 2015 Perşembe

Ao haru ride (manga♥)

Animesini bitirdigimde beğenmiş olsam da bütün sezonu ilerlete ilerlete saat 6 dan 8 buçuğa kadar izlemis bitirmistim. Çok da etkilenmemiştim AMAAA Mangasına 
B-A-A-Y-I-I-I-L-D-I-MMM

Her şey cumartesi gecesi elime telefonu alıp uzun zamandir manga okumadigimi farketmemle basladi.Vakit kaybetmeden best shojo animem Skip beatin son chapterlarini bitirdikten sonra gözüme bir ao haru ride ve tamamlanmis yazisi çarptı ve o hatayı yaptim.

Tamamlandigini makoto dan biliyodum ama Türkçesinin de tamamlanmis olmasına şaşırdım. Bu arada makoto ve ikizim yunoka sıkı ao haru ride'cılardır ve Tabii ki benden aylar önce mangayi bitirmişlerdi

Hatirliyorum bundan 2 ay önce felan makoto ve ikizim yunoka ao haru ride in final chapterlarına doğru yeni bölüm bekliyolardi. Bense olaydan kopmuş biraz sinir ola ola dinliyodum.ama sonraaa ben de aşık olamadan edemedim vee tabii ki bitirene kadar zamana dur demeye calistim ama devam etti ve bütün haftasonumu yedi.(postu 1 hafta gereksiz bekletmemden dolayı bu cumartesi bu cumartesi değil :)

{DIKKAT}
Burdan sonrası ağır dozda spoiler içermektedir lutfen okumadiysaniz fazla yaklasmayin :)))

Mangayla animenin farkı ne diyorsanız,

Basitce gelişen olaylar:

{<>} Futaba tek tarafli aşkını tripleriyle karsilikliya ceviriyo demekki neymis biraz trip atmalıymışız.

{<>} Kou insan oluyo! O saçma karakterini düzeltiyo futabanin karşılıksız aşka eşdeğer aşkına karşılık veriyo♥
{<>}Yeni karakterler ortaya çıkıyor! MESELAAA ♥TOUMA♥
Evet gordugunuz gibi ben bir toumaci oldumm

Şimdi manga hakkinda yorumlarım:

Mangakanin çizimini severim baya iyi çiziyor her ne kadar animeye o kadar cok yansıtamasalar da sadece futabada bi sorun oldugunu düsünüyorum cunku kiz biraz fazla her seye blush(kızarıyor) aptal gibi! Biraz havali ol!

İşte tam ben bunlari diyodum ki canim mangacım yetişti ve bana güzel zamanlar yaşattı :D

Şimdi sırada sevdiğim sayfalar:


KYYAAAA çok kawaiileerr!! Keşke touma ve futaba gibi baska bi manga olsa !! Bu mangadan anladim ki boyle bir dönüşüm de yapabilirler. Not: kıskan kou kıskan ki o gıcık karakterini düzelt!
 (ki düzelttin♥)
Ahahaha! pek de mütevazıyız!

Ooo bastır toumaaa!!!

 

Hangisi daha tatlı karar veremedim ama neyse. zaten senarist de karar verememiş olacak ki bizi bu kadar oyladı :D
Ama tabiki senarist kou ya sadık kalarak toumayı oyun dışı etti.(Ağlama efecti)

Bi kere touma her durumda en iyi ! Hem nazik hem anlayışlı hem cool! Tamam belki kou da cool ama hiç de anlayışlı değil odun!

Ama mutluyum, güzeldi, beğendim!

Aa bu arada ben mangayı bitirdigumde o kadar etkilendim ki ao haru ride dan futabanın resmini çizdim :) Nasıl olmuş???

9 yorum:

  1. Mangalari ne kadar sevsem de bir turlu okumaya baslayamiyorum .. Bu rada cizimler iyiydi anime izlerken ayni his bende de oluyor :) gozleri kapali ve gulumseyen kizi begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi mangaya denk gelirsen çok kolay ilerliyosun ama ne yalan söyliyim ben de fazla manga okumam yine de severim :) Çizimlerimi begenmene sevindim yorumun için teşekkürler ^-^

      Sil
  2. Beğendiğin bölümleri ben de sevmiştim ama başka sayfalarıydı. Kou odaklı birkaç sayfa.. :p
    Mangayı tekrar okuyasım geldi #_#

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha herkes koucu ya! :)) neyse siz kouyu alın ben toumayı♡ ^^

      Sil
    2. Kou'ya kızdığım ve sinir olduğum zamanlar çok. Bayaa çok. Seviyorum yine de :/

      Sil
    3. Bi de defterin normal bir çizgisiz defter mi yoksa çizim için özel eskiz defter falan mı?

      Sil
    4. Tam eskiz defteri denemez ama evet ~

      Sil
  3. Ay ben de izliyodum okuyodum ya da her neyse çok ağlamışdım.Mangası süpernötesi ve sonu harika :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt her ne kadar kou ile bitse de sonu güzeldi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...