5 Mayıs 2015 Salı

Hong ki ve saçları?!

Size bu kötülüğü yapacağım için  çok üzgünüm...HAYIR DEĞİLİM HAHAHA! çünkü gülmekten ölüceksiniz!!!! yine de beni affetmenizi umararak postuma başlıyorum...
Bildiğiniz gibi hong ki her klibinde farklı bir insana yada saça bürünmeyi başarıyor. Ben de sizin için özel resimlerini bulup koydum.Iyi eğlenceler!!

En ÇILGIN saçları:

 Aslında nerdeyse bütün saç sitilleri birbirinden çılgın ama neyse eeen Çılgınlarını gösterelim:
Yorum yok! Yine de severim. Ne tür ekzantrik şey varsa lee hong ki orda ve siz daha hiç bir şey görmediniz!!
I hope klibini 24566084 kez izlememden mi bilmiyorum ama bu saç bana giderek normal gelmeye başladı*-* güzel şarkıdır klibini izleyerek dinlemenizi tavsiye ederim!

 
Bir insana kırmızı bu kadar mı çok yakışmaz Üzgünüm lhg severler hong ki bu sefer de kırmızı yi deniyim demiş ama olmamış...
hong ki hair ile ilgili görsel sonucu
O fırlayan iki telin anlamı boğaya benziyorum hahaha mı?
MOR?!

YESIL!!???

PEMBEMSI???!!!

Eveett bu postumuzda Rana lee hong kinin saçları ile renkleri öğreniyo FIGHTING! 

Biliyor muydunuz!! Lee hong ki nin kendi yazdığı bir oje kitabı varmış.
Korkuuuunnçç!!

SARI-beyaz saçlı Hong ki (jeremy♡):


♥jeremy
hong ki hair ile ilgili görsel sonucu
Good!

Açıkçası jeremynin ilk saçı çok güzeldi neden böyle berbat kesimde bir saça dönüştürdüler gerçekten anlayamıyorum :/

NOOO! bana bunu yapamazsın! Neden bu bebek olma sevdası?! 
Neden aramamak lazım konu hong ki olunca...



hong ki hair ile ilgili görsel sonucu
Kıza mı benzemiş ne!?

?

Normal saçlı Hong ki:

hong ki hair ile ilgili görsel sonucu
Hanım evladı hong ki :)

hong ki oje ile ilgili görsel sonucu
♥cool!

Hayııır fazla coooooll ♥ 

Lee hong ki nin sesine ve rol yapış yeteneğine hayran olsam da fanı degilimdir Fanlarina Allah kolaylık versin diyorum ve postumu burada sona erdiriyorum.
" NİCE LHG HAIRSTYLE'LARA "

Devam lee hong ki güncel saçlar için İNSTAGRAM hesabına tıklayınız!

Sağlıcakla kalınnn!

6 yorum:

  1. Hong Ki ni hər kəs kimi You are beautiful dan tanıdım. Sevdim. Şirindir və rok oxuması sayəsində daha çox sevdim ;) memory mahnısı ən sevdiyimdir. :) Bu saç rəngləri mənə də normal gəlir (qırmızı həqiqətən yaraşmayıb -_-) Mən niyə bilmirəm amma indiyə qədər saçlarını ağa boyayan Koreyalı oğlanların hamısına bu rəng çox yaraşıb. Qız olsam da bu sayədə saçımı ağa boyamaq istəyi yaranıb məndə :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bense lee hong ki yi ilk defa hello klibinde görmüşüm de haberim yokmus o zamanlar :D ne zaman ki jeremye hayran olup lhk yi arastirdim o zaman ft islandin üyesi oldugunu kisacasi o iki uç insanin aslinda ayni kisi oldugunu ogrendim ¤_¤
      A memory şarkısını ben de çok severim :)
      Haha her kızın hayalidir saçlarını boyatmak ama her erkeğin hayali olduğunu sanmiyorum koreliler bi acayip :D hele hong ki :P

      Sil
  2. Her haliyle tatlıdır Lee Hong ki ^^ ♥
    Öyle çok aşırı fanı değilim ama işte hatırası var eskilerden kalma yani benim için ilklerdendir kalbimde yeri ayrı :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ama bunları görünce insan bi şok oluyo :D benim için de jeremy hali başkadir :)

      Sil
  3. merhaba canım bloğun çok eğlenceli bende uzak doğu dizilerini ararken seni buldum ve takibe aldım :=) bende beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler^^
      Blogun "maalesef aradığınız blog bulunamıyor" errorü veriyor :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...