4 Ağustos 2015 Salı

Bu bir Teşekkür yazısıdır.

Bu zamana kadar pek çok şey atlattık diyerek klasik bir başlangıç yapmayacağım zaten atlattığımız bir şey de yok :D Sadece tıklanma sayımızın 10.000 olması gözüme o kadar hoş göründü ki bundan bir yayın yapayım dedim.(Kinu'nun konuşmaları da etkilemedi değil) Hem bu sırada da blog dünyasında tanışma şansı yakaladığım takipçilerime ve bloggerlara (tanışma sırasıyla) teşekkür ve sevgilerimi gönderiyim.
Sırasına göre yapmam gerekirse ilk önce nasıl oldu valla ben de hatırlamıyorum fakat Asya fan blogger'ının iki fenomeni: Kuronuma sawoko ve Nabrut ile karşılaştım. Bloglarındaki yazılar o kadar özgündü ki blog dünyasına ısınmamı sağladılar bu nedenle onlara çok minnettarım.
Yine de blog açma isteğim onların sayesinde olduğunu düşünmüyorum. Aslında neden açmak istediğimi hatırlamıyorum bile!

Sonra, tabii ki canım ikizimin yobosu-.- Makoto ile devam ediyorum. Her ne kadar şu sıralar bloga giremese de biricik yol arkadaşım olan ve şu anda Washington'da havalara uçmakla meşgul olan Makotoya sonsuz sevgilerimi gönderiyorum.
Sarangheyo çinguya!
*Mr. güneş gözlüklü emoji-san*
Şimdi de bu yoldaki ilk takipçilerim, Zuri ve Moka'ya teşekkürlerimi sunmak isterim fakat biraz zor olacak gibi.(malum çalkantılı dönemin iki kutbu) Zuri haklı sebeplerinden dolayı Moka'yı saf dışı bıraksa da Moka'ya teşekkürlerimi gönderiyorum. Çünkü blog dünyasını tam olarak kavrayabilmem için her türden insanı görmem lazımdı. Zuri ise yazılarıyla gerçekten örnek aldığım biri. Bana verdiğiniz o ilk destek için teşekkürleer~

Herhalde sonra Mugilock ve Yuu  ile tanıştım. Söylemeden edemeyeceğim Mugilock'un ismine büyük bir hayranlık duyarım. Aslında başlarda nasıl yazıldığını unuttuğum için mimlerken sorun çıkmıştı ama sonra alıştım ve sevdim. Onu da 1 aydır buralarda görememiştik fakat şimdi yeniden aramızda.
Yuu benimle yaklaşık aynı zamanlarda blog açtığı için ve uzuuuun paragraflarını zevkle okuduktan sonra aslında sadece 1 olayı anlattığını farketmemle yaşadığım garip duyguyu bana tattırdığı için ona da minnettarım :)

Bir zamanlar bu olan pp'ne bayılıyorum.
Aaa bu sırada Hilal~'i unutmamak lazım. Bu çevrede beni takip eden nadir köklü kore fanı. Nedense yokluğunda daha bir değerini anladım sanırım kafa yapımız baya uyuşuyormuş. Sanki ölmüş gibi konuşuyorum tövbe tövbe -.- Fakat blogunu kapatması çok ani ve üzücü oldu. Yine de yakın zamanda kendini belli eden yorumları ile telafi etti sayılır. Nomu saranghamnida! Kumao!

Hanhan arkadaşımız da var unutmamak lazım! Benim liar game yazısı ile ruh ikizim ilan ettiğim çok tatlı bir korefanıdır kendisi. Yazılarını zavkle okuyorum. Ayrıca dini açıdan yazdığı yayınlara da çok imreniyorum :)

Bir de Nana happy var! Biricik azeri arkadaşımız :) Her cümlesindeki kelimeleri özenle türkçeye çevirip bir yapboz parçasıymış gibi diğer kelimelerle birleştdiğim ve gerçekten çok zorlanmama rağmen nana gibi tatlı bir insan için katlandığım yegane insan :) Nana bir şey sormak istiyorum: Hala khj fanı mısın? yani son olaylardan sonra. Yorumda görüşlerini belirtirsen seviniriim ^^

Amigrumi cenneti yani Nihan'ınn ve Saydam'ın bendeki yeri farklıdır. Sanırım Saydam ben geldiğim sıralarda blogunu kapattığı için hiçbir zaman blog yazılarını okuma keyfine erişemedim fakat okusam çok beğeneceğime eminim. Amigrumi cenneti ise Amigrumi sevmeyen bana daha bir sevdirdi sanki. Beni destekledi de. Bu nedenle ikisine de sevgilerimi gönderiyorum.
Lütfen daha fazla yorum yapıın~~~

