14 Ağustos 2015 Cuma

Jang Ok Jung, Live in love

Tarihi dramaları ne çok özlemişim yaa bana hwajung yetmedi zaten o kendisine de yetmedi o da ayrı konu! Neyse başka bir yazımda sitem ederim. Şimdi kutlama zamanı!!!
Yeni dizim hayırlı olsuuun! Sizin de yeni diziniz olması için elimden geleni yapacağım ;)

Aslında diziye başlamamın asıl nedeni tarihi olması da olsa beni çeken taraf başrolün kim tae hee olmasıydı. Sonra da işin içine kıyafet tasarımı(ki ben hanbokları çok severim*^*), aşk ve en önemlisi de kraliçe(kadın kavgalar) tahtı kavgaları girince kim beni tutabilirdi ki(!) Cevap: Kdrama sözüm -.-
Tabii 2 bölüm izleyip 2 gün beklerken karşılaştığım şok edici gerçekler de izleme isteğimi arttırmadı değil.
İlk önce konusu: Jung ok Jung annesi köle olmasına rağmen kendi ayaklarında durarak bir tasarımcı olmuştur. Amcası soylu olmamasına rağmen yeğenini ölen kızının intikamı için kraliçe yapmak için uğraşıyordur. Herkesin birbirinden kötü olduğu ve ok Jung'ın yalnızca iş,eş mutluluk istediği bu dünyada başarılı olabilecek midir? Elindeki tek gizli silahı umudu olan Ok Jung'ın Cariyelikten Kraliçeliğe olan serüveni anlatılmaktadır.

Dong yi'daki gibi masumane bir aşk anlatılmaktadır hem de kralın başkomutan, kızın erkek-kılığında-  olduğu. Sanırım bu dizi biraz fazla Dong yi'ya benziyor ama olsun. Ben yine de sevdim :)


Sanırım uzuuun uzun karakter tanımlaması yapıcam. Dayanabilirsiniz biliyorum. HALSU İSSO!
Zaten tanıdık gelen dizi oyuncularını detaylıca araştırmak için çok sevdiğim bir site olan Dramawiki'ye girip diziyi arattım. Sonra tek tek isimlere baktım. Karşılaştıklarım ve verdiğim tepkiler annemin "Rana bu koreliler seni ne çok etkiliyor izleme onları"demesine neden oldu. Çünkü bu sırada gözlerim pörtlemiş bir şekilde ekrana bakıyordum. Neden mi? Beni bu denli şaşırtan oyuncular için okumaya devam edinn! İzleyin de!
Tae hee tahmin ettiğim gibi My princess'in ana karakteriydi. Orada da çok severdim kendisini. Çatlak kız rolünde çok tatlıydı. Burada da çok güzel ama birazcık daha soğuk ve bilge. Yine de benim için A kalitede!
Sonra sıradaki oyuncumuz başrolü paylaşan Yoo ah in'e tıkladım. Araştırmadan önce bu adamı tanımadığıma yemin edebilirdim fakat bi baktım ki tanıyormuşumm!
En sağdaki arkadaş -.-
En soldaki ise biricik Song joong ki 
Syunkyunkwang scandal adlı dizideki cool man'imiz. Tabii aynı zamanda zavallı ikinci karakterimiz. Bu hali daha normal olmuş uzun saçlı halinden, beğendim! Fakat biraz fazla normal kaçmış yani özelliği kalmamış. Off ne saçmalıyorum adamın  sesi özgünlüğünü-farklılık- her yerden belli ediyor

Tabii ki sıradaki -şimdilik kötü tarafını göremediğimiz- ama eminim yakında cadılıkta başkasını aratmayacak kötü karakterimiz var. Tanıdığım biri, hatta cadılıklarıyla tanıdığım biri. Hem Lie to me'de hem de bu diziye çok benzeyen, oyuncularını sevsem de senaryodan hoşnut kalmadığım The Princess man'in gerçek prensesi. Yalnız Başlarda Kim tae hee ile karıştırmışlığım oldu. Bu koreliler birbirlerine -bazen- neden bu kadar benziyorlar???


