8 Ağustos 2015 Cumartesi

Ne Mi Yapiyorum ? ÇOK SEY ... deeeermisim ...

Merhabalar blogumuzun muhtesem ziyaretcisi. 

Beni hatirladin mi ? Tabisi de ifit. 

Su anda ruhsal ve bedensel olarak UNITED STATES OF AMERICA da bulunmaktayim. Ya da direk Amerika ; 3; . 

Neden uzun zamandir hiç bir sey yazmiyorum ? Ne sen sor. Ne de ben soyliyim. 


10 saat boyunca daracik 3 kisilik uçak koltugunda oynak 6 yasinda bir erkek kardes, gazli ve daha 2 aylik bile olmayan bir bebek ve yeni dogum yapmis annemle beraber Amerikaya gitme gafletinde bulundum da biraz ...

Neyse, uçak yemekleri güzeldi ve Kore filmleri vardi ( Fashion King ve The Royal Tailor i izledim ). Bütün acimi unuttum. 

Geldigimde ise 7 saat zaman farkindan dolayi günlerim kabusa dönüstü. Günün ortasinda yatip sabahin 6 sinda kalkiyorum. HER GÜN. 

Bana uyku haram oldu ... 

Aaa bavullari söylemeyi unuttum. 4 tane DEVASA bavul + 5 tane BAVULDAN DA AGIR el bagaji. Sizce kim bunlari tasidi ? Beli agriyan yorgun annem ve ben. (Babam bizden önce ABD ye gitti de ...) 



Nise. Simdi ben neden bunlari yaziyorum? Cunku uzuluyorum. O kadar ugrasti Ranacigim blogumuzu guzellestirmeye. Ben de hic bir sey yazamadim kaldi. ; 3; Mihane chingu ♡ 

Bundan sonra daha cok yazmaya calisacagim. Umarim jetlagim yakinda gecer ... *esnemesesleri* 

Okudugunuz icin tenk yuu ~ 

Guzel konularimla geri donusunumu yapacagim ♡ 



I WILL BE BACK.  

- Makoto Senpai 

8 yorum:

  1. Amerika'yı çok merak ederim^^ Bol şanslar sana da^^ Amerika hakkında postlar bekliyorum senden^^ (&)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol ^^ Su anda yayinlanmayi bekleyen 2 Amerika postum var , umarim begenirsin :D

      Sil
  2. Allah sabįr versin :D Umarım eğlenceli geçer :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle ve Hoşgeldin. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...