21 Ağustos 2015 Cuma

Kore dizilerindeki kaçıklar [Erkekler] 1/2

Bloggerdaki bir hata nedeni ile yazar makoto gibi gözüküyor. Fakat yazı bana, Ranao'ya alttir ^^İllaki denk gelmişsinizdir, dizilere renk katan psikopatlık derecesindeki karakterlere. Walla benim favori karakterlerim hep kaçıktır. Jeremy olsun, Enrique olsun, park shi hoo olsun. Fakat bu karakterler o kadar fazladır ki, ben size erkeklerini 2 postada, kızlarını tek geçişte anlatacağım. Hazır olun o halde en tanınmış çatlaklarla başlıyorum :)

Not:Bol videolu bir yazı sizi bekliyor. Padon videolu yazı değil yazılı videolar bekliyor o derece :D Aman İnternetinize dikkat!
1) En saf Jeremy(lee hong ki)

You are beautiful dizisinde kızı seven 3.karakter olarak rol alsa da herkesin gözünde en sevilen karakterdi şüphesiz. Gerçekten jeremy ve go mi nam'ın sahnelerini kahkahalarla izledim siz de gülün diye de videosunu buldum getirdim :)
Ehehe bibi erişte her zaman favorim :D
Yalnız jeremy'nin go mi namın kız olmasına verdiği tepki çok şeker değil mi :P

Dizi ismi: You are beautiful

Konusu: Go mi nyu(kız ikiz) rahibe olmak için uğraş verirken ikiz erkek kardeşi korenin en ünlü grubu ANjell grubuna yeni üye olarak katılmaya hak kazanır. Bu sırada sağlık sorunlarından dolayı kaybolan Go mi nam(erkek ikiz)'ın yerine Go mi nyu geçer. Acaba Go mi nam'ın kız olduğunu anlayabilecekler mi? Peki ya gruptaki 3 kişi de onu severse ne olur? Öğrenmek için devamını izleyin ve görün :D

2)En tatlı-ben demiyorum kendisi diyor- Enrique(Yoon shi yoon) 

Bu seferki daha havalı ve tatlı. Rol arkadaşı park shin hye'yi evinden çıkarmak için her şeyi denerken bolca kahkaha attığım bir karakter size de izletiyim bari :)
"Çok tatlıydım küçüklüğümden beri, tatlı olarak doğmuşum!"


Dizi ismi: Flower boy next door

Konusu: Ana karakterimiz(PSH) insanlarla uzun süredir etkileşime geçmeyen sosyal fobisi bulunan bir kızdır. Enrique ise onun bu durumuna sinir olur ve dışarıya çıkması için bütün saçmalıkları yapar. PSH bu fobisini yenebilecek midir? Peki  Enrique ona aşık olamadan durabilecek midir?

3)En acılı Tae Kwang (Bum sungjae) 

Niye acıklı dediğimi who are you izleyenler anlamıştır. Eun bi'nin saçmalıkları- pardon senaristin- yüzünden zavallı yalnız kaldı. Halbuki Eun bi ile ne çok yakışıyolardı!



Hehehe manyak!
Dizi ismi: School 2015- Who are you?

Konusu: Yi Eun bi sevgi evi adı verilen yetimhanede mutlu ama zor bir hayat yaşamaktadır. 
4) En piskopat-deli gerçekten! hatta psikoloğa gidiyor- Cha Seung Jo (Park shi Hoo)

Yalan değil cidden manyak ama iyi yönden. Sevmediğim bir diziyi bile benim için özel yapan bir kaçık. Memnuniyete olan takıntıları, babasından alacağı intikama kadar her hareketine kahkahalar attığım bir karakter. Youtube'da gezinirken kendisi izle ilgili yapılmış müthiş komik bir videoya denk gelmiştim size de izletiyim :)

Dizi ismi: Cheongdamdong Alice
Konusu: Ana karakter kız iyi okullardan mezun olamasa da işini iyi yapan bir kızdır. Fakat yabancı bir okuldan mezun olmadığı için hiçbir yerde iş bulamaz ve en sonunda Cheongdamdong'a katılmaya karar verir. Üst sosyete olarak adlandırılan bu yere girebilmek için kullanndığı piskopat zengin varis Seung Jo gerçekleri öğrenince neler olacaktır? Peki kızımız Cheongdamdong'a girince muutlu olabilecek midir?
5) En pb Gu yong Ha (Song joong ki)

Gifleri ben birleştirdim havamı da atıyım ;) İşte yong ha da böyle bir psikopattı. Habire blinkler atıp "na gu yonghada" derdi ve ben zevkle izlerdim. Tek sorunu saçma düşünceleri.

