20 Mayıs 2015 Çarşamba

Qussadilla da ne?!

3-4 yıl önce teyzemler her hafta sonu bizim eve gelirlerdi. Bi haftasonu kuzenim yanında dijitürk receiverını da getirmişti.-Babam futbol sevmez bu nedenle bizde yoktu ve bütün çocukların hava ata ata izlediği disney channella büyümemiştik bu nedenle kuzenim tarafindan çok ezildik-
Tamam acite etmenin geregi yok o kadar da kötü degildi mutlu bi çocuktum :P
Herneyse işte o gün Camp rock 2 adında bi film izledik.Duymuşsunuzdur jones kardeşlerin Demi lovato'nun vesairenin oynadığı film. O zamanlar sevmiştim ama filmden çok nick jonesin söylediği şarkı hoşuma gitmişti.


3 ay önce birden aklıma geldi. Azıcık kalan internet paketimle şarkıyı indirdim ve olan oldu:
Şarkıya yeniden aşık oldum!!!
Şarkı:
Nick jones-Introducing me


Şarkının sözlerine dikkat ederseniz bi kısım şu şekilde:
I eat cheese, but only on pizza, please  ~Peynir yerim, ama sadece pizzada lütfen,  And sometimes on a homemade quesadilla (?)
~Ve bazen de ev yapımı quesadilla'da Otherwise it smells like feet to me  
~Diğer türlü bana ayak kokusu gibi geliyor ???!!!!

Şarkıyı sevsem de söz yazarının hangi kafayla böyle bi şarkı yazdığını sormadan edemiycem. İşsizlik diz boyu.

Birgün bi arkadaşımla bu sözleri okurken quessadilla'nın ne oldugunu merak ettik ama tabii ki hiçbir yerde bulamayacağımızı düşünüp çok da kafamıza takmadık. Hani olmayacagini düşündüğün şeyler gerçekleşir ya bana da aynısı oldu.

Bir haftasonu babam hazırlanın gidiyoruz dedi ve yola çıktık.Üsküdar yolu pilav günü(?) etkinliği nedeniyle korna sesleriyle yankılanıyordu.Ama tabii ki telefonumla uğraştığım için fazla takmamıştım sonra birden kendimi hiç görmediğim dedemin kardeşinin torununun nikahında buldum.

Nikah Kıyıldı Şakşakşakşak Ardından annemler sıkıcı takı merasimi için başka bir yere gittiler ikizimle bense nikah kıyılan yerde kalmaya karar verdik.

Nikah memurunun aynı kelimeleri 50. defa tekrarlaması ile kıyılan nikahların ardından kız kulesine bakan ünlü bir restorant olan 'filizler köftecisi'ne girdik. ikizimin aksine yemek için değil de yaşamak için yiyen biri olduğumdan menüye bakmak yerine masanın camının altına iliştirilmiş 236567929 anı yazısını okumakla mesguldüm.

Sonracıma garson geldi ve benim aceleyle bir yemek seçmem gerekiyodu. Menüye baktım ne gördüm acaba?
Görünce ben.

<< QUESADILLA>>

Fiyatına bile bakmadan bundan istiyorum diye adeta haykırdım. Babam mutlu olmuştu çünkü fazla yemek yiyen biri değilim -ailenin her üyesi yemek yemem için kırk takla atar da- Ardından fiyatına baktım. Bakmaz olaydim ..

<<<42 Tl???!!!>>>

HAYIIR OLMAZ diye yeniden bir haykırışla ortaya atildim. Baba bu kadar para vermeye deymez dedim ama babam bu sefer bendensin bakışı atti. Ne biliyim nefis işte yeni seyler denemek de istiyodum 'tmm' dedim.

Gelen yemekle bütün hayallerimin suya düşmesi bir oldu. Biber -dalından koparılmış olmadıkça- domates nerede olursa olsun yemeyecegim yemedigim sebzelerdir. Ama Quesadilla nin %80'inden fazlasinin biber dometes karışımı olmasını kimse beklemiyodu. Kandırılmıştım ya da nick Kandırılmıştı. Çünkü nick jones'in peynirini sevdiği quesadillanin %1i bile peynir değildi.

Bi süre yemeğimle bakıştık.Ardından kimseye çaktırmadan cici kız rolüne bürünüp yemek isteyen var mı diyerek herkese dolu dolu birer kaşık verdikten sonra bile tabağın çeyreği bitmemişti...Ama 42 lira ödemiştim o yemek bitecekti!!

Zorlayarak yarım saatlik bir çabayala gelecek 10 yıllık biber ihtiyacımı karşıladım. yine de bu olay benim icin deneyim olmuştu demek ki neymişş

"10 tl'lik klas karışık ızgaradan yola devam"

Not: Bu yazıyı yazarken internetten quesadilla resimlerine baktım benim yediğim bunlardan değildi. Yine KANDIRILMISIM...

Gelen geçen kandırmış beni vah halime.

Nerden nereye atladım bir şarkı sözünden filizlere biberlere vb.
Yine kafanizi ütüledim hahah!

Bir başka anımda görüşürüz
Bu postu yazmamın ertesinde yeniden Quesadilla ile karşılaşma trajilikliği...

2 yorum:

  1. JOnes məncə pendir sevmədiyi üçün məhz bu yeməyi deyib mahnıda/şarkıda ;) ha ha :D qarşıma çıxsa almaram, yemərəm, istəmərəm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben de bi dahakine almiycam yemiycem istemiycem :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...