3 Ağustos 2015 Pazartesi

Mim #09: Saçmamaçsız

Merhaba. . .
12 saatlik yolculuğu yaklaşık 29 saatte alan ailemi tebrik ediyorum. Her sene bir günde bütün yolu giderken bu sene fevri bir kararla yolculuğu uzatmalara oynattık ve sonuç!  Daha eve geleli 20 dakika bile olmadı(saat gece bir buçuk) ve haliyle ben de aşırı yorgunum. Fakat bir sözüm var, 2 günde 1 yazı yayınlayacağım diye! Bu yüzden hemen şimdi gözlerim uykumdan fedakarlık edip yazıma başlayacağım. Her şey sizin için.
Aslında Rin'in beni mimleme yazısını görene kadar ne yazıcağım, nasıl yazacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Fakat o sırada Rin imdadıma yetişerek beni kurtardı. Burdan teşekkürlerimi göndererek mime başlıyorum.

1-)Odanızda orda olduğunu hatırlamadığınız bir şeyi bulun. Onunla ilgili bir anınız var mı?

Şimdilik yaşayamadığım odama gidip çürümeye yüz tutmuş kalemliğimin tarafına baktım ve bulduğum şey daha birkaç hafta önce makotolarla buluştuğumuzda aldığım promarkerlardan hain olanıydı. Neden hain işte orda anım başlıyor.
Suçlunun ön profilden görünümü -.-
Kadıköy'e vardığımızda saat biri çeyrek geçiyordu. Benim yaklaşık 500 metre ilerideki bir sanat marketine(Güven Sanat) gitmem gerekiyordu. Fakat şöyle bir sorun vardı ki, saat 01.45'te ayrılık çeşmesinin oradaki Tepe Natilus'ün sinamasında(minibüse binsen 10 dk'de varabileceğin bir yer) olmamız gerekiyordu. Adeta uçarcasına güven sanata girdim. Ablama söz verdiğim eşyaları alabildim fakat benim aradığım şey yoktu. radığım şeyse Promarker'dı. (Bu kalemler copiclerin yarı fiyatına satılan 1 numaralı altarnatif manga çizim kalemleridir)

Neyse işte sonra oranın yakınlarında olduğunu bildiğim ama tam olarak nerde olduğunu bilmediğim başka bir sanat mağazasına gittim.(Anka Sanat) Orada buldum bulmasına fakat sirkecide 4.75'e alma şansı yakalamışken(her türden renk vardı) almamıştım ve burada 8.75 tl'ye satılıyordu. Kazıklandığı bile bile aldım o kalemleri.  Fakat hatırlatmalıyım zamanım hızla tükeniyordu. Yaklaşık 5 dakikada 4 tane renk seçip kasaya gittim.

İşin kötü yanı neydi biliyor musunuz? Aldığım yerde kalemleri denemenin yasak olduğunu belirten yazılar vardı. Ben de onlara güvendim hepsini denemeden aldım. Fakat eve geldiğimde ten rengi için aldığım kalemin mürekkebinin tamamen bitmiş olduğunu görünce yaşadığım hayalkırıklığını siz düşünün.

Not: Sinemaya yetiştik.(biliyorum orayla hiç ilgilenmemiştiniz. Halbuki kalemleri alırken benim tek düşündüğüm sinemaydı.)

2-)Aklınıza gelen ilk soğuk espriyi yazın.Aklınıza gelmiyorsa iki üç kelime saçmalayın.

Adamın biri şoka girmiş karısı da bime. Daha bi şey yazmalı mıyım. . .

3-) Aklınıza gelen eşya ya da kişiyle ilgili akrostiş yazın.

Beni mimleyen Rine bir hediye vermeden göndermek olmaz. Bir akrostiş şiirle sevgimizi gösterelim.(valla kısa bir kelime olduğu için seçmedim(!) :P-anladınız-)

Renkli renkli bloguyla
İlk yorumlar hep onda
Ne kadar kısa olsa da

Seviyoruz onu!❤︎

Napıyım kısacık kelime sığmadı. . .

4-) Seni mimleyenin miminden ilginç bir kelime seç ve sen de saçmala.

Valla Rin o kadar saçmalamışsın ki üzerine saçmalık tanıyamayacağımı düşünüyorum bu nedenle yazdığın metni biraz daha değiştirip buraya yazacağım.


Beyaz büyük keçi mor ot aramaya çıkmış yolda mavi şelale görmüş üstünde siyah gökkuşağı varmış daha fazla görmek için suya girmiş akıntının kuvetti nedeniyle sürüklenmiş zor güç bela çıkmış gökkuşağının siyah olmasının nedeni domestoslu olmasıymış. Keçi yeşile dönüşmüş.

Tanıştırıyım bu da benim saçmalık cover'ım.


Ohh bebe mim de bittiğine göre üzerimden bir yük kalktı ama daha resim bulucam. . .
Ama önce mimlediklerimi yazıyım:
Zuri, YuuMugilock, Nana happy ve blogu olmayan takipçilerimiz(misaki, hilal ve diğer herkesi) mimliyorum. Blog yerine istedikleri soruya yorumlarda cevap verebilirler :)

Güle güle, ben artık ölü gibi uyumaya gidiyorum.