Fazla yorum yapmasalar da blogumuzu izleyerek bize destek veren Erika Shinohara(soyadı yazarken ne kadar zorlandım bilemezsin -_-) , Emoşun dünyası, kenzi. DSKAtlantisli Elif ve beni takip eden herkese teşekkürlerimi iletiyorum.Söylemeden yine edemeyeceğim makoto ile Emoş'un blog headerininin kenarlıklarına bayılıyoruzz. Ayrıca kenzinin "Ben ölürsem kitap biter" başlığını çok çarpıcı ve havalı buluyorumm.Atlantisli Elifi de buralarda eski ve deneyimli. Bizim tayfadan diyebileceğim eğlenceli bir insan, yazılarını zevkle okuyorum :) thank youu!

Bir de son zamanda blogger'ı renklendiren Rin, Miki ve Kinu üçlüsü var. Kinu'nun oldu olası saçmalıkları Rinin kısacık yorumları artık bana günlük bir ihtiyaç gibi gelmeye başladı hiç durmayın olur mu?Hep saçmalayın :) Daha çok Rin ve Kinunun yorumlarını görsem de miki'den de büyük umutlarım var. Bekliyorumm~~

Ve sonunda sıra blogumuzun işleyişini tamamen değiştiren biricik adsızımız Misakiye geldi! Eskiden yorum sayılarımız 2-3 olsa bu benim mutlu olmama yeterdi ama artık yorumlar bağımlılık yaptı ve yoksunluk çekmeye başladım(sağlık bilgisi derslerinin faydaları) artık 5-6 yorum normal gelmeye başladı ve ben bunu Misakiye borçluyum. Benim cansız duvarımı canlandırdığın için çok sağolll!

Son olarak zorla takip ettirdiğim sınıf arkadaşlarıma da buradan alınmayacak bir selam gönderiyorum. Kendimi avutmak adına yanlarına sokulup sakince "beni taki et yoksa seni öldürürüm" bakışları atmamla takip ettiler sağolsunlar :D Hepsini ayrı ayrı severim. Benim gibi bir arkadaşa sahip olarak ne büyük tehlikedeler haberleri yok, yakında hepsini asya fanı yapmam an meselesi de.

İkizim yunoka'ya teşekkürlerimi iletmiyorum çünkü kendisine ne zaman danışsam elim boş döndüm. Bu bir sinir olmamı belirtme yazısıdır. Lütfen üstüne alın.(alınmadı)

Aaa bir de son zamanlarda blogger'a katılan bir ev kızı, mizunee, river ve DemiLisa arkadaşlarımız var. Her zaman yeni katılımcılara destek olunması gerektiğini düşünürüm bu nedenle hepsinin blogunu zevkle takip ediyorum. Özellikle de Bir ev kızını :D Sayesinde SBSDB diye bir rütbenin varlığını keşfettim :D

Öyle işte benim sanal dünyamın tamamı nerdeyse bundan ibaret. Mutluyum çok şükür fakat 10.000 tıklanmanın yanına daha fazla takipçi sayısı olsaydı hayır damezdim. Yine de takipçi için değil de yazmak istediğim için yazmayı prensip edinmem gerektiğini düşünüyorum.
Böyle güzel bir bloga sahip olmamı nasip eden Allah'a şükürler olsun ^^

Hadi bir hatıra resim çekilelim:

Kimchiii!

Not: Şu an herkesin linkini copy-paste yapmakla meşgulüm ve sanırım böyle bir yazı yazmanın bedelini ödüyorum. Çok korkunnçç! Kinu bana bu fikri neden verdiin!

Not2: Umarım unuttuğum atladığım biri yoktur varsa cidden kendimi çok kötü hissedicem :(

37 yorum:

  1. Yaaaaa ama çok duygularndım :'O İlk kez kendimi bloggera ait hissettim! Çok teşekkür ederim ;-; Ben de seni zevkle takip edip, yayınlarını severek okuyorum. İnşallah da bu böyle devam eder. Böyle giderse zaten 20.000 leri de görür bu blog ;) Başarılaaaaaaar :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşallahh :) bloggera aitsin hiç merak etme olmasan neden gecenin 5.31'ninde blog yazılarına bakasın :D sağoll!