Vee Muhteşem-başrol- 4'lümüzün 4.sü -herhalde çıkış dizisinin jung ok jung olduğu, Bluebird's house dizisinin başrol olmayan başrolü Lee tae sung. Aynı şebekliği ve psikopat bakışlarını burada da atması gerçekten diziye bağlanma sebeplerimden biri :D Bu dizide biraz Syunkyunkwang'ın song joong ki'si gibi olmuş. Severim böyle çatlak karakterleri :)
Bahsettiğim gülüş *^*
Şimdi hemen çocuk oyunculardan bahsedip kafanızı ütülemeyi kesicem. Çocuk oyuncuları çok ünlü olmasa da birini tanıyorum! Unexpected you dizisinin yükselen yıldızı salak çocuğu. ki bence geleceği var iyi rol yapıyor :) Zaten anlamış olacaklar ki Modern farmer'da genç yaşına rağmen anakarakterler arasında. Aşağıdaki⇣

Diğerlerini ise ordan burdan tanıyorum fakat çok alakasız bir bilgi vereceğim. Ama bu sefer Who are you izleyicilerinin gözdesi kim so hyun ve bu dizideki(jang ok jung) başrolün küçüklüğü hakkında. İkisi de 99 doğumlu olmalarına rağmen strange housekeeper dizisinde abla kardeş rolü yapmaları cidden çok komikti. Özellikle de sanki aralarında 4 yaş varmış gibi rol yaparken aynı yaşta olduklarını, ayrıca ksh'un 14 yaşında olup 18 yaş rolünğ yaptığını bilen benim için :D


Evett karakter yazım bitti. Şimdi de Koreantürk'te bir bölümün altına yapılan yorumlarda hoşuma giden bir yorumu paylaşacağım.

"Prensin annesi tam bir dilenci açgözlü kadın ortalığı karıştırıyor askeri malzemeye bile rüşvet soktu. Kraliçenin çok olduğu yerde sabah hiç olmazmış herkes ayrı düdük öttürüyor..."
Aha bu da 3.müz...Başka kraliçe olmak isteyen?
Ahaha tam bu diziye söylenecek söz. Etraf kraliçe adayı ve sahici kraliçe kaynıyo *^*


Şimdi gülüyorlar. Peki gelecekte?
Son olarak 3.Bölümden spo barındırmayan çok hoş ve değişik bir alıntı yapacağım. Tam manasıyla beğenmesem de ilginç geldi sizin de fikirlerinizi almak isterim. ^^



Cadı olması beklenilen kötü kraliçe adayı(tanıtımını yaptığım 3. kişi) diyor ki:

-Havai fişekleri izlerken kederleniyorum.Birden parlayıp kaybolmaları hayatlarımızı hatırlatıyor. (Ranao notu: Evet ölüceksin *şeytani bakışla gerçekleri ima etme emojisi*) Bu yüzden gecenin karanlığında daima parlayan bir ay ışığını tercih ederim.

Sonra Tae Hee'miz(başrol kız) zıt bir düşünce ile havalı olan ama olmayan bir konuşma yapıyor:

-Aksine, benim kalbim gördükçe çarpıyor.Bir hayatı yalnızca bir kez yaşayacaksam(tabii ahiret inancın olmazsa böyle düşünceler normal-.-) Kısa süreliğine de olsa bu havayi fişek gibi güçlü bir şekilde parlayıp kaybolmayı tercih ederim.

Peki ya siz hangisi olmayı tercih ederdiniz? Karanlıkta loş bir şekilde daimi parlayan bir ay ışığı mı yoksa bir anda güçlüce parlayıp kaybolan bir havai fişek mi?
Şu sarı ışıklar sizce de çok güzel değil mii! 
Daha fazla bir bilgi edinmek isterseniz yalnızca söyleyin yeter. İnşallah izlemeniz için bir sebep yazabilmişimdir. Gerçekten çok güzel bir dizi!

Eğer ki 10.bölüme kadar izlemeyi başardıysanız sizi buraya alalım. Ayrıca daha fazla dizi hakkında bilgi için Tam liste.

6 yorum:

  1. &
    Şimdi izlemeye gidiyorum. Ve ben ay olmayı tercih ederdim. Düşünsene bir gün kör bir kız ay işığını merak edecek ve Beethoven beste yapıp ismine benim işığımı verecek. Kurtlar ulurken insanlar bana bakacak. Üzerine filmler çekilecek. Ama havai fişek olursam sadece Youtube'da ülkelerin 5-10 dakikalık yeni yıl gösterisi olurum:D Peki ya sen hangisi olmak isterdin çoooooook sevdiğim çingumm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun ben de ay olmak isterdim ama ana karakter olmanin özelliği farkli olmasi olduğu için bence anakarakter boyle dedi ki hikayeye uygun cunku kadin gelecekte surgun edilip olcekmis gercekte. Cevabını çok beğendim belirtiyim^^

      Sil
  2. Tarihi şeyleri sevmesemde korelilerinki gerçekten super belki başlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde sevmem tarihileri ama koreliler cok guzel gösteriyo^^

      Sil
  3. Anlaşılan tarihi dizilerin olmazsa olmazı ihtirasları ve arkadan çevrilen oyunları var demek ki bunda da.Benimde bir kaç tanıdığım oyuncu var.Listeye aldım bunu da güzel diyorsan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle her yerde bir entrika dönüyor!
      Güzel güzel ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...