25 Ağustos 2015 Salı

Kore dizilerinin kaçıkları [Kızlar]

Erkek manyakların kızlardan daha çok olduğunu fark edince baya şaşırdım. Sözde korenin kadınları  çatlaktı ama görülüyor ki erkekler daha bozukmuş. Bir kore fanı olarak bazen geçekten erkeklerin kız gibi olmasından yakınırım böyle olacağı belliydi. Neyse yeniden yazılı bir vidyo sizi bekliyor :D(anladınız siz)

Bütün videoları izleyin !

1) En çatlak Cheon song yi (jun ji hyun)



Yüz yılın çatlağı diyebiliriz.

2) En manyak Ah mo ne (Lee da hae)



Biraz cheer song yi çakması gibi ama her şeyi bilerek yapıyor. Bu nedenle ikisi de müthiş oynamışlar rollerini.


3) En Ergen Ahn Yo Na (Ji Sung)


Biliyorsunuz ki ji sung bir erkek ama karakter kız ben de erkeklerde fazla karakter olmasın diye buraya koydum videoyu. Not: 1. dakikaya kadar izleyin ordan sonrası biricik se gi nin orası kmhm tanıtımıma kalsın :)

4) En manyak Jang Ma Ri (Bae Suzy)

Her izlediğimde kahkahalarla güldüğüm bir videodur yani demem o ki size kısacık konuyu özet geçersem videoya bayılırsınız!
Konusu: 18  yaşındaki kyung joon'un ruhunun aniden 30 yaşındaki Seo Yoon Jae'nin vücuduna nakil olur. Kang joonun ruhu yoon jae'nin bedeninde uyanırken asıl bedeni yoon jaenin ruhu ile komada kalır. Gil da ran nişanlısı(yoon jae) ile öğrencisi kyung joon'un geri dönmesi için elinden geleni yaparken yoon jaenin sırları ve  manyak Ma ri'ni Amerika'dan gelmesi ile işler iyice karışır.


Videoda ruhları yer değiştirmiş haldelerdir.

Mari & gil da ran hocanın erkek kardeşi ❤︎

5) En Psikopat Jin Ah (Jang so min) 

Big Man dizisi ile tanışana kadar Jang so min'i hiç sevmezdim. Playfull kiss'de aşırı yapmacık oynadığını düşünürdüm. Zaten o diziye karşı antipatim var. Neyse big man'deki çatlak karakteri ile bütün önyargılarımı kırmayı başardı. İzleyip ne kadar manyak olduğunu öğrenin. Yine de buraya birkaç gif bırakacağım :)


Bakışlar hep aynı ^.^

Güzel, cadı bir kız olmuştu bu dizide. Karakterine de taam uymuş. Çok beğendim!

Çok üşendiğim için 1-2 tane ciddi manyakları yapmayı üşenmeyeceğim bir zamana erteliyorum. Takipte kalıın!

10 yorum:

  1. &
    Aralarında bir tanesini bile tanımadım yaaa:( Daha yolun çoook baiındayımm. Ama kötü r haberim var: artık sık sık giremicem buraya:( Bundan sonra Misaki çalışkan olmak zorunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tamam o zaman. ama iki günde bir de olsa kesinlikle gir tamam mı?
      Zaten ben de bu aralar baya yoğunum o yüzden şu sıralar blogun duraklama dönemi olacak :(

      Sil
  2. Song Yi her zaman birinci))Ma Riya zaten qicik olmuşdum hiç sevmedim onu...
    Böyle bi liste yapsam Ahn Yo Na hiç aklima gelmezdi))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe o da benim listemin özelliği :D

      Sil
  3. Baya kaçik gözüküyor video lari izliycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee nasıllarmış beğendin mi? Sence en kaçık hangisi ? :D

      Sil
  4. Çok eğlenceli bir yazı olmuş :)
    Cheon Song Yi'yi tek geçerim. Sürekli izlenesi manyaklıkları var.
    Hotel King ve Big Man'i izlememiştim. Videolardan sonra merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr~
      Hotel king de big man de güzeldir ama man from a göre daha ciddilerdir. Hotel kingi online izlemiştim şimdi nasıl bir tat verir bilmiyorum ama güzel entrika li bir dizidir ^^

      Sil
  5. Ya sizin okulunuz işiniz gücünüz yok mu güzel güzel yazılar yazıyorsunuz :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama artık o okul denen hapishaneye gidiyorum(ayrıca yurtta da kalıyorum anlayacağın tam hapishane) Fakat bugun CUMA! Eve döndümm!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...