      Sil
    2. Sizlerin güzel yazılarını okumak için saat bekleyemiyorum *-*

      Sil
    3. Ne yalan söyliyim ben de saat kaç olursa olsun yazılara bakıyorum :)

      Sil
  2. İlk yorum olsun ilk yorum :D Güzel yazı olmuş her zaman saçmalıycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rin'ciğim saatlere bakarsan ilk yorum bana ait fkkfkd Sabahın 5'in de yorum yaptım kardeş ben fndkkslc

      Sil
    2. Ahaha kalbimde ilk yorum ol Rin :D Ama bu seferkininin kazanananı: Eliff tebrik ediyoruz :)

      Sil
  3. &
    Seni gerçekten seviyorum çingu^^ Teşekkürler her şey için^^ Bu yazıda bana teşekkürü beklemek aklıma bile gelmemişti. Gerçekten çok iyisin^^ Teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki yazıcam sen blogun işleyişini değiştirdin :) Ben teşekkür ederiim ^^ Her türlü konuya yorum yazmayı sakın bırakma olur mu? yorumlarına zevkle okuyup zevkle cevap veriyorumm :)

      Sil
    2. Hiç bırakır mıyımmm yorum yazmayı?!? Tek gerçek hobim yorumlamak!:D^^

      Sil
  4. &
    AYRICAAAA 10000 TAKİPÇİNİN 1000000-a ULAŞACAĞINA EMİNİMMMM!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şimdilik tıklanma ama inşallah zaten o tıklanmaya gelirsem takipçi sayım da artacaktır, yani öyle ümit ediyorum . . .
      Yine de inşallah :D

      Sil
    2. Çok salağım "takıpçi" yazmışımmmm. Ama elbette takipçin de artacak yani^^

      Sil
    3. yok ya olur öyle şeyler, öyle deme.
      İnşallah artar :) tabii desteklerinizlee!

      Sil
  5. Allah daha da artirsin :) yaz sebebi ile sadece okuyup geciyorum ben bu aralar en son yazimi bayramda girmisim ^^' amigurumiyi sevdirdiysem ne mutlu bana :) suan ördüm medigimden cok ozledim onlari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında her takipçime yorum yapın diye söylüyorum ama ben de okuduğum yazılara fazla yorum yapmam o yüzden sorun yok :) Sayende Amigruminin bağımlılık yaptığını öğrendim. :)

      Sil
  6. *gunesgozlukluemoji* ben de seni seviyom chingu ♡ ne yollar katettik ... hala jetlagim , yazcak cok konu var ama ben ... nise ; 3;

    10, 000 i daha yeni gordum , cok fabulusuz *gunesgozlukluemoji* ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey benim ilk yorumunu caldin Senpai :(

      Sil
    2. Seninkini çalan başka makoto sadece hile yaptı sayılır haha admin olunca yorum işleyişi değişiyor :)

      Tabii ki fabulusuz! seninle olcam da fabulus olmıcam mı fabulus çingu! ❤︎

      Sil
  7. Burda kimchi tarifini merakla bekleyen yeni bir takipçin var Ranao'cum (^_^) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa seni unuttum deme :'( halbuki aklımdaydın ama gecenin kaçına kadar yazınca akıl kalmıyo. . . Yakında düzenlerim yazıyı merak etme sonuçta ev kızı bir takipçim var :D
      Kimchi'ye gelirsek. . . Ben de yapmak isterim ama tatildi, oydu buydu derken arkalarda kaldı ama şimdi boşum iyiki hatırlattın bugün malzemeleri almak adına elimden geldiğince savaşıcam :)
      Hatırlattığın için sağoll!

      Sil
  8. Ah ah,yazının onur konuğu olarak buralarda bir ben eksiğim.Uyanamamışım asdfghj :D Yazıyı yazmaya ben teşvik ettim ve ilk fikir benden çıkmasına rağmen benim yazı ortalarda yok sdfghjk Hala tamamlayamadım :D Ben zaten herkesi değilde belirli kişileri ele aldım :D O meşhur saçmalayan Kinu buralarda arkadaşlar yazıda en komik olarak anlatılan Blogger benim heralde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaktırma ben de daha yeni uyandım . . . Ben de gecenin 3'üne kadar yayınlamanı bekledim sonra dayanamayıp yayınladım. Ben de başta öyle yapıcaktım ama sonra bi baktım 50 kişiyi yazmışım :O Ben de böyle bir yazı yazıyım dedim.
      Ahaha aynen duyduk duymadık demeyin, Saçmalama rekorunu elinde tutan meşhur Kinu burada!