31 yorum:

  1. &
    AAAAA MİMLENMİŞİMMMM:D:D:D:D Yaaaa gerçekten ne ka tatlışsın be^^
    Benim aklıma takılan en büyük şey 29 saatlik büyük yolculuk (deabak)!!! Zor olmuştur...
    ŞİMDİİİİİ mimimizin tadını çıkaralım!
    1-)Odanızda orda olduğunu hatırlamadığınız bir şeyi bulun. Onunla ilgili bir anınız var mı?
    -Sayende odamda çikolata buldum^^ Tek anım yememiş olmam.
    2-)Aklınıza gelen ilk soğuk espriyi yazın.Aklınıza gelmiyorsa iki üç kelime saçmalayın.
    -emaye tencere
    -no, you are not a tencere
    3-) Aklınıza gelen eşya ya da kişiyle ilgili akrostiş yazın.
    - Kim bilir ne olacağını
    İlim bilir havanın soğuyacağını
    Tufan kopar hayat solar
    Antalyada sivrisinek sokar
    Persil tüm çamaşırları temiz tutar!!!
    4-) Seni mimleyenin miminden ilginç bir kelime seç ve sen de saçmala.
    -Kadıköy köy olmamanın yanısıra şehir olmaması ile ünlü bir ana spor merkezidir. "Kadı" kelimesi üç vakte kadar köyden eser kalmayacağına delalet eder ve de köysüzlükle alakadar atılmış en bilinçlı adımdır. (özür dilerim çok salakça oldu gerçekten^^).

    VEEEEE KAMSAHANAMİDA RANAO ÇİNGUUU!!!


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çikolata anına bayıldım :D Yazdığın espriyi ilk defa duyuyorum ama komikmiş :) (espriyi başta anlamadı sonra gitti google amcadan emayenin anlamına baktı ve sayende bir kelime öğrendi)CAHIL BEN.
      Ooo yeni bir şair mi doğuyorr?? :P Eminim Antalyada da sinek sokar ama Bodrumda(tatilde gittiğimiz yer) soktuğu kesin. . .
      Son saçmalamanla beraber bütün mimi saçmalayarak bitirdiğin için tebrikler! Ayrıca yaptığın için ben teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Ay çok sevindim ,sende benden çok saçmalamisin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww sağoll saçma olduğumu(saçmaladığımı) duymak iyi hissettirdi ^^

      Sil
    2. Please dostlar,kimse benim kadar saçmalamadı bu mimde :D Cadıdan girdim,bilmem nerden çıktım asdfghjklş Birde işin kötü tarafı,mimlediğim insanların ne yazacağı :D Bende Yuu-chan'ı mimledim ama sen daha önce yazdığın için yazıyı senin tarafından mimlenmiş olsun :D

      Sil
    3. Demin okuyarak geldim ve yorumumu orda saçmalamaya kara verdim :D Birini mimlediğinde başa biri de mimlemişse o mimlenen insan mimine "x ve y beni mimlemişler" şeklinde giriş yapıyor yani sorun değil ikimiz de mimledik :)

      Sil
    4. Hmm,buralarda yeniyim reis bilmiyorum ikisininde isminin söylendiğini asdfghjkl

      Sil
    5. Neden x ve y , k ve D değil :D

      Sil
    6. Matematik kafası bende biraz ağır basıyo ondan x ve y dedim ama senin k ve d'ni anlamadım. neden k ve d?
      Kuzey ve doğu? Kinu ve drana?(bu pek olmadı) k ve d neyin kısaltılmışı?
      bence k ve r demeliydik kinu ve ranao. iyice sçmaladık ama eğlenceli :D

      Sil
    7. Ranao-chan ve Rin,gün gelecek bu yorumları biri okuyacak.Rezil olmamak için topluca kendimizi camdan atalım.Dünya
      3 maldan kurtulur.(Ranao-chan alınma şakasına söylüyorum he :D)Bu arada Drana kim ya ? :D Ve cidden Rin D ne alaka? :D Bilinmeyen şeyler için Matematik'te X ve Y kullanılır Rincim.Azcık Kinu Senpaiden örnek al.Şimdiye kadar bunları öğrenmiş olman gerekiyordu.
      Tmm,ben gidiyorum.Ben şimdi kendimi atıcam,sizde daha sonra atarsınız.Hadi herkese eyvallah.Öbürkü taraftan sizlere esiyor mu esmiyor mu diye haber veririm.Sizde ona göre gelirsiniz.

