29 Mayıs 2015 Cuma

Kocaman bir kore HOLL'ü

Biliyorum biliyorum bir haftadır yoktum.
Bu sırada ne mi yaptım sınavlarla boğuşup Dünya için çok önemli bir şey keşfettim!

Geçen gün yine arkadaşlarıma korefanı olmaları için pusu kuruyordum. Şansa bak ki makotoyla yakın bi arkadaşımız yemi yutmuş olacak ki yanımıza kore fanı oldum diyerek geldi!
Hatta inanmayacaksınız bizden habersiz liar game'in kore versyonunu bitirmiş. Sonra biz de dedik ki sen şu işe baştan başla ve her kore fanının ilk dizisi olan bofu izle Şu an 18.bölümünde ve biz her gün yazılıya çalışmak dışında dizi izliyoruz. YEAY!
Ben de 3.defa bof'u izliyorum...

Neyse asıl olay bundan sonra başlıyor. Bugün yine izlerken Kim bum'un first love'ınin göründüğü bir bölüme denk geldik. Ben çığlık atarcasına "Bu kızı tanıyorum!" diye bağırdım ve hemen Dramawiki ye başvurdum. Sonuç:

Tahminlerim doğru çıktı!
Evet flower boy next door'daki ikinci ana karakter hani kızı seven çocuğu seven :P
İkisi aynı kişi!
Bu cadı :P
40 yıllık kore fanıyız bi zahmet bilelim :D
Herneyse sonra sayfada kızın aslında 2002-2006 yılları arasında şarkıcı olduğunu öğrendim. Şaşırdım çünkü çok yaşlı durmuyordu ancak 10 yıldır bu sektördeymiş.

Grup adı:"SUGAR "

Tabii ki merak ettim bu grup neyin nesiymiş diye. Tıkladım wikipedia'cığımıza.
Okudum yavaş yavaş her şey çok normal. İşte kız gruptan aktör olmak için ayrılmış vesaire vesaire. Sonra birden tanıdık bir isim gördüm.《Hwang jung eum》
isim tanıdık olsa da çıkaramadım. Tabii ki vakit kaybetmeden üzerine tıkladım.
Olamazzz! Bu... bu...oh no Oh ri jin! kill me heal me noo!

Kim o kızın bir zamanlar şarkıcı olduğuna inanırdı ki!?

Estetiğin böylesi! Üzüldüm valla. Neyse kendi tercihleri zaten kore de onları böyle seviyor...

Müziklerini de aşırı merak ettim. Dinliyim dedim internet paketim el vermedi. Ben de yarın yurttan ayrılınca izlemeye karar verdim. Izleyince yayınlarım.

İşte her şey böyle gelişti. Yine başka bir şey ararken amerikayi keşfettim. Acaba böyle bir bölüm mü yapsam《Rana ile keşifler》 Ahahha yine saçmalıyorum. peki sizin benim gibi bir anınız var mı??? Yorumlarınızı bekliyorum ve Bir sonraki saçmalamamda görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...