11 Ağustos 2015 Salı

Mim #11: Lisa says"mimledim size hihihi^^"

Mimin değiştirilmiş ismi benden. Sizce de çok tatlı değil mi ;) İsmi gibi mim de çok sevilesi. Sırf bu yüzden çok fazla kişiyi mimleyip uğraştırıcam hehe B)
Lisaya burdan teşekkürlerimi yolluyorum ve kazık soruları cevaplamaya başlıyorum.

1-) Zaman makinen olsaydı hangi zamana gitmek isterdin?

1750'lerdeki Koreye daha doğrusu Choseon(Joseon) devrine gitmek isterdim. Tabii o zamana gitmek de cesaret ister çünkü Kraliyet ailesinden değilsem gider dong yi gibi bir hayat yaşamak için uğraşırdım-ki o da kraliyet ailesine giriyor-.- Zaten kraliyetten değilsem yakında vebadan ölürdüm ya da fakirlikten. Kısacası bu dediğim sadece lafta kalırdı, o kadar cesur biri değilim...


2-)Bir animenin -sevdiğin bir animenin- içinde olduğunu fark etsen ne yapardın?

Walla pıtırcığın deyişiyle "Çok kıyak olurdu" :D Gider ana karakterlerle kanka olurdum. Şimdi düşündüm de Skip beatin içinde olmak isterdim. Gider kyoko ile kanka olurdum ve birlikte Fuwaya komplolar kuradık tabii bu sırada Fuwa bana aşık olurdu sonra ben de kyokonun intikamını alır süründürürdüm çocukcağızı Muhahhaahaaaa!
Yine de fazla hayal dünyalarında yaşayan biri değilimdir bu nedenle sormasan hiç düşünmezdim :P
Ayrıca Kyoko auralarına da girmeyi unutmazdım :D zaten en eğelenceli kısmı o!
3-)Diyelim ki elinde bi içecekle yürüyordun ve pahalı giysili, elit bi kadının üstüne yanlışlıkla döktün. Kadın sana bağırıp duruyor ve etrafındakiler sana bakıyor ne yapardın?

Valla hiç başrol bir fakir kız gibi davranır ve ben de ona havalı bir şekilde  söylediklerini yedirirdim diyemeyeceğim çünkü gerçek hayatta böyle bir şey gelseydi başıma eminim anında "Ayy çok özür dileriim!" derdim. Bağırdığında ise tip tip bakmakla yetinip ortamdan uzaklaşırdım. Eve geldiğimde de vakit kaybetmeden gülerek aileme, arkadaşlarıma anlatırdım.
Coolluğum da aşağıdaki bi olurdu :D
Bu gifi de kullanmak için yer arıyordum❤︎

4-)Sabah kalksan ve dünyanın en zengin kişisi olsan ne yapardın?

Tabii ki herkes gibi rüyada mıyım?, neredeyim? n'apıyorum? gibi büyük ihtimalle içimden çıkamayacağım sorular sorar ve yanıtını arardım. Sonuç olarak bu duruma alışmam 3 günümü alır ardından beynim normal işlemeye başlarsa da hep düşündüğüm "Şu zenginler zekatlarını verse dünyada fakir kalmaz" düşüncemin ilk adımlarını atardım.
Zengin denince aklıma gelen: Hyunbin :D
5-)En sevdiğin kitabın ve ya manganın en sevdiğin cümlesini yaz.

Tesadüfe bak ki bugün okuduğum kitaplarda beğendiğim kısımlara bakıyordum. Bu sırada en çok işaretleme yaptığım Uğultulu tepeler adlı en psikopat dünya klasiğini buldum. Ondan bir cümle yazıyım bari :)
Pislik heatcliff'e acıdığım zamanlardan bir replik...O zamanlarıma -yalnızca birkaç saat de olsa- acıyorum!

Hikayenin anlatıcısı hizmetçi Nelly diyor ki bir zamanlar zavallı Heatcliff'e:

"Kılık değiştirmiş bir prens gibisin. Kim bilir, baban belki de Çin imparatoruydu senin annen de hint kraliçesi. Her ikisi de bir haftalık gelirleriyle Uğultulu tepeler ile T.G.'ın(isimlerini yazmakla hiç uğraşamayacağım) ikisini birden satın alabiliyorlardır, olmaz mı? Seni de belki kötü yürekli korsanlar kaçırıp İngiltereye getirmiştir. Yerinde olsam çok asil bir aileden geldiğimi kurardım kafamda ve bana küçük bir çiftçinin eziyetlerine katlanmam için gerekli olan cesareti ve gururu, geçmişimden alırdım!"

Dedi, bir zamanlar hayranı olduğum ama artık yalnızca pasiflikten hayatının sonuna kadar boş yaşamış biri olarak gördüğüm Uğultulu tepeler anlatıcısı.

Aslında bu kitaba karşı bu kadar dolu olduğumu yeni fark ettim. Eğer daha önce bu kitabı okuyan veya merak eden olursa yorumlarda belirtsin seve seve kitapla ilgili bir yayın yazarım^^

6-)Aklına gelen her hangi bir japonca kelime yaz ama düşünme aklına dank etdiği anda!

Bütün sene makoto bize biz makotonun odasına girdiğimizde söyledeğimiz "Tadaymaaa" ve "İttekimaaas" kelimeleri geldi. Oda arkadaşım artık bu kelimelere o kadar alışmıştı ki tepki vermiyor, doğal karşılıyordu. :D

7-)En çok hangi anime yazarı ve ya mangaka ile gõrüşmek isterdin?



Sanırım saçma bir şekilde tam olarak okumadığım Oresama teacher'ın aynı zamanda gekkan shojo nozaki kunun daa mangakası ile görüşmek isterim. Bunların hepsi ablam ve yunokanın baskıları sonucu bilinç altım yüzünden oluyor -.-(Onlar anladı)

Ve mim bitti! Hadi gözünüz aydın ;) Neyse o zaman sıra kimleri mimlediğimde:
Hoşçakalınn!

5 yorum:

  1. Çok eğlenceliydii^^ Veeee yorumumda belirtiyorum-kitap hakkında yayın yazmanı çok istiyorum. Peki ya neden? Çünki şuanda ders kitapından başka bir şeye iznim yok:/ En azından burda göreyim:/(&)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sınavın mı var? Üzüldüm şimdi, acıdim da :'(
      O zaman birkac kişi daha isterse yazarım :) Sağol yorumunda belirttigin için :D

      Sil
    2. Hayır sınav yok:( Var olan şey okumam için sınava ihtiyaç duymayan kurallar:(((

      Sil
  2. Hihihi güzel olmuş!Çok güldüm yauu :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...