3 Mayıs 2015 Pazar

《 Derpresyon MIM 》- Senpai Edition

Eveeet. Napiyon. Iyiyim ben de.

Rana chingum ♡ beni mimine taglamiss ! Tabiki de yapicam // 
BaekHyun oppam ♥ Biasim ♡ Melegim
 (Elleri ♡)

* Siz de katılııın*


→→→→

★ Ne kadar often depresyona girerim ? 

☆ Genellikle sinav haftalari ve hayatimin genel olarak ters gittigi zamanlar depresyona girerim. Böyle beni gören herkes ' Noldu Senpaii ? ' diye sorar ... Galiba hep güler yüzle geziyorum ... ( Rana da öyle )

★ Depresyon Şarkılarım ; 

Ben genellikle slow - pop arasi dinlerim. Ve tabiki de BTS den bir rap parca .

1]



Sarki: Son Seung Yeon -미진ㄱㅔ 아니라구요

Ilk olarak Son Seung Yeon'a bayilrim. Onu Immortal Songs da gordugumden beri sesine ve kendisine hayranim. Depresyonumu tokatliyabilecek bir sarki ~ 


2]

Sarki: B2ST - 12:30 

Tabiki de bir B2UTY'im. Oppalarimin Time albumunden ♡ Ve cook güzel ve duygusal. Klipte Dojoon oppa baya güzel rol yapmis. Helal olsun! Ama benim biasim YOSEOB ♥

Bu sarkinin anlami beni gerçekten hüzünlendiriyo... Depresyondayken bunu dinlemek hosuma gidiyo. 

3]

Sarki: JungKook - SOFA (cover)

BTSimizin maknaesi JungKook oppamin muazzam sesiyle birlesmis anlami derin olan bir sarki... Çok severim dinlemeyi ve söylemeyi bu sarkiyi. Melodisi depresyonumu oksar ~ 

4]



Sarki: Son Seung Yeon - I Can't Find You Nightingale

Yine bir Son Seung Yeon eseri paylasmak istedim. Sesi gercekten yasama sevinci uyandiriyo icimde ve daha cok depresyona giriyorum.

5]

Sarki: Katekyo Hitman Reborn! Opening 4 

Videoyu gözüz kapali izleyin //( spoiler almak istemiyorsaniz!)

Bu sarkiyi ilk duydugumda aglamak istedim. Basi çoook hosuma gidiyo. Anlami da çoook güzel, tam depresyonluk. 

( Bu animeye beni Yunoka baslatti. Sagol Yunoka ♡ )

6] 



Sarki: Fall Out Boy - Immortals

2015'ten en sevdigim animasyonlardan biri olan Big Hero 6 in sonunda çalmisti ve çok sevmistim. Ve hala daha seviyorum. Depresyonla alakasi ne bilmiyorum ama üzgün oldugum zamanlarda bu sarki beni mutlu ediyo. 

7]



Sarki: EXO - My Answer

OPPALARIM COMEBACK YAPTII !!! ÇOOOK BEKLEDIK EXO-L ler olarak ve karsiligini da en güzel sekilde aldik. EXODUS ALBUMUYLE. Ve bu albumden beni depresif modumda en rahatlatan sarkilardan biri de biasim BeakHyun'un da söyledigi My Answer sarkisi ♥ 

+++++++++++ 1 tane daha +++++++++++



Sarki: BTS - What am I to you ? 

Danger albumunun ilk traileriydi. Ve bu sarkiyi album cikana kadar kac kez dinledim bilmiyorum bile. O kadar güzel bir haykiris var ki orda... Sanki ruhum bagriyo valla.
Rap Monsterin rap yetenegi ♡ 

→→→→

Böylece bir mim daha tamamlamis oldum. Yay. 

Sagol Rana for tagging me ♥ 




Umarim bu sarkilari begenirsiniz. Depresyon tarzim biraz karisik ama ... 

Rana ikimiz icinde tagledigi icin ben birilerini Tagliyemicem. 



Okuduguz icin gomawo ~ 

- Makoto Senpai ] 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...