      Sil
    2. Ya bir süre uğraştım yazıyla,sonra yarısınıda yarın sabah yazarım diye düşündüm ama uyuya kalmışım iyiki yayınlamışsın asdfghjk

      Sil
    3. Yalnız daha demin kaç kişi yazdığıma baktım. Taş çatlasa 25 kişiden bahsetmişim, yani o 50'yi sallamışım -.- Bir de yukarıdaki yorumumda ne çok ben de kullanmışım ya-w :O

      Sil
  9. Eğer yazmasaydın asla farkına varmazdım ama haklısın bloğun açılış tarihleri baya yakın ama kesinlikle benden çok daha bilgi verici, yararlı ve okunası bir bloğunuz var. Normalde K-dramalarla çok az ilgim olmasına rağmen yazdığınız her yazıyı okuması çok zevkli. Zaman ilerledikçe umarım 10.000'i defalarca katlarsınız, gerçekten hak eden bir blog.
    Genellikle işsizlikle alakalı yazıyorum ama çok fazla uzun yazdığımı düşünmüyorum. Her seferinde daha uzun yazmayı planlayıp ortalara doğru sıkılıp kısa kesmeye çalışıyorum ama okuduğun ve yazında bana da yer verdiğin için teşekkür ederim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww sağoll!
      Cidden bu ilhamlar nereden geliyor?? ben yazmaya çalışsam 3-4 paragraf anca sürer. Gerçi seninkiler 1-2 paragraf anca oluyor ama onlar da o kadar uzun oluyorlar ki. . . Paragraflarını zevkle okuduğum da su götürmez bir gerçek :D

      Sil
  10. Blog başlığım hakkında böyle düşündüğün için gerçekten çok mutlu oldum :) Bende yazılarını severek okuyorum(özellikle kore dizi yorumlarını) Daha fazla dizi yorumu yaz bence.Çünkü daha fazla öneriye ihtiyacım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww şuan çok mutlu oldummm! Yazdıklarımı bu kadar takip eden kişiler olduğunu bilmiyordum teşekkürlerr :) Dizi yorumları için cesaret gerekiyor ama senin için daha çok kendimi zorlayacağım öneri için çok sağolll!

      Sil
    2. Rica ederiiim aja aja fightiiiiingggg!! ^.^

      Sil
  11. -Yazının arasında kesip not- Orada "Saydam"ı görmek cidden şaşırdı. Nası sevindim *elleri birleşik, gözleri çeşme, kalp fışkırtan anime karakteri suratı*

    İçimden düşünüp şu an da söylemek isterim ki, ne güzel yorumcuların var -,-
    Benim de minik bir yorumcu kitlem vardı ama onlarla blogger dışında da gayet yakınız. Twitter facebook vs vs olsun.
    8 saat gördüğün sınıf arkadaşınla aynı dershaneye gitmek gibi bir şey :/

    Yazılarım... bloggerdaki yazı dilim sadece buraya özeldi. Başka bir sitede ya da gerçek ortamda hiç öyle olamadım. Nasıl tatlıydım nasıl tatlıydım. Kısmen seninkine benziyordu. Neşeli bir hava, dipnotlar vesayre. **bloğuma duyduğum özlem kelimelerle anlatılmaz ='( ah.. ) O yüzden özlemimi kısmen senin yazıları okuyarak azaltabiliyorum. Yazmaya devam !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tanıdık okuyucu arkadaşlarım ben okuyun demesem okumuyorlar o yüzden sana imrendim :)
      Özlemini azıcık azaltabiliyorsam ne mutlu!
      Yazmaya devam'a cevap= "hi! senseiii!

      Sil
  12. Yaaa, çok mutlu oldum ama ♥_♥
    Blogum varken değerimi bilsen belki gitmezdim diyormuşum :P :D
    Ben de bayılıyordum o ppye birden uçmuş ne olduysa sonra da çok erindim foto bulmaya :D
    Aslına bakarsan bu aralar blogumu çok özlüyorum, sanırım yazın boşluğunun etkisi ama bir yanım hala dönmek istemiyor, yazmayı çok özlesem de.
    Nice 10 binlere 20 binlere inşallah :) Güzel yüreğini ve samimiyetini korursan her gün artar zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşallah :) Ben senin yerinde olsam dayanamaz dönerdim :P

      Sil
  13. Adımı görünce bi mutlu oldum. Çok teşekkür ederiim. :D -Görmem ne kadar uzun sürmüş olsa da. :p- Evet maalesef fazla yorum yapamıyorum. Bloga da bir süreliğine ara verdim, çok sık uğrayamıyorum buralara o yüzden ama kısa zamanda en aktif halimle aranızda olmaya çalışacağım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız ben de yayınladığım yorumunu cevaplamadığımı yeni gördüm ahahahshhaha:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...