      Sil
    8. Tamam sen git biz arkandan geliyoruz.
      Yalnız hakkaten bu yorumları okuyanlara iyi rezil olcaz :P
      Dranayı salladım yani aslında sondaki düşünceme göre kinu ve ranao olmaası gerektiğini düşünüp d yi nereye alıcağımı bilemedi ve rananın başına getirdim yani önemsiz bir ayrıntı.
      Bizim bu kadar uzun yorumlarımızın ardından beklenen: Rin'in kısa mesajı :D

      Sil
    9. Rin birşeyler yapıyormuş artık bakalım yakında görürüz asdfghj Öbürkü taraf bile esmiyor Drana :D Bundan sonra sana Drana diyeceğim :D Yakında Zuri'nin yazdığı gibi "Blogger Arkadaşlıkları Üzerine"adlı bir post yayınlamayı düşünüyorum.Hepinizden uzun uzun bahsedeceğim :D Bu yorumlarıda bir kopyalayayım belki yazıda kullanırım :D Hep birlikte rezil olur,sonra el sallarız.Ölme fikrinden vazgeçtim.Biz öbür taraftada saçmalarız çünkü :D Bizi ordanda atarlar Allah korusun :D

      Sil
    10. Ahaha güzel olur. Yazını bekliyoruummm :)

      Sil
    11. Yazıyı yazmasına yazıyorumda,o kadar uzun olduki sizin dışınızda okuyacak insan olduğunu sanmıyorum sdfghjklş Dahada devam edecem sen varsın,Elif manyağı var.Yuu-chan'da yardırdığım için çok uzun oldu sdfghjk

      Sil
    12. X ve y matematik terimi biz burda isim yazıyoruz türkçe terimi , K ninkunu olduğunu nerden çikardin?

      Sil
    13. Bu arada k D ne alaka onuda bilmiyom :D

      Sil
    14. Rin git lütfen ilk önce sen kendini öldür :D Ranao'nun yorumlarına taciz keyf :D

      Sil
    15. Ahaha devam devam no prob. :)

      Sil
    16. Elif'ten geçti hep bunlar Rana-chan,yoksa ben böyle değildim asdfghj

      Sil
  3. Daha önce yorum yazmadığın blogların mimlenmesi gerekiyormuş ama baya yapmak istediğim bir mimdi. Hemen yapacağım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa böyle bir yazı görmüştüm sanki ama kural olduğunu anlamamıştım. Zaten mimi yapan üç kişi olarak bu kurala uymamışız. Yine de sorun olacağını sanmıyorum. :)

      Sil
    2. Boşver Yuu-chan kimse o kuralı sallamamış :D wsedfghj O üç kişinin arasında bende varmıyım Ranao? Çünkü eğer varsam "Saçmalayan Blogger"lar olarak kendimizi her yerde belli ediyoruz :D

      Sil
    3. Varsın varsın ;) kesinlikle heryerdeyiz :D

      Sil
    4. Yada sizinle alakalı yazımın ismini "Saçmalamayan Bloggerlar" olarak değiştirmeliyim,ve aradan Zuri'yi çıkarmalıyım çünkü o saçmalamıyor asdfghjkl

      Sil
    5. Yok yaa özellikle blogger kullanan çoğu insanın doğasınada var saçmalamak .yani aslında bence saçmalamak bir virüs ve yaşamak için bu virüse de ihtiyacımız var :) Ve blogger dünyası bu virüsün salgın yerlerinden biri birçok sosyal medya gibi! Yine de benim bünyem saçamalama virüsene baya dayanıklı. Bu yüzden yalnızca bazı anlar moda giriyorum. Seninkiyse adeta onunla yaşıyor :D Dediğine göre zuri de dayanıklıdır belki. Ki ben ciddi yazıları bazen tercih ederim o yüzden zurinin yazılarını zevkle okurum. Gerçi sizinkileri de zevkle okuyorum şu bir paragraf boyu saçmalama yapıtaşından oluşan fakat sonucunda bir şeye varamadığın eğlenceli yazıları.
      Allahım deliriyor muyum resmen burada ciddi bir saçmalama gerçekleştirdim. Lütfen dikkate almayınız...

      Sil
    6. Çok güzel bir yorum yapmışsın!! Üstelik şurada koptum"Seninkiyse adeta onunla yaşıyor :D,Gerçi sizinkileri de zevkle okuyorum şu bir paragraf boyu saçmalama yapıtaşından oluşan fakat sonucunda bir şeye varamadığın eğlenceli yazıları."Kesinlikle,bende bir çeviri grubunda falan olsaydım Zuri'ler gibi,adını Japonca Saçmalamasyon falan koyardım asdfghjk Sen saçmalamıyorsun sadece bize ortak oluyorsun asdfgh

      Sil
    7. Ortak olmak da büyük bir başarı haksızlık etme :D Şimdi bunları yazınca şu zamana kadar yaşadıklarımı yazma isteği geldi ama seninkiyle de çakışmak sana haksızlık olur diye düşünüyorum sonuçta senin aklına geldi. napsak, ben çook sonra mı yayınlasam?

      Sil
    8. Hiç farketmez,istediğin zaman paylaşabilirsin Ranao-chan!!^^ Aslında bende bir nevi,diğer Blogger'lara böyle bir şey yaptırmak için yazdım benimkini.Sizi teşvik etmeye çalışıyorum yani. :D O yüzden istediğin zaman yazıp yayınlayabilirsin,ben hala yazmakla meşgulüm.Sabah yayınlarım diye düşünüyorum.

      Sil
    9. Oww çok sağool sanırım benimki de sabaha biter fakat ertesi gün de yayınlayabilirim. Kafama göre takılcam :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...