12 Mayıs 2015 Salı

Kaçak Yasal İşler Düzenlemesi

Kağıt üstünde yani resmi blog açılış günümün üstünden tam 1 yıl geçmiş! Zaman ne kadar da hızlı.
Blogu açarken nasıl da hevesliydim ama neredeyse hiç yayın yapmadan ara vermiştim. Ama Allaha Şükür yakın zamanda kendimi toparlayip bir de yanıma Yoldaş alarak sahalara geri döndüm. Bunları anlatıyorum çünkü fetret devrinden çıkalı sadece 3 ay oldu. Ve ben hala bloguma tam olarak bağlandığımı hissetmiyorum.Ama gelişme kaydettiğime inanıyorum ^^

BU NEDENLE resmi açılış gününü değiştirmeye karar verdim. Şakşakşakşak.

Bundan sonra resmi açılış günü: 25 Şubat 2015!
Bu yüzden bu seferlik böyle kutlanacak! 

Not:Marşım potato singerlarim minyonlar aslında daha ne isterim ki :P

Neyse o zaman yeni doğum günümde daha büyük kutlamalar ve daha tanınmış bir blog için çok çalışıcam!

El sallayan bi anime karakterine ihtiyacım vardı. Görsellerde tesadüfen kamui karşıma çıktı tabii ki koyucaktim ve koydum. Yanii kamui sizi bulana kadar sağlıcakla kalın çünkü sizi bulduğunda %99 ölmüş olma ihtimaliniz var muhahaha :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...