Dizi ismi: Sungkyunkwang scandal!

Konusu: Orta sınıf bir aileden gelen park min young(gerçek ismidir dizideki ismini bilmiyorum) erkek kılığına girerek Sungkyunkwang adlı Joseon'un en ünlü üniversitesine girer. Bu sırada başına gelecek olaylardan haberi yoktur. Peki başına ne gelecektir?
6) En manyak Jang Hyun do(Lee sang yeob) 


Sevdiğim bütün gifleri resimleri birleştirip ortaya karışık bir gif yaptım :D Çok manyak durmuyor burada ama eğer ki izlerseniz görürsünüz :P

Dizi ismi: Bluebirds house

Normal manyaklar bu kadardı. Bir de ciddi ciddi manyaklar var onları daha sonra yayınlayacağım ama önce kızları paylaşacağım :) Beklemede kalıın!

19 yorum:

  1. Ayy anılarım depreşti You are beautiful ilk izlediğim dizilerden biri yani Bof'tan sonra izlediğim ilk diziydi :3
    Benim de en sevdiğim karakter Jeremy yani Lee hong ki'ydi hatta bu diziden sonra Lee hong ki'yi araştırmıştım ilk dinlediğim K-pop grubu FT ISLAND olmuştu.
    Cidden çok sağol ya eski günleri hatırladım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ft islandin sarkilarina bayiliriim ♥^♥
      lee hong kinin gercek hayattaki haline de çok gulerim hele saclarina :) boyle bir yazim var istersen linkini atiyim. Bir lhg faninin gormesi gerekn saclar :D

      Sil
    2. Ft Island sevilmez mi ya ♥^♥
      Olur olur atabilirsin çok sevinirim ^-^

      Sil
    3. http://littleagashisdiary.blogspot.com/2015/05/hong-ki-ve-saclar.html?m=0
      Yorumlarini beklitorum bakalim hala sevebilecek misin :D saka saka :)

      Sil
  2. &
    Geç yorum için çoooook üzgünümmmmm:((
    Çok hastaydım. Postu bile tek sefere okuyamadım:(( Tüm gün yataktayım. Sayenizde eğlenceli yazı okudum ve biraz düzeldim^^ Gerçekten çok eğlenceli ve de güzeldi^^
    Ama karar verdim: bu blogda büyü var! Evet! Her şey dans hocamla bağlantılı! Şu sonda "5 dakika vaktim var ..." cümlesi var ya, o cümle yüzünden hocayı tokatlamışlığım var. O zaman çok kötü olmuştum ama şimdi İyiki yapmışım diyorum. Hatta biraz daha bağırmalıydım...
    Ve deeee ikincisini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerim seni aradı bütün gün benim de neşem eksik kaldı :( Neyse şimdi burdasın :) ve Çoook geçmiş olsuun! ben de yeni yeni hasta oluyorum dua et de hemen iyileşiyim -,-
      Sondaki "5" dakika vaktim var cümlesi nerdeydi? O.o bulamadım... Hocan ne dedi ki bu kadar kızdın merak ettim?
      İkincisinin ortasında bi kpop paylaşacağım onu da zevkle dinler izlersin diye düşünüyorum ^^

      Sil
    2. Umarım çabucak iyileşirsin^^
      6. nın gifinde var o kısım:)
      Mutlaka dinlicem şarkıyı:)
      Ve de iyi ki tokatlamışım hocanı!
      Bazen hoca bizi çok çabuk çağırır (bunun için hiç bir şekilde ücret de istemez) ama ders geçmez. Bir köşede o cümleyi söyleyip uyur. Dışarı da çıkmamıza izin vermez. Derse çabuk gelmezsek disipline şikayet eder. Savunması da şudur: benim yöntemlerim yoksa ben de yokum (kendisini çok severler de!). O yüzden böyle durumlar oluyordu. Ben de evde anlamla kavga edip çıkmıştım. Fazla sinirliydim. Hikaye başlıyor:
      Her kes gelmiş, hoca köşede kıvranıp uyumuş, yanında tam içmediği kahvesi duruyor. Arkadaşlar tatlı dille uyandırmaya çalıştılar ama olmadı. Heyheyleri üzerinde olan ben: kahveyi alıp hocanın üzerine döktüm ve "AYAĞA KALK!" diye emir vermiş oldum (yazınca insan utanıyomuş..) Hem de bu çok yakında oldu. Mesajla ders vermesi de onun cezasıydı. Devamında da kavga ettik hocayla. Ama adam sanki e anlığına hoca olduğunu unuttu. Sadece bıkkın insan gibi bağırıp çağırmaya başladı. Diğer arkadaşları da kovmuştu. E ben de korkmaya başladım. Sonra da kendisi çıkıp gitti. Yarım saat sonra mesaj geldi: " 1 saat sonra ders var" diye. Kendisini de "AYAĞA KALK!" dedikten sonra (ayağa kalktığında) tokatlamıştım. Aşırı davranışım ama cezamı yeteri kadar çektiriyor! Derste de önce şunu söyledi: "Fiziksel olarak rahatsız etmek için tokatlamaya ve ya kahveye ihtiyaç yok. Varlığınız yeterli. Gerçekten küçüksünüz." İşte böyle. Anım bu...

