23 Ağustos 2015 Pazar

Kpop: BOYFRİEND

Şu ana kadar Kpop'a dair hiç yazı yazmadım. ben de dedim başlangıcı ilk dinlediğim kpop şarkısının grubundan başlıyım. Klipleri izlerken bol kahkaha atabilirsiniz çünkü baya komikler :D

İlk önce şarkıları tanıtacağım çünkü benim için sesleri yüzlerinden daha önemlidir.

Çıkış şarkıları ve benim dinlediğim ilk şarkı:
BOYFRİEND-boyfriend 

Zaten açılmadan önceki resimden de ne kadar komik ve kızsı bir kip olduğunu anlamışsınızdır. klibi neden seviyorum çünkü komik bir kaligrafileri tatlı bir konseptleri var ve kime izletsem aynı tepkiyi alıyorum.
-Ayy kız gibiler
+Evet biraz...

Niye yalan söyliyim ki evet öyleler. Fakat ben bu duumu daha küçük olmalarına veriyorum çünkü bu klibi 17-18 yaşlarında çıkarmışlar.
Amaaa boyfriend grubu bir sonraki kliplerinde bu olayı tamamen düzeltiyorlar. İzleyip öğrenin.

Boyfriend ~Janus


Hani bazı şarkıları dinlediğiniz anda "bu şarkıya bayıdım" dediğiniz oluyor ya bende de öyle oldu. Yani anlayacağınız ilk görüşte pardon dinleyişte aşık oldum :P

Bir de Tatlı ve şanslı kızımız(park shin hye den sonraki varis) kim so hyunla çekilen bir klip var onu da severim ama janus kadar değil.

Boyfriend~I yah


Mikii nerdesiin? Bak senin için koydum biraz da bu klibi :P Fakat şunu söylemeliyim ki kim so hyun(bilmeyenler için söyleyeyim klipte 6 kişinin de sevdiği kız)'un saçları hiç olmamış... Neden öyle yapmışlar bilmiyorum ama keşke school 2015teki gibi olsaymış.

Sonracığıma okul zamanı -sanırım- makoto ile keşfettiğim bir şarkı var

Boyfriend ~ witch


İşte bu kadaar. kliplerin sonuna geldik. Aslinda birkac tane daha var ama onlari da siz arastirin bulun ;) Fakat izel istekte onlarin da ismini verebilirim :) Şimdi grup hakkında kısa bilgier vererek yazıyı tamamlayacağım.

  • Grup 6 kişiden oluşmaktadır. 3 üyeleri 95 doğumlu O.o en büyükleri ise 89'lu.
  • Grupta bir çift ikiz vardir. Yunoka ve benim aksime benziyorlar yani tek yumurta ikizleriler.
  • Grup 2011 yılında kurulmuştur.
Bu kadaar. Zaten ben de bu kadar biliyorum. Hiçbir şeyin koyu fani olmadigim gibi boyfriendin de degilim fakat adını duyunca gülümserim ^^

15 yorum:

  1. Yaaaaa gerçekten kız gibileeerr:D:D:D O kadar eğlendim ki kliplerle! PSH klipi için ayrıca thank youuu^^ Gerçekten saçlar kötü olmuş ve de^^ Hiç K pop sevmem ama arada çok sevdiklerim oldu!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi :D Hmm peki kpoptan sevdiklerin neleer? Merak ettim^^

      Sil
    2. Bu şarkıların arasında sevdiklerim oldu:) Ama şey var : Tell me

      Sil
  2. Ayy çok tatlılar ^-^
    İlk klipte cidden kız gibiler ama şirinler kk ~ Diğer klipler de çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de gerçekten iyiler :) beğenerek fanı oldugum bir kpop band'idir ^^

      Sil
  3. Konu bu gibi şeyler olunca yorum yapamıyorum ya -__- Ne yazsam ki diye oturup düşünüyorum,ama yazmadanda duramıyorum dfghj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ama önyargılı olmadan bi dinleee! Ne kadar komik olduklarına inanamazsın :D klibi de izlemeyi unutma! Benim için! lütfen!
      Bi kere kpop candır!

      Sil
    2. Kıyamam sana Ranao-chan :D Daha sonra dinlerim.^^
      Bi kere Nightcore candır!
      (Şimdi bir tanede Vocaloid sever geliyormuş ghjkl)

      Sil
    3. Ama dinle v.v!
      hahaha aynen onu da bekliyoruz :D
      Nightcore yalnızca if ı die young'ı dinliyorum o kadar. Sesleri fazla tiz geliyo ama güzel :)
      Senin de benim şarkılarıma yorumlarını bekiyorum!

      Sil
  4. Ranao, senin sayende üşengeçlikten kurtulamayıp, aynı şarkıları bıkana kadar dinleyeceğim bir grup daha eklendi. Senin dediğin gibi ilk klipten kız gibiyken ikinci klipte sanki bambaşka olmuşlar. :D Ayrıca yenilediğin müzik listesindeki şarkıları da dinlemesi çok hoş. Özellikle Jackpot ve I Wish şarkılarını dinlemek ayrı bir güzel. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww şu an o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Birilerinin müzik listemi dinlediği ve de begendigi gercegi cok hoş!
      Bu grubu da sevmene sevindim normalde fazla fanı yoktur. Yakın zamanda listeyi tekrar yeniliyim ki daha fazla kpopa merak sal hehehe(Şu an resmen bana bagimlilastirdigin oral cigarettes sarkisina karsilik sana bagimlilik yapan yeni bir sarki kazandirdim hahaha :D hep böyle birbirimize şarkı önerelim!!

      Sil
    2. CN Blue ve bir kaç şarkı haricinde çok fazla K-pop'la alakalı biri değilim belki de bu yüzden hoşuma gidiyordur, bilmiyorum ama bence dinlemesi çok hoş bir gruplar. ^^
      Cidden The Oral Cigarettes dinliyor musun? ;v; Çok mutlu oldum şu anda. Sevdiğim gruplardan birini benden başka birilerinin de dinlediğini görmek harika. ;v;
      Kesinlikle önerelim. Bu konularda bir kaç şarkıdan öte çok fazla bilgim yok.

      Sil
    3. Ooo Cnblue O.o EN sevdiğim gruplardan! Dinliyorum, bi tane şarkısı var gerçekten bayıldım ama indirdiğim site jp adla yazdığı için adını bilmiyorum fakat senin önerdiğin bir şarkı olduğuna eminim :)

      Sil
  5. Kusura bakma gec cevap verdim ama int yavas gelince daha uzun bir yorum, atarim ama dediğin gibi Kim so hyun keşke who are you school daki gibi olsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi :( neyse sonuçta küçücük yaşında klipte oynuyo bu çok büyük bir olay O.o

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...