      Sil
    3. Aaa tamam anladım. Çoooook değişik ve korkunç bi anıymış O.o Nasıl hocaya vurdun ya? Ben bi şey bile diyemezdim. Dans hocanı çok sevmiyor muydun ya O.o Çok ilginç bi adammış(yorumda söylemeseydin sonsuza kadar kadın olduğunu sanıcaktım:)

      Sil
    4. Yok yaa erkek:D:D Bu hoca en sevdiğim hoca benim. Sadece sinirli anıma denk gelmişti ve cezaları ağır:( Bu yüzden İyiki vurmuşum dememe rağmen utanıyorum da:( O zaman beni hiç şikayet etmedi. Hayatımda tek bir keresinde şiddet uyguladım o da hocama. Genel de ben de sesimi çıkarmam. Çok utangaçımdır ama en sevdiğim hocamın böyle yapması böyle bir sonuç ortaya çıkardı. Yarım saat sonra seninle bu anımı paylaşmamın adrenaliniyle hocama "neden bizi çabuk çağırıyorsunuz?" diye mesaj yazdım. Cevap: "Neden bana vurdun?". Ne yazacağım? Yarım saat geçti!!!

      Sil
  3. ooo super yazıdır Rana :)) 3. Tae üçün spoiləri öyrəndikdən sonra dramanı izləməyib atmışdım -_- Jeremy ... şirindir. Gu Yong Ha o dramaya sırf onun üçün baxa bilərdim ancaq baş rol olsaydl :/ hə atmışam o dramanı :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa O dizi sırf tae kwang için bile izlenir sense sırf onun için izlememişsin *ağlayarakgülenemoji* Çok da gerekli bir dizi değil fakat eğelenceliydi. Gu yong ha zaten kızı sevmiyordu başka birini seviyordu-.- Bense sırf bunun için dramayı izlemeyi bırakabilirdim fakat son ana dek fazla anlamadım ne dediklerini...(Not: Gu yong ha başka bir kızı da sevmiyordu) İzlemeye de bilirsin yorumun için çoooook teşekkürler :) Beğenmene o kadar sevindim ki! bu yazımı kimse okumamıştı neredeyse...

      Sil
  4. http://www.en.kolobok.us/smiles/standart/dirol.gif erkekler bakadır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde tekrarladığım bir repliktir, Erkekler ve Yunoka bakadır :D

      Sil
    2. İkizini kötüleme be

      Sil
    3. Hehehe her zamanki halim :) artık yadirgamiyo ;)

      Sil
  5. jeremy e bayılıyorum yaaa ^__^ ama hong ki ye değil -_- song ki nin dizisini adı ne ben o diziye bakmadım. gerçi diğerlerinede bakmadım bi jeremy tanıdık geldide song kiyi severim hoşuma giderse bakım azcık D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Song joong kinin dizisi sungkyunkwang scandal. Dizide 3.karakter erkek. Fakat bazı sorunları var bu nedenle izlemeni fazla önermem. yine de sen bilirsin :)

      Sil
    2. Sorun derken? Merak ettim ... Madem oyle izlemeyim bosver ..

      Sil
    3. Kore dizilerinde genelde 'gay' kişilik fazla kullanılmaz zaten kullanıldığında da genelde izlemeyi bırakırım. Fakat bu dizide alttan altan bu mesajı verdiler ve ben uzun bir süre anlamadım ne olduğunu. Fazla gerekli bir dizi değil fakat eğelenceli. Önermem ama i ilk 20'imde :D
      Farkındayım biraz kendimle çelişiyorum ama oyuncuları sağlamdı. Bu nedenle beğendim.^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...